جمع آوری فالوور

آموزش جمع آوری فالوور اینستا

آیا می خواهید بدانید که چگونه اولین هزار دنبال کننده خود را در اینستاگرام بدست آورید؟ پس به جای درست آمده اید. در این پست ، من بهترین نکاتی را که  برای دستیابی به اولین جمع آوری فالوور اینستا نیاز دارید ، به شما می گویم. و به شما نشان می دهد که می توانید این کار را انجام دهید! همراه پارس کمره باشید تا شما را از 10 نکات کلیدی انتشار پست  تا تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنم .  همراه پارس کمره باشید

آموزش جمع آوری فالوور اینستا

1. عکسهای با کیفیت خوب ارسال کنید

اولین نکته مهم در گداشتن پست و استوری ،  شما نیاز به ارسال تصاویر با کیفیت خوب دارید.

بله ، این کاملاً واضح است و احتمالاً قبلاً آن را چندین بار شنیده اید اما لازم است که آن را ذکر کنم.

  •  مردم غالباً آن را فراموش می کنند و آن را نادیده می گیرند …
  • اینستاگرام یک پلتفرم VISUAL است!
  • عکس هایی که شما ارسال می کنید دلیل اصلی این است که مردم از شما پیروی می کنند.
  • مردم اگر شما را دنبال میکنند بدین دلیل است که از محتوای پست شما خوششان می آید.

به همین سادگی است!

توصیه پارس کمره

(اگر بین فالوور شما  افراد مشهوری باشد مطمئنا روزانه  آنها را دنبال می کنید زیرا می خواهید ببینید چه چیزی ارسال می کنند)

  • بنابراین قبل از رفتن و استفاده از نکات دیگر ، روی محتوای خود کار کنید.
  • به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که در کجا می توانید پیشرفت کنید
  • چگونه می توانید آن را بهتر جلوه دهید

2. صبور بودن در جمع آوری فالوور اینستا

ممکن است  محتوای شما عالی باشد اما وقتی پستی را در دراز مدت ارسال میکنید  مردم از شما پیروی نمی کنند. طبیعتا فالوورهای شما نیز طبیعی رفتار میکنند  ، وقتی به این نتیجه رسیدند که شما در ماه ها چیزی ارسال نکردید ، ارزشی به ادامه دادن پستها شما در ماه های بعد هم نخواهند داد

  • دلیل دیگری که شما باید سازگار باشید به دلیل الگوریتم اینستاگرام است.
  • الگوریتم اینستاگرام روی پست ها حساس تر از استوریها میباشد
  • وقتی که شما پست جدیدی برای انتشار ندارید در واقع فعالیت خود را کم کرده اید
  • الگوریتم اینستاگرام نیز به فعالیت شما امتیازی نداده و نمایش پست را در اسنیپ عمومی از شما دریغ میکند

(من یک پست کامل در مورد الگوریتم اینستاگرام و نحوه عملکرد آن دارم ، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن و نحوه ضرب و شتم آن کسب کنید ، می توانیدآن را بررسی کنید)

آیا فعالیت در هنگام آنلاین بودن در اینستاگرام تاثیر دارد ؟

اینستاگرام دوست دارد وقتی نمایش داده می شوید و وقت خود را صرف برنامه می کنید ، محتوای خود را ارسال کنید.

این الگوریتم قوام را دوست دارد و به کسانی که در اینتستا از مدت زمان آنلاین استفاده کند پاداش میدهد

آموزش کار با ربات نینجاگرام

جمع آوری فالوور

چند بار باید در روز پست بگذاریم ؟

خوب در نکته قبلی گفتیم که من باید سازگار باشم اما این به چه معنی است؟ چند بار باید در روز پست بگذاریم ؟

  • خوب ، پاسخ “درست” وجود ندارد.
  • حقیقت این است که برای همه فرق می کند.
  • برخی افراد روزانه چندین بار پست  ارسال می کنند در حالی که برخی دیگر هفته ای 2 برابر.
  • فقط موارد را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.
  • از همه مهمتر ، برنامه ای را پیدا کنید که بتوانید در دراز مدت از آن استفاده کنید.
  • موضوعات خاص در جملع آوری فالوور اینستاگرام تاثیر بالا دارند
  • روزانه یک پست خبری ، یک کلیپ طنز ، یک کلیپ عاشقانه و ….. منتشر کنید
  • زمان بندی پست های اینستاگرام خود را هم میتوانید به ابزارک های مختلف بدهید

اما آنچه من آن را می گویم برای ارسال حداقل در روز یکبار پیشنهاد میشود  . الگوریتم اینستاگرام طبیعتا روزی یک بار یا هر دو روز یکبار از پیج ها بازدید میکنند و امتیاز خود رابرای افراد ثبت میکنند و شما از زمان راه اندازی اینستاگرام باید خود را مسئول بدانید

3.از هشتگ استفاده کنید

فکر می کنید فقط می توانید هشتگ های تصادفی را به زیرنویس های خود اضافه کنید و صدها لایک و دنبال کننده دریافت کنید؟

متاسفم که این را برای شما مناسب نمیدانیم  ، اما چاره کار را به شما میگوییم .

  • شما باید تحقیق کنید و بهترین هشتگ های ممکن را برای پست خود پیدا کنید.
  • نگران نباشید ، آنقدر که به نظر می رسد پیچیده نیست.
  • در جمع آوری فالوور اینستاگرام استفاده از هشتگ ها یک معیار بسیار محاسباتی و پیشرفته است

چگونه از هشتگ ها استفاده کنیم ؟

  • به بخش ویرایش بروید و یک هشتگ عمومی  تایپ کنید
  • سپس روی هشتگ هایی که پیش فرض ظاهر میشوند   کلیک کنید ،
  • در بالای صفحه برخی از هشتگ های مرتبط را مشاهده می کنید که می توانید استفاده کنید
  • همه آن موارد در جمع آوری فالوور اینستاگرامی تاثیر مثلت دارند
  • یا به نمایه های شخصی بروید که مانند شما مطالب مشابه ارسال می کند
  • و می بینید از چه هشتگ هایی استفاده می کنند
  • اکنون که یک هشتگ پیدا کردید و می توانید از آن استفاده کنید

نکته : باید ببینید که آیا هشتگ های استفاده شده  برای شما مفید است یا خیر و میتواند فالوور جمع آوری کند یا نه ؟ اگر تاثیر مثبتی نداشت بدانید که یا  سطح رقابت شما کافی نیست و یا اینکه در زمان مناسب استفاده نکرده اید

معیارهای انتخاب هشتگ در پست اینستاگرام

اگر میخواهید از هشتگ های یک پیج دیگر استفاده کنید

  • نوع سایر پستهایی که در آن پیج هستند
  • تعداد لایک های کدام پست بیشتر است
  • چه تعداد اظهار نظر در پست های برتر پیج وجود دارند

4. ایجاد یک کتابخانه هشتگ

برای سریع تر و آسان تر کردن  جمع آوری فالوور اینستاگرام ، یک کتابخانه هشتگ از همه هشتگ هایی که می توانید در پست های خود استفاده کنید ایجاد کنید.

بهترین مکان برای انجام این کار ساختن یک فایل متنی است که  می توانید هنگام ارسال عکس جدید ، به راحتی هشتگ های آن  را کپی و جای گذاری کنید.

نکته : نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که زیاد  از همان هشتگ استفاده نکنید.

  • هنگامی که از عکسهای مشابه در هر عکس استفاده می کنید ، هشتگ خود را تغییر دهید
  • زیرا اینستاگرام دوست ندارد شما را همیشه یکسان ببیند
  • شما در واقع باید به اینستاگرام بفهمانید که به عنوان یک کاربر فعال آماده جمع آوری فالوور هستید

5. برچسب مهم

ما در طراحی سایت با وردپرس یک نکته خیلی مهم داریم که آن انتخاب نام دامنه و عنوان سایت است . اگر این نام از کلماتی مشابه با آنچه در نتایج گوگل است انتخاب شود طبیعتا شما پس از جستجوی نام سایت در نتایج گوگل ظاهر نمیشوید و کار شما سخت میشود

  • چیز دیگری که می تواند به شما در جمع آوری فالوور کمک کند یک برند است
  • یک عنوان خاص با چند تگ خاص در بیو پیج خود تعریف کنید
  • بنابراین همیشه مارک های موجود در پست های خود را نشان دهید ،
  • چه لباس هایی که می پوشید یا غذایی که می خورید ، مارک را برچسب بزنید.

6. در موضوعات مختلف شرکت کنید

هم کاربران پیج و هم اینستاگرام آینده ای برای پیج هایی که فالووینگ مناسب   و اظهار نظر در پیج ها مختلف ندارند در نظر ندارند  .

  • ما برای جمع آوری فالوور اینستاگران باید یک زندگی عادی در اینستاگرام داشته باشیم
  • و همانطور که دیگران به سمت ما می آیند ما نیز پاسخگو باشیم
  • اگر بیش از حد تبلیغ کنیم و به سایر پشتها ارزش قائل نباشیم ممکن است به مشکل بخوریم
  • این بدان معناست که شما باید در پستهای دیگران نیز شرکت کنید و نظر بدهید
  • لایک کنید و اگر از استوریهای آنها خوشتان آمد پاسخ دهید

7. وقت گذاشتن بیشتر

  • اینستاگرام از همه رسانه های اجتماعی در ایران بالاتر است.
  • هر روز مقداری وقت بگذارید (حداقل 10 دقیقه) .
  • می توانید با جستجو در یکی از هشتگ هایی که در پست های خود استفاده کرده اید افراد را پیدا کنید
  • و سپس چند دقیقه را در هشتگ و گذراندن پست هایی که دوست دارید صرف کنید.
  • هنگام ترک پست آنها  ، یک نظر اصیل و معنی دار بگذارید.
  • عنوان را بخوانید ، به آنچه می خواهید بنویسید فکر کنید.
  • حتی در حدر یک ایموجی هم که شده کامنت بگذارید
  • در واقع وقت بگذارید و یک نظر واقعی بنویسید.

8. پیشرفت خود را پیگیری کنید

و در آخر ، فراموش نکنید که پیشرفت خود را پیگیری کنید. جمع آوری فالوور اینستاگرام به یک مدیریت کامل نیاز دارد نه تنها چند ترفند ساده  . شما نمیدانید که الگوریتم اینستاگرام در تغییرات بعدی چه چیزی پیش روی شما خواهد گذاشت . پس باید از زمان راه اندازی اینستاگرام خود  همگام با یک کاربر واقعی که برای یک اشتراک ساده به حساب کاربری خود مراجعه میکند گام بردارید و در نهایت هر هفته یک بهره دهی کلی انجام دهید که چگونه توانسته اید فلان پست را با فلان تگ به بازدید بالا برسانید

  • به تجزیه و تحلیل های خود توجه کنید
  •   و ببینید چه چیزی کارساز است  و چه چیزی نیست.

چه ساعتی از روز بیشترین میزان جذب شما در پستهاست؟

کدام نوع عکس ها بهترین عملکرد را دارند؟

چه هشتگها برای شما بهتر کار می کنند؟

9. بینش های اینستاگرام

برای دسترسی به بینش های اینستاگرام ، باید یک حساب کاربری تجاری داشته باشید.

برای تبدیل حساب شخصی خود به یک حساب تجاری  ، به نمایه> تنظیمات> حساب> تغییر به حساب کاربری خود بروید.

 Insights پست اینستاگرام

با یک حساب کاربری ، به Insights اینستاگرام دسترسی دارید که می توانید ببینید چه تعداد برداشت / لایک / نظرات همه پست ها و داستانهای شما را داشته است ، ببینید که چه تعداد بازدید از پروفایل یا کلیک از وب سایت داشته اید . می توانید دریابید که فالوور شما از کجا هستند ، چند سال سن دارند و خیلی موارد دیگر. این مورد برای افرادی که حرفه ای به جمع آوری فالوور میپردازند بسیار مورد استفاده است

همچنین می توانید به هر عکسی که ارسال کرده اید بروید و Insights  را بطور خاص برای آن پست مشاهده کنید و ببینید که چه میزان پس انداز و اشتراک آن را بدست آورده است ، چند نفر در واقع عکس شما را دیدند و چگونه آن را پیدا کردند.

 

10 . از یک ابزار تحلیلی استفاده کنید

روش عالی دیگر برای پیگیری پیشرفت اینستاگرام شما ، استفاده از ابزار تحلیلی است.

ابزارها و برنامه های زیادی در آنجا وجود دارد اما مورد علاقه من برنامه Preview  است.

برنامه پیش نمایش در واقع یک برنامه ریز خوراک است (آن را برای برنامه ریزی برای خوراک btw شما به طور کامل توصیه می کند) اما دارای یک ویژگی تحلیلی شگفت انگیز نیز هست.

  • می توانید دریابید مخاطبان شما چقدر جذاب هستند ،
  • بهترین زمان ارسال چیست ،
  • بهترین پست های شما چیست و موارد دیگر.
  • نکته مورد علاقه من در مورد برنامه preview  ابزار هشتگ آنهاست.
  • می توانید هشتگ ها را بر اساس طبقه بندی یا کشور جستجو کنید
  • و سپس آنها را به گروه های هشتگ اضافه کنید.
  • همچنین می توانید هشتگ های برتر و بهترین عملکرد خود را ببینید ،
  • کدام یک از آنها بیشترین لایک ، نظرات و غیره را کسب کرده است که بسیار مفید است!

من همیشه هنگام ایجاد یک پست جدید برای جمع آوری فالوور اینستاگرام  ، به تجزیه و تحلیل هشتگ من نگاه می کنم تا ببینم کدام یک برای آن عکس بهترین گزینه است!

اگر واقعاً می خواهید بازی هشتگ خود را به روز کنید ، من قطعاً بارگیری برنامه preview  را توصیه می کنم زیرا ابزار هشتگ آنها به شما بسیار کمک خواهد کرد!

یک دیدگاه در “1”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *