8 روش ساده برای استفاده از یک وبلاگ در بهبود نتایج جستجوی گوگل

8 روش ساده برای استفاده از یک وبلاگ در بهبود نتایج جستجوی گوگل

در این مقاله قصد داریم 8 روش ساده برای استفاده از یک وبلاگ در بهبود نتایج جستجوی گوگل را پیش روی شما کاربران گرامی قرار دهیم . امیدواریم که این آوز برای شما کاربردی باشد  . با پارس کمره همراه باشید  .

آیا وبلاگ شما از تمام پتانسیل های خود استفاده می کند؟

در این روش مبتدی ، سئو کاری به نام  جو Goers روش های مختلفی را برای استفاده از وبلاگ شما برای دستاوردهای سئو توضیح می دهد.

  • به نظر می رسد هر روز این شرکت وبلاگی دارد.
  • متأسفانه ، تعداد بسیار کمی از سازمانها برای به حداکثر رساندن نتایج جستجوگرها از محتوای وبلاگ خود استفاده می کنند.
  • در اینجا هشت روش ساده وجود دارد که یک وبلاگ می تواند دیدگاه ارگانیکی وب سایت شما ، ترافیک و نتایج را بهبود بخشد.

آموزش رایگان محتوانویسی سایت با پارس کمره

  1. یک نام قانع کننده برای وبلاگ خود ایجاد کنید

  • وقتی می روم به وب سایت یک شرکت و نام ک وبلاگ مفهومی ندارد ، من را ناراحت می کند.
  • من از بازاریابان می خواهم که هنگام نامگذاری بخش وبلاگ یک وب سایت ، خلاق تر و توصیف کنند.
  • نام وبلاگ شما نیز یک فرصت بهینه سازی است.
  • این سؤالات را از خود بپرسید:

 

موضوع اصلی وبلاگ چیست؟

توصیف قانع کننده در صنعت من چه خواهد بود؟

آیا می توانم کلمات کلیدی مهم SEO را در عنوان یا نام وبلاگ درج کنم؟

چگونه به سایتهای قوی با اتوریتی بالا برسم ؟

  • به اشتراک گذاشتن یک نام توصیفی و بهینه سازی در مورد یک موضوع می تواند منجر به افزایش ترافیک ارگانیک شود.
  • به عنوان مثال ، خرده فروش لوازم اداری «وبلاگ مزایای کسب و کار Staples» را دارد
  • که در مورد موضوعات مختلفی از بهره وری اداری گرفته تا ایمنی در محل کار بحث می کند.
  • و کارخانه آبجو Berghoff دارای “وبلاگ آبجو Berghoff” است ، که شامل موضوعات مربوط به جشنواره های آبجو تا جفت مواد غذایی تا بررسی های آبجو فصلی است.

 

به یاد داشته باشید ، اگر ایجاد نام برای وبلاگ خود مشکل دارید که شامل کلمات کلیدی است که می خواهید هدفگذاری کنید ، سعی کنید حداقل آن کلمات کلیدی را در عنوان صفحه وبلاگ درج کنید. به عنوان مثال ، عنوان صفحه وبلاگ RENTCafe را بررسی کنید:

  1. با هر پست به مخاطب خاص دسترسی پیدا کنید

  • توصیه می کنم که هر پست وبلاگ برای یک بخش خاص از مخاطبان مورد نظر خود نوشته شود.
  • این به بازاریاب ها امکان می دهد محتواهایی را ایجاد کنند که برای مشتریان خاص بهینه شده و شامل کلمات کلیدی هدف مربوط به نیازها و راه حلهای خاص باشد.

 

به عنوان مثال ، اگر شما خدمات بازاریابی را می فروشید ، ممکن است در وبلاگ خود پستی در مورد موضوع داغ در صنعت (مثلاً بازاریابی ABM) درج کنید که مخاطبان خاصی را که می خواهید برای ضبط آن هدف قرار دهید (به عنوان مثال بازاریابان B2B) هدف قرار می دهد.

  1. پیاده سازی یک ساختار URL موثر

یک کنوانسیون نامگذاری URL موثر به دلایل مختلف برای بازاریابان و بازدید کنندگان وب سایت مفید است:

این معیار اثلبات شده است  و در مبحث انکر تکست یا متن پیوند این مطلب به خوبی توضیح داده خواهد شد

من متوجه شده ام که بعضی از شرکت ها هنگام نگه داشتن وبلاگ در دامنه اصلی وب سایت خود ، “/ blog /” را در نحو URL خود نمی گنجانند. این می تواند ردیابی پیشرفت کلی وبلاگ در تجزیه و تحلیل کمی دشوارتر کند. توصیه می کنم برای بهبود سهولت در گزارش نتایج وبلاگ ، / blog / خود را در ساختار URL خود وارد کنید.

می توانید از URL های کاربر پسند اطمینان حاصل کنید

  • هنگامی که نوبت به ایجاد آدرس اینترنتی برای هر پست می رسد ، بسیاری از بازاریاب ها هر کلمه ای را با عنوان پست در URL درج می کنند.
  • این می تواند منجر به خواندن URL های طولانی و دشوار شود.
  • نکته: سعی کنید URL وبلاگ خود را توصیفی ، بلکه کوتاه و مرتبط کنید.
  • به یاد داشته باشید که از پیوندهایی مانند “و” “” اما “و” یا “در URL های خود استفاده نکنید. مثلا:

 

URL طولانی تر و کاربرپسند:

https://examplesite.com/blog/3-tips-for-sending-your-email-newsletter-at-the-right-time

URL کوتاهتر و بهینه شده:

4- به طور مداوم محتوای وبلاگ را بهینه کنید ( بازیافت سئو )

بازیافت فقط برای محیط زیست خوب نیست؛ برای سئو نیز خوب است!

پیشرفت های SEO همیشه به محتوای جدید وب سایت نیاز ندارند. به دنبال فرصت های اضافی برای بهینه سازی پست های وبلاگ موجود باشید. محتوای فعلی را مرور کنید و فرصتهای SEO  اضافی را در صفحه شناسایی کنید. در اینجا چند روش بهینه سازی احتمالی برای محتوای وبلاگ موجود آورده شده است:

پیوندهای داخلی را به سایر صفحات مربوطه در وب سایت اضافه کنید.

تصاویر بهینه شده را اضافه کنید (یا تصاویر موجود را بهینه کنید).

یک پست را به پست مرتبط دیگر پیوند دهید.

بررسی برچسب های عنوان و توضیحات متا برای اطمینان از کلمات کلیدی هدفمند گنجانده شده است.

اعمال محتوای وبلاگ موجود می تواند باعث صرفه جویی در وقت و منابع گرانبها شود.

  1. شکاف های محتوا را پیدا و پر کنید

وبلاگ ها می توانند راهی سریع و آسان برای ایجاد محتوا به طور خاص برای پر کردن شکاف های SEO باشند.

آیا عبارات سئو با اولویت بالا وجود دارد که شما در تلاش برای رتبه بندی آن هستید؟ آیا وب سایت شما فاقد محتوای مربوط به این کلمات است؟ اگر بله ، این مباحث کاندیداهای خوبی برای پست های جدید وبلاگ هستند.

  1. تصاویر و فیلم های بهینه شده را اضافه کنید

تصاویر به ایجاد یک تجربه مثبت کمک می کنند و باعث افزایش جذب بازدید کننده می شوند. آنها همچنین ارزش SEO افزایشی را ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که تصاویر را در پست وبلاگ خود قرار دهید و آنها را با برچسب های توصیفی alt (از جمله عبارات کلیدی کلیدی با اولویت درجای مناسب) بهینه کنید.

نور، دوربین، حرکت! پست های وبلاگ همچنین یک خانه عالی برای محتوای ویدیویی فراهم می کنند. صفحه YouTube خود را مرور کنید. آیا از قبل محتوای ویدیویی دارید که می تواند باعث افزایش پست وبلاگ شود؟ فیلم ها کاربران را درگیر نگه می دارد و به بازاریابان امکان می دهد فرصت های آموزشی دیگری را ارائه دهند.

  1. نشانه گذاری سایت را فراموش نکنید

فراموش نکنید که در مورد نشانه گذاری داده های ساخت یافته فراموش شویم. نشانه گذاری داده های ساخت یافته می تواند به HTML شما اضافه شود تا اطلاعاتی در مورد یک صفحه ، طبقه بندی محتوای صفحه و در بعضی موارد نحوه ارائه صفحه شما در SERP ها به HTML شما ارائه دهد.

توصیه می کنم برای اطمینان از بهینه سازی این محتوا ، در برنامه خود از نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید. در اینجا مثالی از چگونگی استفاده از داده های ساختاری JSON-LD برای مشخص کردن پست وبلاگ آورده شده است:

<script type=”application/ld+json”>
{ “@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “BlogPosting”,
“headline”: “Insert Blog Title Here“,
“image”: “Insert Blog Image URL Here“,
“editor”: “Insert Editor/Author Name Here“,
“genre”: “Theme/Blog Category Here“,
“wordcount”: “Insert Blog Post Word Count Here“,
“publisher”:
{
“@type”: “Organization”,
“name”: “Insert Company Name Here“,
“logo”: “Insert Company Logo Image URL Here
},
“url”: “Insert Blog Post URL Here“,
“datePublished”: “YYYY-MM-DD“,
“dateCreated”: “YYYY-MM-DD“,
“dateModified”: “YYYY-MM-DD“,
“description”: “Insert short description of blog post. Try to keep it around 150-156 characters“,
“articleBody”: “Insert entire blog post here“,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “Insert Author Name
}
}
</script>

  1. در اشتراک رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید

برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ در رسانه های اجتماعی فواید زیادی وجود دارد:

این سایت های رسانه های اجتماعی شما را فعلی و مرتبط نگه می دارد.

این به نگه داشتن مخاطبان شما کمک می کند.

از آنجا که سیگنالهای اجتماعی در الگوریتم رتبه بندی گنجانده شده اند ، نتایج SEO را بهبود می بخشد.

پیوندهای اجتماعی به افزایش ترافیک مراجعه مراجعه می کنند.

توصیه می کنم همیشه پست وبلاگ را در کانالهای اجتماعی به اشتراک بگذارید. سعی کنید چند جمله را با استفاده از خلاصه ای از پست یا گزیده ای از پست به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در رسانه های اجتماعی قرار دهید ، زیرا این سیگنال های اجتماعی می توانند در رتبه بندی به شما کمک کنند.

خلاصه 8 روش ساده برای استفاده از یک وبلاگ در بهبود نتایج جستجوی گوگل

اطمینان حاصل کنید که مزایای احتمالی سئو وبلاگ خود را به طور کامل درک کرده اید. یک نام وبلاگ قانع کننده ایجاد کنید. ایجاد محتوای بهینه شده برای مخاطبان خاص. URL های وبلاگ خود را بهینه کنید؛ اضافه کردن تصاویر و فیلم ها. پیاده سازی طرحواره؛ و محتوای وبلاگ را از طریق کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به یاد داشته باشید ، یک وبلاگ یکی از سریعترین و آسان ترین راه ها برای پیاده سازی یا تقویت محتوای وب سایت و بهبود نتایج جستجوگرها است.

طراحی سایت با ووردپرس با پارس کمره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *