بک لینک

هرچیزی که باید در مورد بک لینک بدانید

به عنوان کسی که تجربی کار کرده است در خدمت شما هستم . کم و بیش  تجربیات خود را به اشتراک گذاشته ام .  این مقاله میتواند ابزاری برای یافتن فرصت های ایجاد لینک عالی و  کاربر پسند باشد . ایجاد بک لینک های با کیفیت و رعایت متن لنگر  و رفتار گوگل با بک لینک ها معیارهای اصلی یک لینک ارزشمند باشد ، تصمیم گرفتم که در نهایت دانش ENTIRE خود را در مورد این بخش از SEO در یک جا جمع کنم. در این مقاله عالی ، بزرگ و پرمخاطب ، قصد دارم در مورد همه چیزهایی که از بک لینک می دانیم ، درباره بک لینک ها یک سری حقایق را عنوان کنم و شما را با زیر و بم پیوندهای سایت آشنا سازم  . با پارس کمره همراه باشید تا بک لینک ها را از ریشه بشناسید

چرا بک لینک ؟

  • بک لینک ها پایه و اساس بهینه سازی موتور جستجو است.
  • بدون آنها ، هیچ شانسی واقعی برای بالا رفتن از رقبای مستقیم و غیرمستقیم خود در SERP نخواهید داشت.
  • این پسران بد بلوک های ساختمانی هستند که باید با آنها امپراتوری آنلاین خود را بسازید.

A-Z این بار با بک لینک

به همین دلیل می خواهم همه اطلاعات موجود در این پست را برای شما بشناسم. کل A-Z دانش.

بک لینک چیست ؟

چرا بک لینک برای SEO شما بسیار مهم است ؟

هدف از گرفتن بک لینکها چیست ؟

به چه تعداد بک لینک واقعاً نیاز دارید

بهترین روشها برای کسب لینک های با کیفیت چیست ؟

خلاصه همه چیزی که در ذهن شما جاریست ! اگر می خواهید تمام این نظریه را عملی کنید و یاد بگیرید که چگونه جستجوی همه انواع توصیف شده لینک ها را خودکار کنید ، با کلیک بر روی دکمه زیر می توانید برای یک آزمایش رایگان از ابزار ساختمان پیوند ما ثبت نام کنید.

هر چیزی که باید درباره بک لینک بدانید

در مرحله اول ، در صورتی که هنوز این بازی بهینه سازی موتور جستجو را تسلط ندارید  باید کمی در مورد چگونگی عملکرد SEO اطلاعات کسب کنید. اگر علاقه دارید از بهترین تلاشهای آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید ، ابتدا باید تمام اصول اولیه سئو سایت  را پوشش دهید. این به نفع شماست که مراحل را قبل از تلاش برای هک کردن آن درک کنید. به همین دلیل من با اصول شروع می کنم.

با این حال ، دانستن اینکه این یک پست بسیار بزرگ است و بیشتر افراد که آن را می خوانند ، لازم نیست از همان ابتدا از SEO شروع کنند . سرفصل ها را دنبال کنید . ما فرض بر این داریم که شما علاقه یادگیری سئو سایت را دارید و به بک لینک ها در موفقیت کسب و کار خود اهمیت میدهید .

1. قدرت پشتیبان سئو و به دست آوردن ترافیک هوشمند
2. لینک دهنده چیست؟
3. چرا لینک دهنده مهم است؟
4- چه چیزی باعث ایجاد بک لینک خوب می شود؟
5. متن لنگر / انواع متون لنگر / بهترین روش ها: کجا می توان لنگر خود را قرار داد؟
6. Backlinks باید به کجا اشاره کنند؟
7. چگونه می توان لینک های باکیفیت ساخت؟

اوکی ، حالا که همه چیز واضح است – بیایید ورق بزنیم! همانطور که قول داده شد ، ابتدا – اصول:

Power Behind SEO و به دست آوردن ترافیک هوشمند

طراحی سایت با ووردپرس یا پارس کمره

بک لینک

رقابت بک لینک ها

وقتی واقعاً بنشینید و به آن فکر کنید ، گوگل جهان را متحول کرده است. این روش ما را با استفاده از منابع و فرصتهای زیادی برای یادگیری و تحقق تقریباً هر کاری که قرار است انجام دهیم ، صرفاً با وارد کردن یک عبارت در مقایسه با عبارت هایی با کلمات بیشتر در موتور جستجوی دلخواه خود ، روش ما را تغییر داده است. و ما با هر کلمات کلیدی ک رتبه مجزا در نتایج گوگل داریم  . این نشان دهندن رقابت تنگاتنگ بک لینک ها و اعتبار دهی به سایت است

عوامل ایجاد رقابت در بک لینک ها

  • این روزها همه آنلاین هستند.
  • خوب ، شاید به طور خلاصه همه رقیب نیستند اما شما  در دنیای اینترنت پراکنده می شوید.
  • هر شخصی که من می شناسم از میلیون ها دلایل مختلف از اینترنت استفاده می کند.
  • حال چه آنها به دنبال چیزی برای خواندن ، یادگیری و یا خرید هستندیا برای سرگرمی
  • مردم به امید پیدا کردن اطلاعات خاصی که می تواند برای آنها مفید باشد ، در حال مرور وب هستند.
  • در این حال دوست دارند در دنیای اینترنت شریک باشند و به استرام مطالب میپردازند .
  • همه این فعالیت ها منجر به ایجاد بک لینک میشود و بهترین چیز از همه ؟!
  • علاقه مردم نسبت به کسب و کار آنلاین بیشتر میشود
  • آنها احتمالاً قصد پیدا کردن مشتری در صفحات معتبر سایتها یا شبکه های اجتماعی را دارند.
  • درنهایت تلاش خود را نیمه کاره رها نمیکنند و به سمت دانش لینک گذاری میروند

آماری از کاربران صفحات گوگل

  • امروزه بیش از 1 میلیارد وب سایت فعال وجود دارد
  • و درصد زیادی از آنها نوع خاصی از مشاغل ، اطلاعات ، محصول یا خدمات را ارائه می دهند
  • که این مورد برای بسیاری از افراد مختلف از سراسر جهان مفید است.
  • در سال 2017 ، بسیاری از وب سایت ها با تمام توان خود تلاش می کنند تا بتوانند هرچه بیشتر محتوای با ارزش را برای مخاطبان هدفمند خود ایجاد کنند.
  • آنها در انواع مختلفی از موضوعات و مناسبت های مختلف ، راهنماها ، پست های وبلاگ ، مقالات سفید ، مطالعات موردی ، وبینارها را منتشر می کنند
  • اساساً همه چیزهایی که در خدمت ، آموزش و تأثیر بازدید کنندگان سایت آنها قرار می گیرد.
  • آمار بک لینک ها و اشتراک مطالب در سایر شبکه ها و تبادل لینک ها بیشتر و بیشتر میشوند .
  • شما در فعالیت اولیه خود در دنیای وبسایت به چشم نمی آیید
  • اما بک لینک ها راه نجات شما از گوشه نشینی در دنیای وسیع  گوگل است

آمار پردازش گوگل از لینک های اصلی و بک لینک ها

  • باور کنید یا نه ، Google اکنون بیش از 40k جستجو در ثانیه پردازش می کند.
  • این بدان معنی است که در یک دوره 24 ساعته ، موتور با انواع مختلفی از اطلاعات ، بیش از 3.5 میلیارد کاربر را تغذیه می کند.
  • با این سرعت ، ریاضی می گوید که Google تقریباً حدود 1.2 تریلیون جستجو سالانه در سرتاسر جهان انجام می دهد.
  • پس لینک ها همیشه در ارتباط با کاربران است . جال چه مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم
  • پس کم کم به اعتبار بک لینک ها نزدیک تر میشویم .

بگذارید این موضوع را برای شما بازگو کنم

  •  اعداد بسیار بزرگی هستند
  • با این حال ، بسیاری از مردم هنوز هم با ایجاد بازدید از وب سایت خود تلاش می کنند.
  • بارها  از کاربران اینترنت از هر گوشه دنیا هنوز در شرایطی قرار می گیرند که در آخر به خیره شدن به یک خط بی جان در حساب Google Analytics خود می پردازند.
  • چرا؟ وقتی اساساً همه چیز و هر چیز آنلاین وجود دارد ، چرا مردم هنوز در تلاش برای بدست آوردن ترافیک هستند؟
  • خوب ، زیرا بسیاری از آنها هنوز نمی دانند چگونه می توانند از تمام تلاش خود به صورت آنلاین استفاده کنند.
  • آنها هنوز نمی دانند چگونه به طور موفقیت آمیز وب سایت خود را برای جستجو بهینه سازی کنند
  • حتی اگر بیشتر صاحبان وب سایت های امروزی اهمیت ترافیک رانندگی به دامنه خود را درک کنند ، آنها هنوز نمی دانند چگونه از یک ترافیک هوشمند و بی فایده جدا از هم بگویند.

مثالی برای دلیل استفاده از بک لینک  ها

  • تصور کنید که یک  مغازه همبرگرفروشی را در مکانی پر ازدحام باز کنید که در آن اکثر ساکنان گاوها را حیوانات مقدس می دانند.
  • آیا پتانسیل ایجاد ترافیک برای شما وجود دارد؟
  • بله! اما آیا ارزش وقت و تلاش شما را دارد؟
  • آیا واقعاً مشتری دارید؟
  • آیا این یک مکان عاقلانه برای تجارت شما است؟
  • آیا تا به حال در آن محله خاص می توانید پول واقعی کسب کنید؟ – جواب نه!
  • مشابه آن چیری که در وب سایت شماست.
  • مهم نیست که سایت ، محصولات و خدمات شما چقدر خوب باشد یا ترافیکی که کسب می کنید
  • اگر به افراد مناسب دسترسی پیدا نکنید ، تلاش های شما به هدر رفته است

پیش زمینه معرفی بک لینک ها و ارزش این معیار

  • هدایت ترافیک به وب سایت شما از طریق تکنیک های مختلف اثبات شده مهم است
  • اما آنچه مهمتر است کیفیت کلی بازدید شماست.
  • شما باید هوشمندانه جمعیت خود را هدف قرار دهید و تمام تلاش خود را بکنید تا در افرادی که علاقه مشترکی به آنچه ارائه می دهید ، جلب کنید.
  • من می دانم که این ممکن است اکنون برای بعضی از شما عجیب به نظر برسد ،
  • اما به من اعتماد کنید  50 بازدید سایت خوب و هدفمند از 5000 بازدید عمومی برخوردار هستند
  • که به آنچه انجام می دهید یا بصورت آنلاین علاقه دارند صفر هستند.
  • اگر تلاش خود را برای رانندگی ترافیک هوشمند به وب سایت خود متمرکز کنید ، شاهد افزایش چشمگیر فروش کلی و تبدیل سایت خود خواهید بود.
  • تبدیل بازدیدکننده های خود به سرب و فروش برای شما بسیار ساده تر خواهد بود
  • زیرا آنها قبلاً علاقه خاصی به برند ، محصولات و خدمات شما ایجاد کرده اند.

اما چگونه کسی بک لینک با کیفیت به سمت سایت ما میدهد ؟

  • این همان چیزی است که SEO در واقع به شما کمک می کند
  • به شما کمک می کند با افرادی که پتانسیل بالایی در تبدیل شدن به طرفداران ، مصرف کنندگان و مشتریان شما دارند ، در تماس باشید.
  • این یک روند مداوم برای بهبود رتبه بندی و عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجوگر مختلف (در درجه اول Google) است.

مثالی برای کیفیت دامنه فرود سایت

  • اگر از گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری به عنوان سوپر مارکت تصویر می کنید – SEO خوب روند نمایش موارد شما در قفسه بالا است.
  • همه می خواهند آنجا باشند. قفسه برتر همیشه از نظر مشتری مستقیم است.
  • درست در مقابل آنها قرار دارد.
  • این اولین چیزی است که مردم به محض ورود به یک راهرو خاص به آن نگاه می کنند.
  • قفسه های پایین نیاز به تلاش برخی مشتریان دارند تا از آنچه در آنجا می گذرد استفاده کنند
  • آنها برای اینکه واقعاً  باید کالا را ببینند
  • باید خم شده  و سر خود را پایین بیاورند.
  • هیچ کس آن را نمی خواهد. هدف شما این است که همیشه در مقابل مشتریان باشید.
  • “دستان به دست می رسند” همین مسئله در مورد موقعیت شما در جستجوی آن نیز صدق می کند
  • بنابراین باید زمان و تلاش زیادی را برای بهینه سازی وب سایت خود برای SERP سرمایه گذاری کنید.

این SEO است به طور خلاصه

تعریف سئو و پیچیدگی در پشت هر موتور جستجو

  • SEO یا بهینه سازی موتور جستجو انواع تکنیک های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد
  • که امکان کمک به کاربران دلخواه شما را دارد که به راحتی شما را در جستجو بیابند.
  • هدف شماره 1 هر برنامه یا استراتژی سئو این است که در نهایت ارتقاء رتبه و موقعیت شما در SERP بالاتر از صدها و هزاران سایت دیگر باشد
  • که برای همان کلمات کلیدی کوتاه و بلند با شما رقابت می کنند.
  • همانطور که همه می دانیم ، تنها هدف هر موتور جستجوگر در خارج ، ارائه بهترین نتایج ممکن و مناسب ترین نتایج برای هر عبارت جستجو در اختیار کاربران خود است.
  • برای دستیابی به این هدف ، موتور به دنبال سیگنالهای مشخصی در میلیون ها وب سایت مختلف است
  • تا تصمیم بگیرد کدام یک برای جستجوهای خاص ایده آل است.
  • از بک لینک ها عبور میکند و کلیه پیوندهای داخلی و خارجی را در نظر میگیرد
  • در نهایت جایگاه شایسته لینک شما را تعیین کرده و اعمال میکند
  • ممکن است در هر جایی ازگوگل باشید و همینطور ممکن است اسپم شوید
  • اگر می خواهید موتور جستجو شما را به عنوان بهترین گزینه ممکن برای مجموعه خاصی از جستجوها ببیند ، باید طبق قوانین آن بازی کنید.
  • شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به درستی طراحی شده است
  • و پر از مطالب قانع کننده ، پیوندها و نقل قول های مرتبط است که این توانایی را دارد تا افراد دیگر را در وبلاگ ها و وب سایت های خود صحبت کنند.

توصیه های گول در خصوص کیفیت پیوندها

  • اگرچه اکنون این یک تکه کیک به نظر می رسد
  • اما باید در نظر داشته باشید که موتورها دائما در حال تغییر و تحول هستند.
  • بسیاری از بازاریابان سالهاست که سعی در هک کردن سیستم و الگوریتم ها دارند ، اما همچنان به شکست ادامه می دهند.
  • SEO زمینه ای است که نیاز به تغییر و تنظیم مداوم دارد
  • زیرا موتورها هسته و قوانین خود را به روز می کنند.
  • جدا از آن ، برخی از قسمت های کار موتور (ها) و محاسبه رتبه ما در جستجو هنوز پنهان مانده است.
  • وقتی در مورد آن فکر می کنید ، واقعاً به نفع آنها نیست که فرمول مخفی خود را با جهان به اشتراک بگذارید و به همه فرصتی دهید که Google بعدی را توسعه دهند.
  • این یک رقابت است . رقابت نیز باید بالاتر از بک لینک ها و محتوا باشد

خلاصه مطلب

با این حال ، حتی اگر برخی از جنبه های عملکرد موتورهای جستجو ممکن است برای همیشه ناشناخته باقی بمانند ، همیشه باید در نظر داشته باشید که این قطعات از نرم افزارهای بسیار پیشرفته و باهوش در خوشحال کردن مردم هستند. همانطور که قبلاً نیز در بالا گفتم ، هدف شماره 1 آنها ارائه بهترین منابع ممکن برای کاربران برای یک موضوع خاص است ، بنابراین ما می توانیم اطمینان داشته باشیم که مکانیسم آنها برای همیشه به خاطر بازی با قوانین و ایجاد منابع با کیفیت به مردم پاداش می دهد. طیف گسترده ای از موضوعات.

لینک دهنده چیست؟

طراح و توسعه دهنده سایت : پارس کمره

بک لینک

همه چیز درباره بک لینک

چگونه بک لینک با کیفیت بسازیم ؟

  • به قول افراد کاربران  ، بک لینک ارتباطی است که از یک صفحه به صفحه دیگر باز می گردد.
  • این تعریف ساده ایست که عموم تصور میکنند و معنای روشنی هم دارد
  • اما بگذارید نگاهی تخصصی به انواع بک لینک داشته باشیم
  • بک لینک به اشکال مختلفی ارائه می شود.
  • هم متن و هم گرافیکی.
  • آنها می توانند در یک سرصفحه / پاورقی یک وب سایت ، یک بلاگرول ، بنر ، در یک مقاله ، پست وبلاگ  یا انواع دیگری از محتوای متنی در یک سایت خاص ظاهر شوند.
  • آنها حتی می توانند در قالب یک اظهار نظر بیایند.
  • بک لینک ها منبع تغذیه سئو شما هستند.
  • ایجاد بارهای از بک لینک های با کیفیت بالا ، بخشی اساسی در مورد هر استراتژی بهینه سازی موتور جستجوگر هوشمند در آنجا است.
  • آنها تأثیر زیادی بر موقعیت وب سایت خاص در SERP می گذارند.
  • بک لینک ها مؤثرترین منبع برای بهبود رتبه سایت هستند.
  • به همین دلیل است که همه کارشناسان سئو به طور مداوم درباره آنها موعظه می کنند و از مشتریان خود می خواهند تا در ایجاد لینک سرمایه گذاری کنند.

چرا لینک دهنده مهم است؟

راه اندازی ووردپرس با جزییات

پیوندهای سایت

همه چیز درباره بک لینک ها سایت

کیفیت بک لینک ها

SERP به چه معناست ؟

( SERP به معنای Search Engine Result Page یا به ترجمه فارسی ” صفحه نتایج موتورهای جستجو ”  میباشد)

همانطور که قبلاً نیز گفتم ، در دنیای بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو – لینک های بک گراند برای بهبود رتبه بندی سئو وب سایت بسیار مهم هستند. این پیوندها بر محبوبیت ، ارتباط و قدرت کلی دامنه سایت شما تأثیر می گذارند. هرچه بک لینک های با کیفیت تر برای سایت یا مشتری خود ایجاد کنید – شانس بهتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر خود در Google (یا هر موتور جستجوی دیگر) خواهید داشت.

  • هنگامی که خزنده موتور جستجوگر از طریق سایت شما می رود تا ارتباط کلی آدرس وب ، صفحات و سایر موارد نمایش داده شده در آن را مشخص کند
  • به تعداد و کیفیت بک لینکهای مربوط به دامنه شما نگاهی دقیق می اندازد.
  • از نظر موتور ، بک لایت ها نشانگر اهمیت و اهمیت یک سایت خاص است.
  • حتی اگر ما دقیقاً نمی دانیم موتورهای جستجو چطور به بک لینک نگاه می کنند و آنها تا چه میزان بر رتبه بندی های ما تأثیر می گذارند ، چیزی که می دانیم مطمئناً این است که کیفیت مطمئناً یک عامل تعیین کننده است. این به مراتب مهمتر از کمیت است.

پیوندهای پشتی مهم هستند زیرا:

  • آنها می توانند به بهبود رتبه بندی ارگانیک شما در جستجوی کمک کنند
  • آنها به Google کمک می کنند تا صفحات شما را سریعتر فهرست بندی کند
  • آنها ترافیک ارجاع بزرگی را به خود جلب می کنند
  • آنها به کاربران كمك می كنند كه با تغذیه اطلاعات بیشتر و مرتبط با آنها ، از طریق وب سایت ها و صفحات مختلف به صورت آنلاین بهتر حرکت كنند.
  • شناخته شده است که گوگل اعتبار زیادی را به سایت هایی می دهد که دارای تعداد مناسبی از بک لینک های با کیفیت هستند.
  •  آنها را به مراتب بهتر از مواردی می داند که منابع زیادی با منابع مشابه ندارند
  • که البته به طور خودکار آنها را در SERP بالاتر می برد.
  • به همین دلیل همواره باید روی بدست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا ، “طبیعی” توجه کنید.
  • این بدان معنی است که شما باید واقعاً آنها را سزاوار کنید ، و نه فقط به خاطر پیوندها از طریق تاکتیکهای سایه دار ، پیوندهایی را ایجاد کنید.

انواع بک لینک

صرف نظر از آنچه برای دستیابی به اینترنت تعیین کرده اید ، تنها دو نوع بک لینک اصلی وجود دارد که می توانید آنها را بدست آورید:

لینک dofollow و nofollow.

این همان چیزی است که در HTML به نظر می رسد:

<a href=”https://www.dibz.me “> متن پیوند </a>

<a href=”https://www.dibz.me “rel=”nofollow “> متن پیوند </a>

تفاوت را ببینید .  ویژگی rel توضیح می دهد که Google هنگام اختصاص موقعیت خاص به دامنه مذکور در جستجو ، چقدر توجه Google را به یک پیوند خاص اختصاص می دهد. همیشه می توانید با چک کردن کد منبع در صفحه پیوندی به شما ، نوع بک لینک را مشاهده کنید.

تفاوت لینک فالو و نوفالو چیست ؟

  • بزرگترین تفاوت بین پیوندهای dofollow و nofollow در این است که بک لینک فالو واقعاً در رتبه بندی تأثیر می گذارند ،
  • در حالی که بک لینک نوفالو فقط به عنوان منبع ترافیک مفید هستند.
  • پیوندهای Dofollow همان چیزی است که ما بعد از آن هستیم.
  • بک لینک dofollow یک پیوند ورودی است که اقتدار را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کند
  • و رتبه های خود را در SERP می سازد.
  • برای اینکه یک بک لینک بتواند جادوی خود را انجام دهد ، باید احساس ارگانیک کند.
  • باید به نظر برسد که در واقع یک موضوع خاص را با اطلاعات اضافی و مرتبط اضافی تغذیه می کند ، که به خواننده کمک می کند تا در یک صفحه خاص ، درک بهتری از موضوعی که در جلوی وی گذاشته شده است ، درک کند.
  • لنگر آن باید طبیعی باشد و در اطراف یک کلمه کلیدی ساخته شده باشد
  • که در واقع در آن سناریوی خاص “پیوند” به صفحه دیگری احساس سازگاری کند

تاثیر بک لینک نوفالو در سایت چگونه است ؟

  • از طرف دیگر ، یک پیوند nofollow واقعاً تأثیر زیادی در ایجاد یک صفحه خاص در جستجو ندارد.
  • هیچ مقدار واقعی را به پروفایل backlink شما اضافه نمی کند.
  • به همین دلیل است که اکثر کارشناسان سئو آنها را بی فایده می دانند.
  • با این حال ، حتی اگر پیوندهای nofollow روی رتبه شما تأثیر نمی گذارد ، اما می توانند به صورت غیرمستقیم برای سایت شما سودمند باشند.
  • از اهمیت بسیاری برای متنوع سازی نمایه بک لینک خود استفاده می کنید.
  • حتی اگر همه ما در کار هک کردن الگوریتم موتور هستیم ، با انجام کارهایی که ROI مستقیم را به وجود می آورد و موقعیت ما را در SERP بهبود می بخشد
  • باید این نکته را بخاطر بسپارید که همه پیوندهای dofollow در نگاه گوگل برابر نیستند.
  • برخی از آنها به هیچ وجه رتبه بندی شما را بهبود نمی بخشند ، در حالی که برخی دیگر حتی به سایت شما آسیب می رسانند.
  • تو باید مراقب باشی.
  • اگر نمی خواهید در لیست سیاه Google به جایی که شروع کرده اید و یا حتی بدتر از آن پایان دهید – باید کمی خلاق باشید.
  • به عنوان مثال ، اگر بک لینک های dofollow زیادی را از همان دامنه ایجاد کنید ،  Google تلاش های شما را به عنوان spammy تفسیر می کند ، این امر بر تلاشها و رتبه های شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. ( این مورد را در مقاله آنالیز سایت با هم مرور خواهیم کرد )

تفاوت کسب لینک فالو و نوفالو

پیوندهای Nofollow بسیار آسان تر به دست می آیند و همچنین شناخته شده است که ترافیک خنک را به سایت های جمعیت هدفمند منتقل می کند.

  • روش کلی استفاده از انواع مختلف لینک دهنده است.
  • اگر می خواهید واقعاً شگفتی هایی برای سایت شما ایجاد کند ، نمایه بک لینک شما باید کمی رنگ داشته باشد.
  • حتی اگر شما همیشه باید در ایجاد لینکهای با کیفیت بالا از سایتهای مختلف که دارای دامنه بالاتر از حد متوسط ​​هستند ، تلاش کنید ، اما باید خودتان نیز چندین لینک nofollow را بدست آورید.
  • تحریک ترافیک طبیعی از انواع منابع ، مانند سایتهای رسانه های اجتماعی ، دامنه های GOV و EDU ، و هر آدرس مرتبط دیگری که مایل به انتشار یک بررسی عالی محصول و خدمات در مورد کالاهای شما است – همان کاری است که باید بدنبال آن باشید.

چه چیزی باعث ایجاد بک لینک خوب می شود؟

چه چیزی پیوندهای خوب را از موارد بد جدا می کند؟

چه نوع معیارهایی برای بک لینک باید در نظر گرفت ؟

  • مانند هر چیز دیگری در زندگی ، کل مفهوم “کیفیت” ذهنی است.
  • هر متخصص سئو درباره این موضوع نظر کمی متفاوت دارد.
  • عوامل مختلف زیادی در نظر گرفته می شوند.
  • بستگی به این دارد که چه نوع سایتی را اداره می کنید و چه نوع ترافیکی برای شما مناسب است .
  • از این نظر ، طلای کسی می تواند زباله های شخص دیگری باشد و بالعکس.

هنگام ارزیابی پیوندهایی که باید دنبال کنید ، همیشه باید ابتدا به موارد زیر توجه کنید:

  • ارتباط محتوای لینک دهنده با موضوع سایت

  • پیوندهای خارجی و مکانهایی که به آنها اشاره می کنند

  • نمایه بک لینک رقبا

حتی اگر نظرات ممکن است متفاوت باشد ، هر بازاریابی دیجیتال و حرفه ای سئو موافق هستند که “بک لینک خوب” از فاکتورهای زیر ساخته شده است:

کیفیت منبع بک لینک :

  • برای اینکه بک لینک خوب باشد ، باید از یک منبع مربوطه تهیه شود.
  • آن منبع باید از قبل با موتورهای جستجو  آشنا باشد و قابل اعتماد تلقی شود.
  • همانطور که قبلاً نیز گفتم – هدف شماره 1 هر موتور جستجوگر ارائه بهترین نتایج ممکن و مرتبط برای کاربران در هر پرس و جو است ، بنابراین از طریق تن و تن از وب سایت ها و صفحات عبور می کند و به دنبال سیگنال های خاصی است که تعیین می کند کدام یک برای جستجوهای خاص ایده آل هستند.
  • این ارتباط تقریباً همه چیز ، به خصوص بک لینک را ارزیابی می کند.

ارتباط بک لینک ها و موتورهای جستجو

نکته مهمی که باید بدانید این است که بک لینک می تواند در بسیاری از سطوح مختلف مرتبط باشد. موتورها اهمیت کلی وب سایت پیوند دهنده ، صفحه خاص ، مطالب و غیره را تجزیه و تحلیل می کنند برای تعیین اینکه آیا سایت خاصی قابل اعتماد است ، گوگل از سیستمی استفاده می کند که صفحات را در وب قرار می دهد تا براساس فاصله بین صفحات ، در آن صفحات قرار بگیرد. برای ایجاد یک لینک به اصطلاح پیوند با پیوندها به هم پیوسته اند.

روند انتخاب منابع برتر برای رتبه بندی سایت توسط موتورهای جستجو

  • در انگلیسی ساده ، موتور منابع باکیفیت (مانند هافینگتون پست ، ژورنال موتور جستجو ، SEMRush و غیره) را به عنوان نقاط شروع برای ایجاد نقشه وب (به اصطلاح پیوند-نمودار) انتخاب می کند.
  • در این نقشه موتور فاصله بین شما و این منابع باکیفیت را اندازه گیری می کند
  • به این ترتیب رتبه شما را تعیین می کند.
  • هرچه فاصله بین شما و این سایتهای قابل اعتماد کوتاهتر باشد ، صفحه شما معتبرتر خواهد بود.

بک لینک با کیفیت به آسانی به دست نمی آید

  • برای به دست آوردن چیزهایی که واقعاً برای چیزی ارزش دارند ، معمولاً باید برای آنها سخت تلاش کنید.
  • در مورد ساختن پیوندها هم همینطور است
  • سایت هایی که دارای صفحه و دامنه بالا هستند ، اغلب در ازای پیوند خود ، چیزی واقعاً با ارزش را طلب می کنند.
  • بک لینک های با کیفیت به آسانی به دست نمی آیند .
  • شما باید تجربه کار با کیفیت بک لینک ها را داشته باشید
  • حتی گاهی اوقات یک بک لینک با کیفیت میتواند اعتبار چندین صفحه از سایت را بالا ببرد
  • شاید باور نکنید اما این بک لینک با کیفیت میتواند از سایت خودتان باشد
  • در واقع بک لینکهایی که خریداری کرده و یا راگیان میگیریم باد همانند لینکهای داخلی سایتمان ارزشمند باشند

عامل ترافیک ،قدرت لینک دهنده :

  • در اوایل اینترنت ، تنها هدف از بک لینک هدایت ترافیک از یک صفحه به صفحه دیگر بود.
  • موتورها فقط به معنای ارزش رانندگی به منابع مرتبط با موضوع یک صفحه وب خاص ، از بک لینک استفاده می کردند.
  • از آن زمان تغییر زیادی نکرده است. پیوند خوب هنوز هم توانایی ایجاد تعداد قابل توجهی از بازدید را دارد.
  • ترافیک هنوز یک عامل مهم برای تعیین کیفیت لینک خاص است.
  • اگر فرصتی برای ایجاد ترافیک سایت واقعی برای شما نباشد ، احتمالاً ارزش آن را ندارد که دنبال کنید.

ارزش بک لینک برای ایجاد ترافیک سایت

  • تشخیص اینکه آیا صفحه خاصی از قدرت واقعی برای ایجاد برخی ترافیک واقعی برخوردار است ، کار ساده ای نیست.
  • اگر می خواهید بفهمید که آیا پیوند خاصی ارزش وقت و تلاش شما را دارد یا خیر ، باید روی فاکتورهای زیر تمرکز کنید:
  • اقتدار صفحه  PA
  • اختیار دامنه DA
  • تعداد پیوندهای صفحه LINKS
  • پیوندها یا پیوندهای nofollow

متن لنگر + ارتباط:

  • برای کسانی که اصلاً با این اصطلاح آشنا نیستند ، متن لنگر مجموعه ای از کلمات قابل کلیک در یک لینک است.
  • هدف شماره 1 آنها پیوند دادن یک صفحه به صفحه دیگر است
  • در حالی که  پیش نمایش آنچه در صفحه بیرونی انتظار داریم از متنی که می خوانیم انتظار داشته باشیم  را کاربران به ما می دهند

تاثیر متن لنگر در بک لینک ها

  • متون لنگر واقعاً در رتبه بندی تأثیر می گذارند.
  • موتورهای جستجو از آنها به عنوان نشانگر استفاده می کنند تا در مورد سایت و صفحه ای که از طریق این کلمه یا عبارت خاص در ارتباط است ، بیشتر بدانید.
  • متن Anchor تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به موتور جستجو می دهد تا بفهمد چگونه و کجا می تواند این صفحه را در SERP قرار دهد.
  • بارها و بارها ثابت شده است که متون لنگر به شدت از نظر گوگل وزن دارند.
  • اگر می خواهید از طریق متون لنگر خود به چیزی برسید ، باید روی ارتباط کلی متن و پیوندی که با یکدیگر می خواهید تمرکز کنید.
  • ارتباط وقتی افزایش می یابد که متن لنگر یک لینک خاص با کلمات کلیدی مورد نظر در صفحه مقصد مطابقت داشته باشد
  • هنگامی که کلمات موجود در صفحه مربوط به سایت دیگر با کلمات کلیدی مورد نظر صفحه مطابقت دارند ، و هنگامی که پیوند سایت به یک آدرس خاص برای صفحه و سایت مربوط می باشد .

ارزش و مکان مناسب کلمات انکر تکست

  • کلمه ای که باید جستجو کنیدباید طبیعی  باشد
  • محتوای لینک دهنده نیز باید با متن لنگر ارتباط داشته باشد
  • این نوع لینک دهنده ها دقیقاً نوع پیوندهایی هستند که از همه امتیاز بیشتری دارند

ممکن است بپرسید چرا ارزش این نوع بک لینک بالاتر است  ؟

  • زیرا آنها ارگانیک هستند.
  • خود ویرایشگر فکر می کند که باید در آنجا حضور داشته باشند
  • آنها به نظر می رسند و احساس میشوند
  • ارتباط داده ها شاید برای ما اهمیت نداشته باشد و با خودمان بگوییم بک لینک از محتوای خوبی ارائه میشود و دیگر چه ربطی دارد بک لینک با محتوای لینک دهنده ارتباط دارد یا خیر
  • ، مثل این که همچنان به محتوای یک صفحه خاص با اطلاعات مربوطه از طریق آن لینک خاص تغذیه می کنند.
  • این نوع لینک های بک گراند به ویژه اگر در بالای یک صفحه خاص یا در یک پست وبلاگ محبوب ساخته شده باشند بسیار مناسب هستند.
  • آنهایی که در پایین صفحه قرار دارند یا در پایین صفحه یا نوار کناری قرار دارند ، قدرت کمتری دارند
  • اما می توانند مقداری ROI را برای شما به ارمغان بیاورند.

پیوندهای طبیعی در مقابل بک لینک های  مشکوک

این اولین مرحله از هر طبقه بندی بک لینک است: دانستن کدام پیوندها برای تعقیب و اینکه برای جلوگیری از پنالت شدن سایت به هر قیمتی هدفر کار سئوکاران جرفه ای میباشد . با قضاوت درباره هر آنچه که در بالا نوشتم ، فقط طبیعی است که فرض کنید که بک لینک های بد و مشکوک ، آنهایی هستند که از منابع نامربوط و غیرقابل اعتماد به دست می آیند. من در مورد چیزهایی مثل:

  • هر پیوندی که برای دستکاری در Google پرداخت شده است
  • پیوندها از سایتهای بی ربط و صفحات محتوا
  • پیوندهای خارجی
  • با محتوای مضحک و کپی پیوند برقرار کنید
  • پیوندها با لنگرهای بیش از حد بهینه شده است
  • پیوندهایی که از مزارع به اصطلاح محتوا به دست می آیند
  • پیوندها از وب سایتهای نشانه گذاری اجتماعی
  • پیوندهایی با محتوای بسیار اندک و بدون محتوای
  • پیوندهای درخواست شده
  • پیوندها از فهرستهای وب افتضاح
  • پیوندهایی که از سایتهای اسپم با محتوای صریح یا غیرقانونی حاصل می شوند
  • مقالات را بچرخانید
  • نظرات وبلاگ Spammy که به صورت خودکار تأیید شده و به درستی تعدیل نشده اند
  • پیوندهای پنهان

روش کلاه سیاه و کلاه سفید

  • این تفاوت اساسی بین SEO White و Black Hat SEO است.
  • همانطور که قبلاً فهمیدید ، اولین استراتژی مربوط به ایجاد پیوندهای طبیعی و قانونی است.
  • روشی که گوگل و کاربران دوست دارند.
  • مطمئناً ، این نوع برنامه بازی قبل از اینکه نتیجه واقعی بگیرید ، به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد ، اما به من اعتماد کنید
  • این روش انجام این کار است. اگر طبق قوانین Google به بازی خود ادامه دهید ، موتور هیچ دلیلی برای افت سایت شما نخواهد داشت.
  • برخلاف آن ، بلک هت همه چیز را عکس قوانین سئو میداند
  • حتی اگر شما ممکن است یک سنبله موقت در رتبه بندی کسب کنید ، دوره سعود سئو سایت شما خیلی طولانی نخواهد بود.
  • اگر تمام وقت و انرژی خود را روی ایجاد پیوندهای اسپم متمرکز کنید  وقتی الگوریتم پنگوئن به سایت شما نگاه دقیق تری می کند ، می خواهید موهای خود را بکشید.
  • بک لینک های مشکوک فقط عمدا ایجاد نمی شوند.
  • ده ها سناریو وجود دارد که چگونه یک بک لینک به سایه می تواند راه خود را به سبد بک لینک شما بیابد.
  • اگر امروز مشکلی در رابطه با بک لینک وجود ندارد ، این احتمال را که فردا یا هفته آینده می توانستید داشته باشید ، محروم نمی کند.

برخورد صحیح با شیوه کلاه سیاه

  • برای جلوگیری از این بک لینک های مشکوک که قدرت ویرانی در رتبه بندی سایت و دامنه شما را دارند ، باید منابع خود را قبل از پیوند دادن به آنها بررسی کنید.
  • امنیت خود را محکم کنید تا از هک شدن سایت و محتوای اسپم شده توسط کاربر جلوگیری کنید.
  • به نفع شماست که  تمام سایتهایی که قصد ایجاد پیوند را در آنها دارید را آنالیز کنید
  • بک لینک هایی که میگرید قرار است اعتبار ببخشد و یا اعتبار بگیرد
  • باید کل حواس خود را به سپر ایمنی سایتمان بدهیم
  • همانگونه که یک بک لینک خوب میتواندسایت را بهینه کند ، عکس این کار نیز با لینکهای مخرب صورت میگرد
  • بیش از چند ابزار عالی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا پیوندهای مشکوک در سبد بک لینک شما وجود دارد یا خیر.

بک لینک یا infolinks  ؟

با infolinks ، مسائل کمی متفاوت است. هیچ کس با اطمینان نمی داند که آیا اضافه کردن infolinks به سایت شما تأثیر منفی در رتبه بندی شما خواهد گذاشت. این پسران بد با JavaScript بارگیری می شوند ، بنابراین هیچ مقدار قابل توجهی از SEO را به لینک شما منتقل نمی کنند. آنها توانایی ایجاد بازدیدهای کوچک از عملکرد جاوا اسکریپت را دارند ، اما Google واقعاً آنها را به روشی که فکر می کنید ثبت نمی کند.

تاثیر infolinks  در نتایج گوگل

  • عملکرد فعلی infolinks بخش تاثیرکذاری از عوامل رتبه بندی گوگل است.
  • این واقعاً تأثیر عمده ای در ترافیک عمومی شما ندارد.
  • با این حال ، اگر شما در حال حاضر تبلیغات زیادی در سایت خود دارید و تصمیم به پیوستن به infolink به آن دارید ، ممکن است برخی از “کیفیت” را از دست دهید.
  • ممکن که نه ، حتما از دست میدهید
  • مانند سایر موارد موجود در سئو ، باید در مورد بازدید کنندگان خود فکر کنید.
  • اگر اطلاعات لینک دهنده بازدید کنندگان شما را آزار می دهد ، باید راهی برای این مشکل پیدا کنید
  • اگر در جستجوی ردیابی کاربرانی هستید که امکان بازدید مجدد از سایت شما را دارند ، احتمالاً لینک های اطلاعاتی شما آنها را از بین می برند

URL های کوتاه شده

در حالی که ممکن است همیشه اینگونه نباشد ، بسیاری از سرویس های کوتاه کردن URL که در حال حاضر در دسترس هستند ، در واقع مانند 301 تغییر مسیر کار می کنند ، یعنی بیشترین مقدار لینک را منتقل می کنند. اگرچه ممکن است شما از یک لینک مستقیم سود بیشتری کسب کنید ، این پیوندها به هیچ وجه ارزشمند نیستند

تغییر مسیرهای JavaScript و Client Side

در حالی که گوگل مدتی پیش تأیید کرده است که آنها کاملاً قادر به اجرای Javascript در هنگام خزیدن صفحات هستند ، هنوز بحثی در مورد چگونگی فهرست بندی و برخورد با پیوندهای موجود در آن تغییر مسیرها وجود دارد. در حالی که به نظر می رسد برخی از آزمایشات تأیید می کنند که پیوندها دنبال می شوند (مگر اینکه موارد دیگری را مشخص کنید) ، و در ادامه ، onclick و سایر رویدادهای پویا اجرا شده ، هنوز سوالات زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، یکی از آنها این است که آیا Google می تواند این کار را انجام دهد اگر جاوا اسکریپت در سند جاسازی شده باشد یا این که حتی اگر از خارج جلب شود ممکن است این کار را انجام دهد. به همین ترتیب ، موارد بالقوه آژاکس وجود دارد ، نتایج ممکن است به پیچیدگی تغییر مسیر و غیره بستگی داشته باشد.

متن لنگر چیست؟

آموزش رایگان اینستاگرام

متن لنگر

همه چیز درباره بک لینک ها

همانطور که قبلاً نیز گفتم ، متون لنگر مجموعه ای از کلمات یا عبارات قابل کلیک است که تنها کار آنها پیوند دو صفحه وب به یکدیگر است ، در حالی که به کاربران یک پیش نمایش هوشمندانه و توصیفی از آنچه در انتظار آنها در انتهای دیگر پیوند است ، می دهد. به آنها نشان داد

  • این مانند دروازه ای است که بیشتر ما بازاریابان دیجیتال و صاحبان وب سایت از آن استفاده می کنند
  • تا ارزش اضافی را به یک صفحه و محتوا اختصاص دهند.
  • کار اصلی هر متن لنگر ، به غیر از توزیع پیوند جاری  و ایجاد ترافیک به منبع دیگر ، تکمیل تصویر در سر بازدید کنندگان در مورد داستان یا مفهومی است که در مقابل آنها پخش می شود.
  • متون لنگر برای سئوی کلی شما از اهمیت بالایی برخوردارند.
  • آنها قبل از بروزرسانی پنگوئن 2012 ، آنها ساده ترین راه برای تفسیر هر سایت خاص برای گوگل بودند.
  • اگرچه از آن زمان اوضاع بسیار تغییر کرده است ، و پنگوئن رتبه سایت هایی را که از متون لنگرهای بد استفاده می کنند ، ضبط کرده است ، این دروازه ها هنوز به شدت بر رتبه بندی تأثیر می گذارند.
  • موتورها هنوز از آنها به عنوان نشانگر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحه خاص استفاده می کنند.
  • متن لنگر آنها را با اطلاعات لازم تغذیه می کند
  • که به موتورها کمک می کند تا به راحتی درک کنند که یک صفحه یا سایت خاص چیست و چگونه و کجا می توانند آن را در SERP رتبه بندی کنند.

انواع متن های لنگر

بسته به هدف یا مناسبی که برای آنها ایجاد شده است – چند نوع متن متصل از لنگر وجود دارد که باید درباره آنها بدانید:

   1. تطابق دقیق

  • آنچه می بینید همان چیزی است که لینک میدهید
  • این یکی کاملاً توصیفی است.
  • این نوع متن لنگر در اطراف عبارت ایجاد می شود که می خواهید در جستجوی گوگل رتبه بندی کنید. مثال: “backlinks”

  2. بدون لنگر متن / تصویر

  • این یکی کمی پیچیده است.
  • این یک راه حل است که اکثر متخصصان سئو برای جادو کردن پروفایل متن لنگر خود استفاده می کنند.
  • این زمانی است که لنگر شما واقعاً پیرامون یک کلمه یا عبارت ساخته نمی شود ، بلکه به عنوان مثال در اطراف چیزی مانند تصویر است.
  • گوگل از تگ ALT به عنوان لنگر استفاده می کند.

  3. متن پیوند طولانی

  •  شما این مورد را حول کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی می کنید ، اما به روش توصیفی تر.
  • به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما علاقه مند به رتبه بندی برای کلمه کلیدی “backlinks” هستید.
  • راه حل متن لنگر جزئی برای این امر می تواند
  • مانند: “چگونه می توان به بک لینک برگشت داد” ، “یادگیری در مورد لینک دهنده” ، “بک لینک رایگان” و غیره.
  • مطابقت با نام تجاری – نوعی از متن لنگر که در آن لینک خود را بر روی یک نام تجاری خاص قرار می دهید
  • مانند:نام تجاری + کلمه کلیدی

 4.نشانی اینترنتی برهنه

  • عملی که فقط لینک را تعیین می کنید. مثال: “https://dibz.me/blog/”.

   5.  متن لنگر  عمومی

این زمانی است که  بک لینک خود را با عباراتی مانند: “اینجا کلیک کنید” ، “بیشتر بخوانید” و غیره لینک میکنیم

متن لنگر مترادف

این یکی نیز کاملاً توصیفی است. این زمانی است که شما از کلمه دیگری ، شبیه به کلید واژه هدفمند خود ، به عنوان لنگر  بک لینک میدهید .برای مثال  به جای “ابزار” چیزی شبیه به “نرم افزار” است.

متن لنگر نویسنده

هنگامی که به شخصی خود پیوند می دهید ، یا نام کسی که متن را نوشت. مثال: “راد بستا”.
اینها انواع استاندارد متن لنگر هستند.

بهترین نوع متن لنگر چیست ؟

 کجا می توان لنگر خود را قرار داد ؟

  • هیچ قانون واقعی در استفاده از متون لنگر وجود ندارد.
  • هیچ راهنما یا عملی ضد گلوله ای وجود ندارد که موفقیت در این بخش را تضمین کند.
  • می توانید یک ، دو ، سه ، چهار کلمه را به یک صفحه متفاوت پیوند دهید – این مهم نیست.
  • تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید اینست که متن لنگر شما اهمیتی را ارائه می دهد.
  • اگر احساس ناسازگاری یا ناصحیحی داشته باشید – پنگوئن گوگل برای شما خواهد آمد.
  • مثلا یک خط یا یک پاراگراف را یک جا به عنوان بک لینک استفاده نکنید
  • بک لینک ها را نهایتا با 4 یا 5 کلمه متن لنگر ارائه دهید
  • همچنین ، به نفع شماست که از قرار دادن لنگر خود در اولین  و  آخرین جمله محتوای خود و همچنین در برچسب های H1 ، H2 و ALT برای بک لینک ها خودداری کنید.
  • حتی اگر هنوز نمی دانیم بهترین مکان برای قرار دادن لنگر شما کجاست ، اما چیزی که می دانیم این است که این نقاط خود را از نظر پنگوئن بسیار مهم ارزیابی کرده اند.
  • با توجه به همه این موارد ، برای به دست آوردن هرچه بیشتر تلاش و نگه داشتن سایت خود از منقار نامطبوع Penguin – به شما توصیه می کنم همیشه کلمه کلیدی خود را در جایی در لنگر خود قرار دهید.
  • هرچه به متن لنگر خود نزدیکتر شوید ، بهتر است.
  • اما در این مسیر متن لنگرهای موفق را به خاطر بسپارید

Backlinks باید به کجا اشاره کند؟

مانند سایر موارد مربوط به سئو و بک لینک ، ایده این است که یک جریان طبیعی و متنی ایجاد شود که به صورت هوشمند ترافیک را از یک منبع به منبع دیگر ارسال کند. اگر می خواهید یک بک لینک خوب ایجاد کنید ، باید بفهمید که این مقدار کجاست. به عنوان مثال ، اگر شما در حال ایجاد یک بک لینک آموزنده در مورد  طراحی سایت با ووردپرس هستید ، پیوند دادن به برخی از صفحات غیرمجاز ما که واقعاً به خوانندگان دانش مفیدی در مورد برند و محصول ما نمی دهند ، غیر طبیعی است.

توصیه های گوگل

  • نکته مهم این است که روی جریان کلی فرآیند تمرکز کنید.
  • Google از همه چیز ناسازگار متنفر است.
  • به همین دلیل ، اگر می خواهید از بیشترین تلاش خود استفاده کنید ، هدف شماره 1 شما این است که به وعده های خود عمل کنید.
  • این وظیفه شماست که مطمئن شوید واقعاً به صفحهای که در لنگر خود توصیف می کنید پیوند دارید.
  • اکثر پیوندها معمولاً باید به صفحه اصلی شما یا مطالب خاصی از مطالب موجود در وبلاگ خود اشاره کنند.
  • آنها معمولاً درمورد مشکلات ، سناریوها یا مسائل خاص پاسخ / راه حل هایی را به کسی ارائه می دهند.
  • اگر در حال اجرای یک سایت بزرگ تجارت الکترونیک هستید ، حتی اگر به نظر می رسد ایجاد پیوندهای اضافی برای صفحات محصول خود ، منطقی به نظر برسد ، حتما باید از این استراتژی کنار بیایید و به فکر تولید محتوای جدید باشید که فقط لیست آنچه در آن قرار دارد ، نیست.
  • شما می خواهید اعتبار صفحه را به جایی منتقل کنید که در واقع حساب می شود.
  • فقط در صورت تمرکز روی ایجاد یک ساختار پیوند داخلی هوشمند می توانید این کار را انجام دهید.
  • پیوندهای داخلی به شما کمک می کنند تا در SERP رتبه بالاتری داشته باشید و یک جریان طبیعی از یک صفحه به صفحه دیگر در سایت خود ایجاد کنید.
  • خواه در ساختن پیوندهای داخلی یا خارجی ، همیشه بخاطر داشته باشید که DA و دید خود را فقط در SERP پمپاژ نمی کنید.
  • در مورد موتورها ، شما ارزش بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار داده و محتوای خود را تقویت می کنید ، بنابراین بهتر است مطمئن شوید که آنها را ناامید نکنید.

از چه  بک لینک هایی باید خودداری کنید؟

افزایش سرعت سایت با پارس کمره

پیوندهای سایت

احتیاط کامل در استفاده از بک لینک ها

  • واقعاً هوشمندانه نیست که هر نوع بک لینک را  دنبال کنیم
  • همانطور که قبلاً در این پست چندین بار ذکر کردم – Google واقعاً همه لینکهای برگشتی را مساوی نمی بیند.
  • از نظر موتور ، برخی از آنها چیزی بیش از یک نشانگر عالی برای اجرایروش کلاه سیاه نیستند.
  • و به محض اینکه Google شروع به دیدن شما به عنوان سرقت کرد – موتور شروع به نادیده گرفتن تلاش شما خواهد کرد.
  • الگوریتم پنگوئن نیز مطمئنا مثل پاسبان  در سایت شما قدم می زند.
  • صرف نظر از اینکه چقدر تلاش می کنید کارها را عملی کنید – تمام وقت و منابع شما برای هیچ چیز خرج نشده است.
  • این امر به طور طبیعی تأثیر منفی بر ترافیک کلی شما خواهد گذاشت
  • که درنهایت تأثیر منفی بر هر قسمت از وب سایت و تجارت شما خواهد گذاشت.
  • به همین دلیل است که بلافاصله همه ایده های بازی کردن با Google را کنار بگذارید.
  • حتی اگر تکنیک های مختلف روش کلاه سیاه  گاهی اوقات حرکت خوبی را برای جلب موارد خاص احساس می کنند ، در 9 سناریو از 10 مورد – آنها روی کسانی که از آن مسیر میروند تاثیر کاملا منفی دارند .

مکان مناسبی برای پیوندهای سایت

اکنون که می دانیم گوگل واقعاً الگوریتمی نیست که باید با آن اشتباه گرفته شود ، بیایید به شیوه هایی که به نظر می رسد بدون چشم بزرگ در چشمان گوگل است نگاه کنیم:

مهمتر از همه و مهمترین ، این را باید در نظر داشته باشید كه Google واقعاً به پیوندهایی در پاورقی ها ، ستون های فرعی یا هر منوی ناوبری اهمیتی نمی دهد كه برای موضوع مورد نظر واقعاً مهم نیستند. جدای از آن ، گوگل واقعاً از صفحات ارسال مقاله با کیفیت پایین و همچنین بلاگرول هیجان زده نیست. وقتی می گوییم “هیجان زده نیست” ، منظور این است که آنها از این مدل بک لینک متنفر هستند

بک لینک های بیهوده و ارزش آنها نزد گوگل

  • این سایتها واقعاً هیچ ارزش جدیدی را برای مخاطبان خود به ارمغان نمی آورند.
  • آنها فقط به طور کلی هر چیزی را  برای هدفمندسازی خود فشار می آورند
  • بدون اینکه یک دقیقه طول بکشد تا در واقع به اهمیت یا دوگانگی محتوا توجه کنند.
  • کیفیت در اینجا هیچ نقشی ندارد
  •   به طور طبیعی Google را خشمگین می کند.
  • موتور جستجو  می داند که تنها هدف این سایت ها فراهم کردن لینک های dofollow به وب مستر های آنها است
  •   بنابراین تمام توان خود را برای افت کردن منبع انجام می دهد.
  • این همچنین ما را به این نتیجه می رساند که وقتی موتور فرصت های پست مهمان بی کیفیت و کم کیفیت را دنبال می کنیم ، موتور واقعاً از وضعیت سئو سایت  ما خوشحال نیست.
  • حتی اگر پست مهمان همچنان یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه ها برای به دست آوردن پیوندهای ارزشمندی است که واقعاً در رتبه بندی های ما تأثیر می گذارد ، وقتی این کار را فقط به خاطر کسب هر نوع پیوند انجام می دهیم – Google عصبانی می شود.

رفتار گوگل با پستهای نامربوط

  • این طبقه بندی شروع می شود تا آن مطالب را به عنوان اسپم طبقه بندی کند
  • که طبیعتاً افرادی را که سعی می کنند ماهانه فقط پست مهمان تولید میکنند را شناسایی میکند
  • وقتی واقعاً به  نتایج نگاه می کنید ، خواهید دید که روش کلاه سیاه  واقعا ارزش اجرای آن را ندارد.
  • یک پست میهمان تنها در یک سایت مربوطه همیشه از 10 ، و حتی 20 پست مهمان در مکان نامربوط بهتر است

نگاه گوگل به محتوانویسی سایت  ما در آینده سایت

در حالی که ما هنوز هم در مورد هرزنامه ها هستیم و به نتیجه نمی رسیم – Google همچنین وقتی پروفایل بک لینک شما از تبادل لینک های اسپم با سایت های وحشتناک ساخته می شود ، ابراز بیزاری می کند. این یک پرچم قرمز فوری است که منجر به مجازات سایت شما خواهد شد.

  • همچنین ، من می دانم که من قبلاً این متن را چندین بار  گفته ام – اما گوگل واقعاً از پیوندهای سایت  غیر طبیعی متنفر است.
  • آنها مانند وب سایت های سرطانی هستند.
  • شما هرگز نباید سعی کنید بک لینک های خود را بخرید.
  • اگر موتور ببیند که شما به طور ناگهانی سنبله غیر طبیعی در پروفایل بک لینک خود دارید ، این نوع رفتار را اسپم تعبیر می کند و فوراً مجازات خواهید شد.
  • Google می داند که بک لینک های قانونی واقعاً یک شبه اتفاق نمی افتد
  • و شما نمی توانید همزمان 20،000 از آنها ایجاد کنید. تو باید مراقب باشی.
  • موتورها هر نقشه ای را در آنجا می شناسند
  • در واقع به عنوان الگوریتم هایی شناخته نمی شوند که اجازه می دهند رفتار سایه ای توسط افراد ناشناس بگذرد.

چگونه بک لینک هایی با کیفیت بالا ایجاد کنیم؟

افزونه های مورد نیاز ووردپرس

بک لینک

کلیات بک لینک سایت

  • هنگام ایجاد بک لینک برای وب سایت خود ، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که به دنبال اهداف با اقتدار بالا و نزدیک به طاقچه یا بازار خود باشید. به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ در مورد SEO دارید و در سایتهایی ایجاد می کنید که در مورد غذا و فیلم صحبت می کنند ، ایجاد می کنید ، آن پیوندهای سایت  برای شما فایده ای ندارد. در حقیقت ، همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، حتی ممکن است شما را در سمت بد گوگل قرار دهند.

 کجا فرصتهای بک لینک مرتبط و متناسب را پیدا می کند؟

چگونه آبک لینک ها را ایمن کنیم ؟

چگونه پیوندهای سایت را به  پیوندهای واقعی تبدیل کنیم که باعث افزایش رتبه ما می شود؟

در اینجا چند روش برای ایجاد بک لینک های فوق العاده آورده شده است:

محتوانویسی مفید برای سایت

  • این احتمالاً بهترین روش برای تولید لینک های عالی برای سایت شماست.
  • اگر پست های عالی را در وبلاگ خود بنویسید و منتشر کنید ، طبیعتاً افراد به سمت آنها جذب می شوند.
  • هدف ایجاد مواردی است که در واقع نقاط درد جمعیت هدفمند شما را لمس می کند
  • مشکلات واقعی را برای آنها حل می کند.
  • جدا از آن ، شما همیشه باید تلاش خود را انجام دهید تا به محتوای 10 برابر برسید.
  • اگر شما علاقه مند هستید که کار خود را واقعاً مهم کنید ،باید موضو مهمی داشته باشید
  • وبلاگ های بسیار خوبی وجود دارد که به لطف محتوای آنها بهترین بک لینک های طبیعی تولید می کنند.
  • اولین کسانی که به ذهن متبادر می شوند MOZ ، Backlinko ، HubSpot و Kissmetrics هستند.
  • با قضاوت درباره محتوایی که این سایتها در وبلاگ خود منتشر می کنند ، ماموریت اصلی شما باید این باشد که همیشه با چیزهایی بزرگتر ، بهتر و با جزئیات تر از هر چیز دیگری که هم اکنون می توانید در باره موضوع پیدا کنید ، بیابید.

برای نوشتن محتوای با کیفیت باید چکار کرد ؟

  •   برای تولید مطلبی که ارزش پیوند دادن به آن را دارد – باید تحقیقات زیادی انجام دهید.
  • قبل از اینکه حتی در CMS خود کلمه ای بنویسید ، از اهمیت زیادی برخوردار است که حقایق خود را مستقیم می گیرید
  • و می دانید آنچه را می توانید در مورد موضوع ارائه دهید که قبلاً بارها گفته نشده است.
  • بهترین استراتژی شما این است که ابتدا کلمه کلیدی را انتخاب کنید
  • وقتی که می خواهید موضوعی را در پست خود دنبال کنید ، در موردش بررسی کنید
  •   بررسی کنید که کاربر برای جستجو چه چیزی را دنبال میکند
  • چند مورد از مطالب برتر را در این موضوع جدا کنید
  • آنها را تجزیه و تحلیل کنید
  • پیدا کنید چه چیزی در محتوای سایت از دست رفته است  چگونه می توان آنها را بهبود بخشید و بر این اساس بنا کرد.
  • مراقب باشید که در روند کیفیت محتوای مناسب مباحث کلمات کلیدی طولانی و بروزرسانی محتوا را نیز در نظر بگیرید
  • چرا که کار شما با همان محتوا تمام نشده است

ایجاد لینک از طریق نظرات:

  • نظرات ابزاری قدرتمند برای بک لینک است.
  • اگر می دانید که چگونه می توانید دانش خود را در مورد یک موضوع خاص در بخش نظرات برخی سایت ها به اشتراک بگذارید
  • در این بازی بزرگ پیروز خواهید شد. دیر یا زود
  • تلاش های شما شروع به پرداخت می کند.
  • شما در حال ایجاد تأثیر نیرومندی در یک جامعه فعال از مخاطبین مربوطه هستید.
  • اگر شما یک جریان مداوم از نظرات هوشمندانه ایجاد می کنید که در واقع در مورد این موضوع گسترش می یابند
  • کافیست نشرسنجیهای شما اندک کاربرانی را جذب کند
  • که در نهایت منجر به بازدید بلاگهای جدید می شود.
  • و فرصت های وبلاگ نویسی مهمان ، جایی که واقعاً می توانید از دانش خود نهایت استفاده را ببرید.
  • اینگونه است که بیشتر بازاریابان منجر به ایجاد بک لینک می شوند ، نه فقط بک لینک برای سایت خود.

آینده سایت شما در راستای بک لینک های هدفمند

  • تأثیر تازه توسعه یافته شما در یک جامعه خاص می تواند از چندین طریق مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
  • ارائه نظرات  مهیج در مورد بلاگ های جدید عالی است
  •  اگر علاقمند به یادگیری چگونگی استفاده بیشتر از درآمد بک لینک ها هستید فعال شوید
  • پستها را مرتبا بروزرسانی  کنید
  • احتمالاً باید پست قبلی خود را بررسی کنید
  • هرآنچه به ذهنتان میرسد به محتوا افزوده و یا جایگزین کنید

وبلاگ نویسی مهمان:

  • وبلاگ نویسای حرفه ای برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا  همیشه بروز هستند
  • گسترش شبکه شما و دستیابی به افراد جدید که پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان فعال و پرداخت شما را دارند ، بسیار عالی است.
  • این امر باعث شگفتی برای حضور و شهرت آنلاین شما می شود.
  • وبلاگ نویسی میهمان همچنین می تواند به شما در ایجاد روابط محکم با بازیکنان برتر درون طاقچه یا بازار کمک کند
  • که در نهایت می تواند منجر به اشکال دیگر مشارکت و همکاری شود.
  • اگر برای یک سایت اقتدار با DA بالا و مشهور  که هر روز از آن بازدید می کنید پست  جدید بنویسید – می توانید فوراً به یک چهره شناخته شده در بین همسالان و خوانندگان مورد نظر خود تبدیل شوید.
  • موفقیت یک شبه چیزی است که برای ده ها نفر از افراد آنلاین انجام می شود.
  • اگر از شانس های خود بیشتر استفاده کنید ، دیر یا زود – این لیست را تهیه می کنید.
  • کافی است از همه این موارد – بیایید به تولید لینک های بک لینک بپردازیم.
  • همانطور که قبلاً نیز گفتم ، وبلاگ نویسی مهمان در سایت های محبوب / معتبر احتمالاً یکی از بهترین روش ها برای ساختن رتبه بندی شما است.
  • یک پست با کیفیت در یک منبع عالی به شما کمک می کند تا اقتدار کلی دامنه خود و قرار دادن در SERP را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهبود بخشید.
  • همچنین به شما کمک می کند تا ترافیک هوشمند به سایت خود هدایت شوید.
  • برای ایجاد برخی از ارزش های واقعی از تلاش های وبلاگ نویسی مهمان خود ، ابتدا باید اهداف مناسب را انتخاب کنید.

هنگام انجام این کار ، شما باید روی فاکتورهای زیر تمرکز کنید:

  • اداره دامنه
  • موقعیت مناسب، جایگاه
  • حضار
  • ترافیک

بک لینک گرفتن صحیح و رضایتبخش از پست مهمان

  • هنگامی که هدف خود را پیدا کردید ، باید یک استراتژی ارتباطی سفارشی تهیه کنید
  • که به مدیر (یا سرپرست) آن سایت خاص علاقه مند شود تا به شما فرصت واقعی برای حضور در سایت آنها را بدهد.
  • تقریباً در هر سایت بزرگ سیاستی از وبلاگ نویسی مهمان منتشر شده است
  • که به عنوان یک صفحه مستقل منتشر می شود.
  • کار شما این است که مطالب آنها را بخوانید
  • اطمینان حاصل کنید که گامی را ایجاد کرده اید که هماهنگ با تمام قوانین و خواسته های آنها باشد.
  • ایجاد یک موقعیت عالی برای دسترسی ، چیزی است که برای بسیاری از افراد واقعاً آسان نیست.
  • ارسال ایمیل از طریق دسترسی همیشه یک قمار است.
  • این هنوز چیزی است که شما نمی توانید ROI دقیق را تضمین کنید
  • زیرا شما هرگز نمی دانید چه کسی پیام های شما را می خواند و با چه روحیه ای استفاده می کند.
  • با این حال ، اگرچه این فرایندی است که هنوز شانس گنگ را از معادله حذف نکرده است ، اما هنوز هم بسیاری از افراد در خارج وجود دارند که می دانند چگونه این بازی را انجام دهند و تعداد زیادی به آن ضربه بزنند.
  • در اینجا در چهار نقطه ، وبلاگ نویسی مهمان هنوز یکی از راهبردهای مهم برای انتشار است.
  • هر روز ، همکاران ما ایمیل های تبلیغاتی از طریق دفتر ما ارسال می کنند ،
  • این پیام رسان هایی هستند که در واقع ادعای این لینک های مورد نظر را دارند.
  • در این ماه ، نویسندگان ما در تعداد زیادی وب سایت منتشر شده اند.

چگونه در سایتهای وبلاگ نویسی محبوب شویم ؟

 باید موارد زیر را انجام دهید:

  • سایت را بررسی کنید تا مطمئن شوید موضوع شما قبلاً در آن دامنه پوشانده نشده است:
  • بله ، می دانم – معمولاً وظیفه سرپرست این است که قبل از اینکه چراغ سبز برای پیگیری موضوع خود داشته باشید ، این موضوع را بررسی کنید ، اما شما این کار را نمی کنید.
  • می خواهم هر چیزی را به شانس بگذارم.
  • تصور کنید که شما این پست را می نویسید ، و مردی که در پشت سایت هدفمند شما قرار دارد سرانجام متوجه می شود که مقاله مشابهی در حال حاضر در وبلاگ آنها منتشر شده است ،
  • بنابراین تصمیم می گیرد تلاش های شما را نادیده بگیرد
  • حتی اگر او به شما قول داده است. وحشت ، درست است؟
  • شما نمی خواهید خود را در معرض خطرات غیرضروری قرار دهید.
  • بهتر است کارهای اضافی را انجام دهید ، تا ببینید که تمام تلاش خود را به سمت یک سوء تفاهم احمقانه می کشید.
  • پیرو سایتی باشید که هدف قرار می دهید: نه ، واقعاً مهم است.
  • حتی اگر یک مدیر وب سایت خاص به شما فرصت می دهد تا کارهای خود را در دامنه آنها منتشر کنید ، شما نمی توانید فقط چیزی منتشر کنید.
  • صرف نظر از اینکه ایده ارسال وبلاگ شما تأیید شده یا خیر – شما نمی توانید در این مرحله متوقف شوید.
  • اگر می خواهید بزرگ بدست بیاورید ، باید واقعاً خود را با بهترین مطالب اجرا شده در آن سایت آشنا کنید
  • و اطمینان حاصل کنید که مطلبی را با هماهنگی کامل با لحن و سبک آن ایجاد کرده اید.
  • مخاطبان دامنه هدفمند شما احتمالاً از روشی خاص برای نوشتن استفاده می كنند.
  • این برای آنها خوب کار می کند ، بنابراین آنها عادت کرده اند که مجدداً از سایت مورد نظر خود بازدید مجدد کنید. شما می خواهید در پست مهمان خود از آن استفاده کنید.

روش ایجاد لینک شکسته:

  • ما این استراتژی را دوست داریم.
  • این کار در طول سالها برای ما شگفتی بوده است.
  • این عمل درمورد تماس با وب مسترهای مختلف و گزارش اینکه لینک خاصی در سایت آنها خراب است.
  • در حالی که شما این کار را انجام می دهید ، به نفع شماست که جایگزینی برای آن لینک نیز در اختیار آنها قرار دهید.
  • و در اینجا ، البته ، شما یکی از منابع خود را تأمین می کنید. طلسم آسان ، درست است؟
  • اما چگونه می توان فرصت های بک لینک شکسته را پیدا کرد؟
  • سؤال خوبی بود.
  • نسبتاً ساده است. شما می توانید آن را از طریق یک جستجوی معمولی انجام دهید.
  • به عنوان مثال: کلمه کلیدی شما + پیوندها
  • کلمات کلیدی شما + منابع
  •  اگر علاقه دارید که هر روز تعداد زیادی سایت را طی کنید ، پیشنهاد من این است که این افزونه جالب Google Chrome را نصب کنید
  • به نام: پیوندهای من را بررسی کنید.
  • این بهترین بررسی کننده بک لینک برای یافتن لینک های خراب است.
  • این فورا به شما کمک می کند تا تمام 404 پیوند در هر نوع سایت را پیدا کنید.

ایجاد بک لینک از طریق اینفوگرافیک:

  • افراد زیادی این کار را می کنند.
  • آنها یک اینفوگرافیک خنک ایجاد می کنند و سپس به دنبال بهترین راه های تقویت آن می گردند.
  • چند سال پیش ، اینفوگرافیک ها کاملاً محبوب بودند.
  • بسیاری از کارشناسان سئو از آنها به عنوان یکی از ترفندهای برتر برای تولید لینک های با کیفیت بالا استفاده کرده اند.
  • اینفوگرافیک ها به راحتی قابل درک هستند و حتی به اشتراک گذاری آنها نیز ساده تر است.
  • اگرچه در سال 2012/2013 ، تقاضای مجنون برای اینفوگرافیک به صورت آنلاین وجود داشت
  • امروز – اوضاع کمی آرام شده است.
  • , تقریباً به اندازه گذشته نیستند.
  • اینفوگرافیک ها مشکل است.
  • برای اینکه آنها کار کنند ، باید داستانی بی نظیر و جالب را مطرح کنید.
  • اما این همه چیز نیست.
  • شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که موضوعی را دنبال می کنید که در حال حاضر گرایش دارد.
  • واقعاً به نفع شما نیست که مقدار زیادی از وقت و هزینه خود را صرف چیزهایی کنید که در واقع هیچ پتانسیل لازم برای ایجاد ROI شیرین را ندارند.
  • به همین دلیل همیشه باید ایده های خود را در Google Trends بررسی کنید.
  • به هر حال ، اگر به ایجاد بک لینک از طریق اینفوگرافیک علاقه دارید ، و یک طراح داخلی ندارید تا به شما کمک کند تا محتوای نوشتاری خود را تجسم کنید – باید سعی کنید از Dribble استفاده کنید.
  • در آنجا شما می توانید طراحان باتجربه ای با پرتفوی عالی داشته باشید که می تواند به شما کمک کند از ایده های خود نهایت استفاده را ببرید.
  • هنگامی که در نهایت اینفوگرافیک خود را انجام دادید ، زمان آن رسیده که آن را تبلیغ کنید.
  • اگر واقعاً می خواهید بهترین ROI ممکن را بدست آورید ، باید مانند دیوانه وار باشید.
  • از تماس با کلیه وبلاگ های علاقمند به انتشار مطالب جدید خود ، باید کار خود را به فهرست های معروف اینفوگرافیک ارسال کنید.

چگونه از طریق اینفوگرافیک تبلیغ کنیم ؟

لیستی از بیش از 100 دایرکتوری اینفوگرافیک وجود دارد که می توانید کار خود را ارسال کنید و از بک لینک های جالب استفاده کنید.

  • ببینید رقابت شما چه می کند:
  • بله ، درست خوانده اید. یكی از بهترین راهها برای رانندگی بیشتر به سایت شما و نگه داشتن این بك لاین های با کیفیت ، این است كه به آنچه كه رقبای مستقیم و غیرمستقیم شما انجام می دهند ، بیشتر دقت كنید.
  • هنگامی که شما خود را با بهترین استراتژی های ساخت لینک آشنا کردید ، می توانید در بازی خود آنها را بزنید.
  • چگونه می توانید تمام این کارها را انجام دهید؟
  • چگونه واقعاً می توانید در پشت جبهه رقبای خود حفر شوید و خود را با آنچه انجام می دهند آشنا کنید؟
  • خوب ، ابتدا باید هدف خود را تحلیل کنید.
  • برای انجام این کار ، باید از طریق وب سایت آنها اقدام کنید.
  • Ahrefs ابزاری عالی برای انجام این کار است.
  • این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به سبد بک لینک کامل هدف خود دسترسی داشته باشید.
  • این به شما کمک می کند تا بهترین بک لینک ها را تکرار کنید
  • و بهتر بفهمید که چه حرکت هایی را برای ارتقاء وب سایت خود انجام می دهند.
  • ایجاد پیوندهای داخلی این احتمالاً باید در صدر این لیست باشد.
  • همانطور که قبلاً نیز در بالا گفتم ، لینک های داخلی یک عامل اصلی برای اجرای یک وبلاگ عالی هستند.
  • اگر درست اجرا شود ، آنها این قدرت را دارند که بهترین بک لینک ها را تضمین میکند
  • با داشتن یک ساختار پیوند داخلی خوب ، می توانید به کاربران کمک کنید تا به راحتی در سایت شما حرکت کنند
  • و رضایت و تجربه کلی کاربران را افزایش دهند.
  • پیوند داخلی هوشمند این قدرت را دارد که نرخ گزاف گویی شما را پایین بیاورد و جمعیت دلخواه خود را درگیر سایت خود کند.

احیای لینک:

چگونه لینک ها را احیا کنیم ؟

  • بسیار ساده است.
  • تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که افرادی را پیدا کنید که قبلاً در جایی از شما یاد کرده اند
  • از آنها بخواهید تا لینک خود را به آن ذکر اضافه کنند.
  • این یک روش فعال برای کسب بک لینک است
  • به این معنی که شما باید اهداف خود را تعقیب کنید.
  • از ابزاری مانند Google Alerts برای یافتن ذکرهای ناخواسته خود استفاده کنید.
  • این قطعه نرم افزاری شگفت انگیز برای شما ایمیل های روزانه جمع آوری می کند که حاوی هر پست جدیدی است که اخیراً منتشر شده است و شامل کلمات کلیدی مورد نظر شماست در این حالت ، نام تجاری شما. هنگامی که این ابزار ذکر ناگفتنی را ارائه می دهد ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به آن آدرس دسترسی پیدا کنید و از سرپرست برای شما پیوند مودبانه بخواهید.

نوشتن توصیفات:

  • یکی از ساده ترین روش ها برای تولید بک لینک با کیفیت نوشتن توصیفات برای سایت های محصولات و خدماتی است که شما از آنها استفاده می کنید.
  • مخصوصاً اگر مشتری اصلی باشید.
  • با صرف تنها دو دقیقه وقت خود را برای نوشتن نامه عشق شیرین در مورد یک محصول خاص ، مارک و خدمات خاص می توانید یک بک لینک بزرگ و آبدار مستقیم از صفحه اصلی یک سایت معتبر کسب کنید.
  • اینها فقط برخی از روشهای پر طرفدار برای تولید لینکهای با کیفیت است.
  • همچنین می توانید نظرات وبلاگ نویسان را بنویسید.
  • با درخواست از مردم پیوند کسب کنید تا شما را به لیست های “بهترین” خود اضافه کنند.

روشهای دیگر گرفتن بک لینک قوی

  • از مطبوعات استفاده کنید.
  • سایت خود را به فهرستهای نشانه گذاری اجتماعی اضافه کنید.
  • فید RSS خود را به فهرستهای RSS ارسال کنید.
  • موضوعات مربوطه را شروع کنید و از طریق آنها به سایت خود پیوند دهید.
  • استفاده از رسانه های اجتماعی و گروه های رسانه های اجتماعی و انجمن های بلاگر.
  • شرکت ها و محصولات برتر را مرور کنید؛
  • گردآوری ، بهبود و انتشار مجدد پست های وبلاگ خود به عنوان کتابهای الکترونیکی.
  • کار خود را به جمع کننده های وبلاگ ارسال کنید؛
  • با وبلاگ نویسان ، تأثیر گذاران و خوانندگان صنعت مصاحبه کنید و از آنها بخواهید تا در تبلیغ این مقاله به شما کمک کنند.
  • پست های بحث برانگیز ، clickbait تولید کنید.
  • ایجاد صفحه ویکی پدیا
  • به سایت های خیریه اهدا کنید زیرا بیشتر آنها به شما باز می گردند.

روشهای بهینه سازی سئو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *