تبلیغات و برندینگ

خدمات تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی

اگر نگاهی به فضای مجازی کنیم به وضوح میبینیم بیشترین تبلیغات بعد از رسانه های ملی ، مرتبط با فضای مجازی میباشد . به طوری که در آینده ای نه چندان دور رتبه اول تبلیغات را شبکه ای اجتماعی همچون اینستاگرام از آن خود میکند . ما یک ارزیابی کلی از بزرگترین کسب و کارها کرده ایم و تجزیه تحلیل بردنهای بزرگ دنیا را اینگونه برآورده کرده ایم که اگر کسی در نتایج جستجو نباشد بین رقبای خود بازنده است . حال دیگر اهمیتی ندارد که چه میزان سرمایه ای جهت راه اندازی و توسعه کسب و کار در نظر گرفته است . برندینگ شما نیاز به  تبلیغات روزمره و بروز شده با جددیترین رسانه ها را دارد . اما اگر توانایی پرداخت هزینه های سنگین را ندارید چرا تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی  را پیش نبرید که ارزانترین  و موثرترین روش تبلیغات است ؟!!! همراه تیم پارس کمره باشید با تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی اینستاگرام ، تلگرام و لیندکین

خرید و فروش پیج اینستاگرام

برندینگ در شبکه های مجازی

مزایای تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی

ما اغلب دنبال یک ترافیک میگردیم تا بتوانیم کاربران واقعی را پیدا کنیم . برای دریافت یک ترافیک خوب باید به دنبال محیطی بگردیم که حضور  مردم روزانه در آنجا پر رنگ تر باشد . طبیعتا بهترین گزینه برای کسب و کار شبکه های مجازی است . حال بین این شبکه های ا تبلیغات در اینستاگرام یک گزینه کاملا اثبات شده و قابل اعتماد است . هر چقدر در اینستاگرام فعال تر باشید هم از نظر کاربران و هم از نظر الگوریتم اینستاگرام بهتر دیده میشوید . با تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی  اینستاگرام از گزینه های زیر برخوردار خواهید شد  :

  • محیط تبلیغات شما کاملا متعلق به شماست
  • تبلیغات در این شبکه کاملا رایگان است
  • دیزاین این فضای مجازی کاملا آماده بکار است و مانند وبسایت نیاز به طراحی ندارد
  • امنیت آن بسیار بالا و قابل اعتماد است

بهترین تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی

قبل از اینکه پروژه ای در شبکه های اجتماعی جهت برندینگ راه اندازی کنیم باید به برخی نکات مهم توجه کنیم تا در روند تبلیغات از نتیجه گیری خوبی برخوردار شده و با شکست تبلیغاتی مواجه نشویم . ما مستقیم به سراغ پر مخاطبترین شکبه اجتماعی یعنی اینستاگرام رفته و سپس به سایر شبکه های مجازی میپردازیم .  فعالیت در اینستاگرام و تبلیغات و برندینگ در این شبکه باید فاکتورهای سئو را رعایت کند . فاکتورهایی از قبیل :

محتوا نویسی با کیفیت

استخدام بلاگر برای حساب کاربری

فعالیت مداوم بدون وقفه  و مفید

استخدام ادمین اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری با رعایت فیلترینگ درست

پشتیبانی کامل حساب کاربری

محتوا نویسی با کیفیت

مهمترین فاکتور  تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی اینستاگرام تولدی محتوا میباشد . همانطور که در پشتیبانی و بهینه سازی وبسایت ما نیاز به رعایت فاکتور محتوانویسی در سئو داریم اینجا نیست مهمترین بخش کار ما برای بهینه سازی حساب کاربری تولید محتوای با کیفیت میباشد . اما این تولید محتوا شامل چیست ؟ ما به کلیه محتوای لازم برای حساب کاربری و برندینگ شما خواهیم پرداخت  :

  1. محتوای تصویری

  • بنرهای تبلیغاتی  ، بنرهای مناسبی ، سرگرمی ، اخبار  و حواشی خبرها و….
  • تیزرهای تبلیغاتی ، کلیپ های سرگرم کننده ، کلیپ های حوادث و …..

    2. محتوای متنی

  •  محتوای متنی کپشن های مفید برای پست های اینستاگرام
  • استفاده از هشتگ های کاربردی و مرتبط در پست
  • تگ کردن افراد دیگر به منظور فراخوانی
  • استفاده از ابزارک های کاربردی در استوری ها از قبیل پرسش ها ، کویزها و….

تبلیغات در  اینستاگرام

شما هر چقدر که بتوانید محتوای خلاقانه ای در حساب کاربری اینستاگرام خود تولید کنید  نیاز به جذب مخاطبانی دارید که در حالت عادی نمیتوانند پیح بهینه شده شما را ببینند  . از این رو نیاز به تبلیغات در اینستاگرام  داریم  این گزینه از  تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی اینستاگرام بخش اصلی سرمایه گذاری ما خواهد بود . این تبلیغات شامل موارد زیر میباشد   :

  • همکاری با پیج های ارتقا یافته ( شاخ های اینستاگرام  )
  • پروموت کردن پست های اینستاگرامی

استخدام بلاگر

در تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی شما نیاز به یک بلاگر دارید

بلاگر چیست  ؟

بلاگر شخصی است که به صورت تخصصی در مورد یک موضوع فعالیت خود را در اینستاگرام انجام میدهد .  این موضوع میتواند شناختن یک کارکتر خاص ، یک برند تجاری ، موضوعات پر مخاصب مثل طبیعتگردی ، آشپزی و…. و هر عنوانی که برای دنبال کننده دارد باشد .

استفاده از بلاگر اینستاگرام چه مزایایی دارد ؟

با استخدام یک بلاگر برای حساب کاربری خود بدون شک پیج شما با  ساختاری کاملا متفاوت جلوه میکند  و مزایای بسیار خوبی خواهد داشت . ( این در تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی یک ترفند محسوب نمیشود ، در واقع ابزار واقعیتی از کسب و کار شما میباشد   ) . مزایایی از قبیل  :

  • برطرف کردن نیاز کاربران شما در خصوص هر گونه پرسش درباره کسب  و کار
  • بالا  بردن میزان تعامل پیج
  • افزایش لایک ، کامنت  و بازدید پست ها و ویو استوری ها
  • بالا رفتن کلاس کاری و زیباسازی ظاهر محتوا
  • ایجاد میدان اشتراک گذاری محتوا به دلیل بهینه بودن داده های پیج ایجاد شده توسط بلاگر
  • در نتیجه افزایش اعتبار حساب کاربری  و جلب اعتماد کاربران   و در نهایت افزایش فالوور واقعی

نکته : شما به گام به گام تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی نیاز دارید . اما میتوانید در انتخاب سطح بلاگر و هر نوع تبلیغات دیگر آزاد باشید و نتیجه مناسبی بگیرید

فعالیت بدون وقفه در حساب

شبکه اجتماعی اینستاگرام اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر دارد . میدان رقابت کاربران با تغییرات زیادی روبرو میباشد  . رتبه بندی ها ثابت نمیمانند و مدام در حال تغییر هستند و تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی رزو به روز سخت تر میشود . جریمه های اینستاگرام برای متقلبین موجب شده است تا تغییرات الگوریتم اینستاگرام بیش از پیش حساس بوده و در مقابل هر گونه فعالیت مشکوک واکنش نشان میدهد . از این رو ما باید در تبلیغات شبکه های مجازی به گونه ای محتاط باشیم که گویا بین نوار مین حرکت میکنیم  . کوچکترین اشتباه میتواند  :

  • جریمه های اینستاگرام را به همراه داشته باشد
  • تاپ هشتگ های ما را از اسنیپ اینستاگرام حذف کند
  • با اکشن بلاک ها روبرو شویم
  • امنیت حساب اینستاگرامی خود را به خطر بیندازد

استخدام ادمین

میانگین فعالیت روزانه ادمین در اینستاگرام

در  روند تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی ما نیاز به یک ادمین داریم که مدیریت کامل پیج اینستاگرام را بر عهده بگیرد . ادمین وظایف مختلفی دارد که مهمترین آنها بازدهی مفید تبلیغات باشد

نقش ادمین  در اینستاگرام چیست ؟

تصور کنید یک مغازه در یک مکان پر تردد اجاره میکنید و با تصور به اینکه میتوانید بیشتری مشتری را به سمت خودتان جذب کنید دست به کار تبلیغات میشوید . اما در یک منطقه خلوت یک ساندویچی اقدام به استخدام یک کاراکتر عروسک کرده و یک نفر مخصوص حرکات موزون برای عروسک استخدام میکند تا بتواند مشتری جذب کند  . در نتیجه شما نمیتوانید حتی یک مشتری جذب کنید و اما مغازه ساندویچی مشتریان بیشماری را به سمت خود جذب میکند .

این تاثیر ادمین است که با ترفندهای مختلف بتواند کاربران را جذب پیج شما کند  . انتخاب ادمین مناسب در تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی اینستاگرام یکی دیگر از فاکتورهای سئو اینستاگرام میباشد

تبلیغات و برندینگ در شبکه های مجازی

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

در خدمات تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی اینستاگرام مطمئنترین و تضمینی ترین روش تبلیغات ، تبلیغاتی اسپانسری میباشد . در واقع شما در این روش مستقیما با خوداینستاگرام طرف حساب هستید و میتوانید برندینگ خود را با فیلترهای مختلف انجام بدهید . این تبلیغاتی بر اسا میزان سرمایه شما صورت میگیرد و محدودیت هایی در حد اقل سرمایه دارد ( حد اقل 50 دلار در هر شارژ کیف پول  ) در واقع شما از اینستاگرام درخواست میکنید تا تبلیغات شما را در معرض دید کاربرانی  قرار دهد که فیلترهای شما را رعایت کنند ( متاسفانه این خدمات برای کاربران ایرانی کمی سخت و بخاطر مشکلات تحریمات کمی گرانتر تمام میشود  ولی در هر حال از مهمترین مراحل تبلیغاتی و برندینگ در اینستاگرام بشمار میرود  ) .

فیلترهای تبلیغاتی اسپانسری اینستاگرام

  • بر اساس موقعیت مکانی دلخواه شما تبلیغات نمایش داده میشود
  • بر اساس جنسیت کاربران تبلیغات شما نمایش داده میشود
  • بر اساس تگ ها و کاربرهای مد نظر شما تبلیغاتی نمایش داده میشود
  • بر اساس کمپین های مرتبط تبلیغات ارائه میگردد

مزایای تبلیغاتی اسپانسری اینستاگرام

ارگانیک ترین ورودی ها را خواهید داشت

سرمایه سما در تبلیغات کاملا صرفه جویی میشود

بازدهی تضمینی دارد ( هر تعداد لایک و بازدید که مد نظر شماست  )

تبلیغات و برندینگ در شبکه های مجازی

پشتیبانی حساب کاربری اینستاگرام

این گزینه بر خلاف ادمین و بلاگر تنها از پس نیروهای خدماتی بر می آید و در ابتدای همکاری قابلیت این را ندارد که خود مشتری دنبال کند . در واقع خدمات پشتیبانی پیح اینستاگرام پایه خدمات تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی اینستاگرام میباشد که شامل گزینه های زیر میباشد

  • مدیریت فعالیت بلاگر یا بلاگر ها
  • مدیریت فعالیت ادمین و ادمین ها
  • مدیریت و زمان بندی انتشار پست ، برگزاری مسابقات و ….
  • آنالیز روزانه از نرخ تعامل ، پروفایل ویزیت ، اینگیجمنت و….
  • و در نهایت برآورد کلی از میزان پیشرفته حساب کاربری در یک بازه زمانی مشخص

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *