اینستاگرام

اصول تغییر کاربری پیج اینستاگرام

تغییر کاربری پیج
تغییر کاربری پیج

 تغییر کاربری پیج

پیجمو تغییر کاربری دادم و دیسیبل شده دلیلش چیه ؟ میخوام پیجمو تغییر کاربری بدم باید چکار کنم  ؟ اگه پستامو یه جا حذف کنم چی میشه ؟ اگه محتوامو یه جا عوض کنم از اکسپلوور خارج میشم  ؟ اینکه بعد از خرید پیج نباید پستا رو عوض کرد حقیقت داره یا نه  ؟ کلی سوالات  در خصوص تغییر کاربری پیج مطرح شده است که باید درباره آنها بحث و گفتگو کرد . معمولا پیج ها در طول مدت فعالیت یک یا چندبار تغییر نام پیدا میکنند و یا  سبک محتوای پیج  عوض میشود . اما در خصوص تغییر کاربری پیج مسئله حساس تر میشود .  کلی سوال مطرح است که کاربر را در خصوص تغییر محتوا و یا کاربری  کل پیج  وارد چالش میکند  . در این مقاله پارس کمره قصد دارد به شما عزیزان کلیاتی از اصول تغییر کاربری پیج را شرح دهد. همراه ما باشید با  20 نکته مهم و استانداردهایی که باید در تغییر کاربری  اکانت اینستاگرام رعایت کنید .

چطور پیج را تغییر کاربری دهیم  ؟

ممکن است شما عزیزان پیجی را خریده باشید و یا به هر دلیلی قصد دارید آن را تغییر کاربری دهید اما ترس از آن دارید که با تغییر دادن سبک و کاربری کلی پیج ریزش فالوور و لایک و ویو در انتظار پیج باشد . داستان اینجاست که پیج شما کل رنکینگ خود را در یک موضوع بیزینسی ، مکان ، شخصیت و …… کسب کرده است  و مثل این میماند که قرار باشد یک نانوایی را تبدیل به یک پارچه فروشی کنید و قرار است به  مشتریانی که هر روزه برای خرید نان مراجعه میکردند این پیام را بدهید که در این مکان دیگر نان پخت نمیشود  . خب طبیعتا از یک ماه قبل بنری روی سر در مغازه میزنید که این نانوایی به …. منتقل میشود و   اینجا قرار است به یک پارچه فروشی تبدیل شود . بنابراین  اولین کاری که باید برای تغییر کاربری پیج کنید چیست  ؟  آیا اینجا هم باید از قبل اطلاع دهیم ؟!!

خرید پیج واقعی اینستاگرام با ایمیل اولیه

 انتشار  استوری و یا پست درباره تغییر کاربری پیج ؟!!!!!!

اینکه شما از قبل به کاربران بگویید میخواهیم تغییر کاربری پیج انجام دهیم کار عاقلانه ای به نظر نمیرسد چرا که شوک اول را به پیج خود وارد کرده اید . ما به شما پیشنهاد بهتری داریم تا پیج آسیب نبیند   :

 1. با محتوای قبلی مدارا کنید 

خیلی طبیعی رفتار کنید تا بعد از تغییر کاربری اکانت شوک اول را مهار کنید . اگر پیشنهاد ما را میخواهید ، حتی تا مدتی محتوای قبلی را در پیج منتشر کنید  (البته در خصوص شخصیت های خاص که نمیتوانید  از محتوای قبلی استفاده کنید پیشنهاد خوبی در مقاله فن پیج اینستاگرام برای شما خواهیم داشت )

 2. با استوری تغییر کاربری را شروع کنید 

قبل از اینکه کسی قرار باشد درباره تغییر کاربری پیج شما نظر بدهد به افزایش ویو ادامه دهید .  به اصلاح خیلی شیک و مجلسی محتوای پست ها را با انتشار یک پست روزانه یا یک پست در دو روز با همان محتوای قبلی مدیریت کنید   . اما استوری ها را کم کم به سمت  موضوعات سرگرمی ببرید که کاملا طبیعی به نظر خواهد رسید . هر دو سه ساعتی یک استوری  فان ، دابسمش و…. در وضعیت خود قرار دهید و از ابزارک های تعامل نیز استفاده نمایید .

 3. هشتگ های مربوط به موضوع  مورد نظر دنبال شود 

توضیح هشتگ ها کمی پیچیده است اما بگذارید کمی با هم رو راست باشیم . شما اگر پیجی دارید که آمار اکسپلوور و جذب فالوور خوبی دارید طبیعتا در تمامی یا بیشتر آیتم ها با الگوریتم اینستا تعامل خوبی دارد  .  یکی از آیتم های مهم در افزایش بازدید پیج هشتگ ها هستند . با هشتگ ها شما لینک های مهمی به موضوعات هدف  دارید و طبیعتا در بین هشتگ هایی که استفاده میکنید از برخی یا بیشتر آنها  ورودی خواهید داشت  . مثلا اگر شما هشتگ #نانوایی #نان_تازه #نان_لواش و…. که از هشتگ هایی کاربردی مربوط به نانوایی هستند   استفاده میکردید و اکنون قصد دارید محتوا را به سمت پارچه فروشی ببرید لینک هایی که تا کنون درج کرده اید به سمت پست های حذف شده میروند و هیچ ارزشی نخواهند داشت . پس از اینستاگرام چه انتظاری دارید ؟!!! معمولا شما باید بعد از تغییر کاربری پیج از هشتگ های مربوط به کسب و کار جدید بازدید بگیرید   و آنچه که پیداست اینستاگرام در دریافت هشتگ هایی که ناگهانی تغییر موضوع داده شدن اند تفاوت را احساس میکند  . پس تغییر کاربری پیج را با تغییر هشتگ هایی که دنبال میکرده اید شروع کنید  و هر هشتگی که مربوط به کسب و کار شماست را دنبال کنید   .

 
 

 

 

 4. مابین استوری ها از استوری های بیزینسی خود استفاده کنید 

اولین محتوایی که به چشم کاربر تغییر داده است را به استوری ها اختصاص دهید . بین هر دو سه تا استوری های سرگرمی یک استوری با موضوع کسب و کار جدید خود درج کنید . با این کار شما در تغییر کاربری پیج پیامی به فالوورها نمیدهید   ، در واقع فالوورها تصور میکنند تبلیغات گذاشته اید  که امری کاملا طبیعی است . 

5. استوری های بیزینسی را هایلایت کنید 

برخی کاربران  عزیز که خرید پیج اینستاگرام از ما داشته اند  به ما میگویند این همه زمان صرف  طراحی استوری ها میکنیم و بعد از تغییر کاربری پیج حذف میشوند  . این چه کاریست ؟!!!

کافیست شما یک هایلایت با  عنوان  کسب و کار من به هایلایت های خود اضافه کنید و همه استوری ها را در آن ارشیو کنید .

دلیل ریزش فالوور چیست  ؟

6. بین پست ها از پست بیزینسی استفاده کنید .

دقیقا همان حرکتی که برای تغییر کاربری پیج در استوری ها پیاده کردید را روی پست ها امتحان کنید . بین هر سه پست سرگرمی یا هر پستی که بازدید و جذب دارد یک پست تبلیغاتی با موضوع کسب و کار خود منتشر کنید . (در مقاله طراحی پست تبلیغاتی بیشت توضیح خواهیم داد . ) با این کار فالوورها همچنان تصور میکنند شما تبلیغات گرفته اید .

نکته  : از آنجایی که قرار است تغییر کاربری پیج انجام شود سعی  کنید از کپشن هایی با عنوان پست موقت و… هر متنی که فالوورها را فریب دهد استفاده نکنید .

 7. آرشیو پست های قدیمی

شاید سخت ترین کار شما در تغییر کاربری پیج همین گزینه باشد .  درک میکنیم  که پست های متفرقه نباید با پست های بیزینسی شما در کنار هم باشند چون ظاهر خوبی ندارد  و مطمئنیم هر روز  از خود میپرسید برای حذف این پست ها چکار کنیم . ما به شما یک ایده میدهیم که بارها در تغییر کاربری پیج ها با موضوعات مختلف جوابگو بوده است . تصور میکنیم شما اکنون 200 پست دابسمش دارید که چیزی حدود 10 پست هم اخیرا با محتوای بیزینسی بین پست های دابسمش منتشر کرده اید . خب اولین کاری که باید کنید این است که نیمی از پست های قدیمی را آرشیو کنید

نکته  : به هیچ وجه پست ها را به صورت دسته جمعی حذف نکنید  چون یا کلا از اکسپلوور خارج میشوید و یا پیج دیسیبل میشود .

8. پست های سرگرمی را جایگزین کنید 

اکنون شما با 50 درصد از پست هایی که داشته اید  روبرو هستید که تنها چند پست بیزینسی بین آنهاست . تصور میکنیم کسب و کار جدید شما کلینیک زیبایی است . برای بهم نزدن جنبه سرگرمی   و همچنین برای جذب فالوور خانم پست هایی از نوع سرگرمی با  موضوعات زیبایی و سلامت تهیه کنید . با این  اقدام  ، کاربران همچنان از محتوای سرگرم کننده شما لذت میبرد و با خیالی آسوده میتوانید پست های بیزینسی را هم منتشر کنید .

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت
 
 

 

 

9. با افت ویو و ریزش احتمالی فالوورها مدارا کنید

شاید کاربران شما با این ترفندها زیاد درگیر تغییر کاربری پیج نشوند و شما را تحمل کنند . اما همچنان شما کل اطلاعات آماری گذشته را مدیون کاربری قبلی پیج هستید . بدون هیچ شکی شوک ریزش فالوور و لایک و ویو و  ریچ هفتگی در انتظار شماست . اما با مراحلی که در بالا توضیح دادیم  (اگر با دقت و بی کم و کاست  انجام دهید ) شما حد اقل سیر نزولی را تجربه خواهید کرد . این را بدانید محتوای جدید شما در تغییر کاربری پیج نیز موثر است . مطمئن باشید  شما  در قبال ریزش آمار ،  از محتوای جدید خود جذب خواهید داشت  .

 10  . تغییر لوگو

حال پیج شما تغییر کاربری داده شده است  و نوبت میرسد که تغییر دادن اطلاعات  پروفایل  . به ایده ما درج لوگو در قسمت عکس پروفایل  در  ابتدای کار کمی زود و ناخوشایند است . بنابرین یک تصویر زیبا روی پروفایل خود جایگزین پروفایل قبلی کنید

 11. تغییر عنوان و بایو

بایو  مرتبط به کسب و کار خود را درج کنید و  نام کاربری را نیز تغییر هید .

 12 . انتشار پست بیزینسی بیشتر 

حال شما نیاز دارید به خوراک  بیشتر  . محتوای بیشتری در قالب پست ها منتشر کنید و یکی در میان یک پست بیزینسی و یک پست سرگرمی مربوط به کسب و کار خود منتشر کنید .

 13 . درج هشتگ  مربوط به کسب و کار جدید

حال زمان  آن است که هشتگ هایی را که دنبال کرده اید با تغییر کاربری پیج زیر پست های جدید درج نمایید .

 14 . تغییر هشتگ پست های قدیمی

اکنون که از هشتگ های جدید استفاده میکنید بروید و تمامی هشتگ های پست های دیگر را تغییر دهید و از هشتگ های جذاب مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید .

 15 . به استوری های سرگرم کننده بپردازید .

توجه داشته باشید که استوری ها باید همیشه سرگرم کننده باشند . لذا پیشهاد میکنیم برای همیشه از استوری های جذاب و سرگرم کننده استفاده کنید . مخصوصا چون پست ها را با تغییر کاربری پیج به پست های بیزینسی تغییر داده اید کاربران شما بهانه ای میخواهند که شما را ترک نکنند .  از ایده های خلاقانه برای نگه داشتن فالوورهای خود غافل نشوید . 

 16 . هایلایت ها را کاملا تغییر دهید

شما قبلا یک هایلایت با عنوان کسب و کار من  ساختید . حالا  بروید و باقی هایلایت ها حذف کنید و دسته بندی خدمات خود را در کنار هایلایت قبلی  بچینید .  

 17 .هایلایت رضایت مشتری درج کنید

یک هایلایت حتما با عنوان رضایت مشتری تنظیم کنید. شما به تازگی تغییر کاربری  را روی پیج انجام داده اید . بخاطر همین باید به فالوورهای قبلی این پیام را بدهید که کسب و کار جدید یک کسب و کار قانونی و مورد اطمینان میباشد . بهترین پیشنهاد ما فعلا برای شما بعد از تغییر کاربری پیج  و رسیدن به این مرحله ،  نمایش دادن رضایت مشتریان است .

  18 . قوانین اینستاگرام را رعایت کنید 

هرگز از کپی رایت برندهای مطرح سو استفاده نکنید و از محتوای برند ، موسیقی های خارجی و…. محتوایی که کپی رایت دارند  در پست و استوری ها استفاده نکنید تا پیج شما بتواند در اکسپلوور باقی بماند .

 19 .  حذف محتوای آرشیو شده 

اگر حد اقل یک ماه از تغییر کاربری پیج شما سپری شده است به سراغ پست هایی بروید که ارشیو کرده اید و آنها را حذف کنید . 

 20 . سایت و پیج ما را دنبال کنید 

منظور ما این نیست که حتما از سایت یا پیج  پارس کمره بازدید کنید .  در واقع این سرمایه گذاری شما مستلزم استفاده از تجربه دیگران است . طبیعتا تجربه ما در خرید و  فروش پیج و تغیر کاربری از شما عزیزان بیشتر است و اگر منابعی را میشناسید که در تغییر کاربری پیج میتواند به شما کمکی کند حتما از آنها مشاوره بگیرید  . ما نیز به نوبه خودمان به شما هر روزه آموزش های خوبی در این زمینه خواهیم داد . شما نیز برای دادن انگیزه بیشتر به وبسایت ما نظر خود را در این برگه بیان کنید تا پرس و پاسخ ایجاد شود و دیگر کاربران نظر خود را مطرح نمایند  و یا ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا منابع خوبی برای پیشرفت کسب و کار به شما معرفی کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *