بروزرسانی محتوای سایت

 آپدیت کردن محتوا در پشتیبانی سایت

در این مقاله قصد داریم درباره بروزرسانی محتوای سایت توضیحاتی را ارائه کنیم  . همیشه برای کاربران این سوال باقیست که چگونه وبلاگ های سایت را بروزرسانی کنیم  و یا اینکه حذف کردن وبلاگ کار درستی است یا نه  .  و یا تازه سازی محتوا در سایت چگونه شکل میگیرد  ؟ با پارس کمره همراه باشید تا شما را از تمام این اطلاعات لازم برخوردار کند . محتوا پادشاه است . این شعار را بارها و بارها از همان ابتدای دوره پشتیابنی سایت خواهید شنید . محتوا پادشاه است یعنی 70 درصد سئو یک وبسایت به محتوای وبسایت بستگی دارد . اما چه نوع محتوایی پادشاه است ؟!! چگونه میتوانیم محتوایی را برتر بشماریم که بتواند رنک مناسبی داشته باشد ؟ آیا محتوا به خودی خود میتواند جایگاه مناسبی را برای وبسایت شما در نتایج گوگل کسب کند ؟ البته که نه . به قول معروف ”  هر که بامش بیش برفش بیشتر ” اینجا اگر قرار است بیشترین اهمیت خزنده های گوگل و الگوریتم های متغیر این مجموعه به محتوای ما داده شود پس ارزش محتوایی ما نیز باید به حد نساب برسد . خب سوال اینجاست که چرا ما باید محتوای سایت را آپدیت کنیم ؟ جواب ساده : مگر محتوا در اولین بروزرسانی انتشار خود تمام و کمال با ارزش واقعی خود وارد میدان رقابت سئو میشود ؟!!!  آپدیت کردن محتوا در پشتیبانی سایت یک امر طبیعی است .  در واقع شما با آپدیت کردن محتوا به گوگل نشان میدهید که اکتیو هستید . خب چگونه محتوا را آپدیت کنیم ؟!! پارس کمره در ادامه به شما این فاکتور سئو را آموزش میدهد . همراه ما باشید با اهمیت  آپدیت کردن محتوا در پشتیبانی سایت و نکات لازم درباره آن

هزینه پشتیبانی سایت چقدر است ؟

اهمیت  آپدیت کردن محتوا در پشتیبانی سایت

با آپدیت کردن محتوای سایت در واقع ما بهینه سازی را محتوا محور پیش میبریم . این بدین معنی است که در رقابت با سایتهایی که سئو سایت خود را به وسیله بک لینک ها و ورودیهای از شبکه های اجتماعی و….. هر روش دیگری که محتوا محور نیست یک گام جلوتر هستیم  . با بروزرسانی کردن محتوای هر سند سایت :

  • درمرحله اول وبسایت ما رتبه خود را در نتایج حفظ میکند
  • به گوگل کلمات کلیدی های بیشتری ارائه میکنیم
  • با کلید واژه های مشابهی که ارائه میکنیم کلید واژه اصلی  در نتایج بهتری دیده میشود
  • همچنین بروز کردن محتوای سایت به ما کمک میکند که با ورودریهای بیشتر لینک های داخلی بهتر و بهینه تری داشته باشیم
  • آپدیت کردن روزانه محتوای متنی ، تصویری و… به ما کمک میکند که از سایت لینک در لینک یک گوگل برخوردار باشیم

هزینه طراحی سایت چقدر است ؟

بروزرسانی محتوای سایت

جواب : خب آیا شما یک نگهدار محتوا هستید و در روند توسعه سایت از آن یاد میکنید ؟

فکر میکنید که شاید وقت آن رسیده است که یک وبلاگ پاک شود ؟!!

متوجه برخی از بلاگها شده اید که در نتایج گوگل به خوبی ظاهر نمیشوند ؟ !!

یکی از سئوکاران معروف به نام  شری بونلی توضیح می دهد که چرا بهبود و بهینه سازی پست های قدیمی وبلاگ شما ممکن است یک استراتژی بهتر از اضافه کردن مطالب جدید باشد.

دلایل بروزرسانی محتوای سایت

چند تا سوال از شما میپرسم

  • شما آنهایی را می شناسید که وقتی به خانه شخصی آنها دعوت می شوید پشته روزنامه های قدیمی را روی دیوار به دیوار را در تمام خانه پیدا کنید؟
  • ترسناک است نه ؟!!! اما این کار احتکار هم محسوب نمیشود
  • بلکه نگهداری از کاغذهای قدیمی و بی ارزش است
  • اما آیا می دانید که ممکن است شما یک مشکل احتکار مشابه  با وبلاگ خود داشته باشید؟
  • چگونه به شما بگوییم آیا یک محتوای نگهدارنده محتوا دارید یا خیر ؟!!
  • آخرین باری که وارد وبلاگ خود می شوید کی به همه پست های قدیمی یا قدیمی وبلاگ خود نگاه می کنید چه موقع بوده است؟
  • اگر با فاصله زمانی زیاد  به محتوا نگاه کنید پس باید زود دست به کار شوید
  • احتمالاً زمان آن رسیده است که یک ممیزی محتوا و تمیز کردن ساختار محتوایی انجام دهید
  • ابتدا به برگه آموزش محوانویسی سایت مراجعه نموده و اصول سئو را مرور کنید
  • به ویژه اگر در صنعت بازاریابی دیجیتال یا صنعت دیگری هستید که مرتباً تغییر می کند.

چگونه محتوای سایت را آپدیت کنیم ؟

آنچه که تعیین میکند محتوای شما نیاز به بروزرسانی دارد یا نه رتبه لینک محتوا در نتایج گوگل و تشخیص وبمستر میباشد . پس مراقب این نکته هم باشیم که هر محتوایی به نوعی باید بروز شود . قبل از توضیح چگونگی بروزرسانی محتوای سایت به شما عزیزان چند نکته را بازگو میکنم که در آپدیت کردن محتوای سایت نباید انجام دهید  تا بلکه زحمات شما در تولید محتوا حفظ شود . نکاتی که نبارد در بروزرسانی محتوای سایت انجام دهید عبارتند از :

بدون برنامه ریزی هیچ محتوایی را حذف نکنید

نکته : به هیچ وجه بدون در نظر گرفتن فاکتورهای سئو اقدام به حذف محتوا نکنید . حال میخواهد این محتوا متنی باشد و یا تصویری و صوتی و یا حتی لینک های که به برگه های مهم سایت اشاره دارند .

از افزودن فایلهای حجیم خودداری کنید

این نکته خیلی مهم است مخصوصا در بحث اسپم اسکور دامنه و بانس ریت که کاربر بایستی با لود شدن سریع سایت روبرو شود تا شما درگیر جریمه نشوید . شما اگر قرار است محتوایی پر بار داشته باشید که عبارت کلیدی آن برگه برای شما اهمیت دارد بهترین کار این است که تا جایی که میتوانید داده های کم حجم  و اما با کیفیت آپلود کنید.

  • حجم تصاویر شما نباید در بروزرسانی محتوا بیشتر از 50 کیلوبایت باشد
  • کلیپ ها به هیچ وجه نباید در سایت آپلود شوند ، بلکه در هاست دانلود آپلود  و یا در سایت جاسازی شوند
  • فایلهای صوتی نیز نباید در سایت با حجم بالا آپلود شوند .
  • محتوای متنی حجم بالایی اشغال نمیکند اما بیشتر از 3 هزار کلمه از نوشتن محتوای متنی خودداری کنید

پیج اینستاگرام شما را خریداریم

بروزرسانی محتوای سایت

مقایسه راکد ماندن محتوا با بروزرسانی محتوای سایت

  • مضرات راکد ماندن  پست های وبلاگ کم کار یا محتوای قدیمی در سایت شما زیاد است .
  • این روزها ، محتوای با عملکرد بالا و با کیفیت از رتبه های ارگانیک شما مهمتر از همیشه است.
  • نگه داشتن محتوای قدیمی یا با کیفیت پایین می تواند منجر به bounce rate  و / یا کلیک های کمتری شود
  • و این عوامل می توانند به اقتدار کلی سایت شما با Google آسیب برساند.
  • علاوه بر این ، هم گوگل و هم کاربران تمایل دارند محتوای تازه را ترجیح دهند
  • به خصوص وقتی نوبت به اخبار و محتوای وبلاگ می رسد.
  • این احتمالاً یکی از دلایلی است که گوگل غالباً تاریخ ایجاد پست های وبلاگ شما را در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) نشان می دهد.
  • اگر افراد مشاهده کنند که پست وبلاگ شما درباره آخرین به روزرسانی الگوریتم گوگل چهار ساله است ، احتمالاً فرض می کنند که این اطلاعات قدیمی است.
  • اگر در نتایج جستجوی آنها ظاهر شود ، Google می داند کسی روی پیوند شما کلیک می کند یا خیر.
  • اگر افراد کلیک نکنند ، با گذشت زمان Google ممکن است تصور کند که محتوای خوب نیست و به احتمال زیاد صفحه شما در رتبه بندی سقوط خواهد کرد.

ارزیابی محتوای قدیمی

بنابراین ، چگونه می توانید بگویید که آیا محتوا دارید باید از شر آن خلاص شوید ، تغییر مسیر دهید یا تجدید نظر کنید؟

  • ابتدا به تعداد کل ارسال های وب سایت خود دقت کنید.
  • سپس تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید
  • بررسی کنید که  در موردکلمات کلیدی چه مواردی را رعایت نکرده اید ؟
  • پس سری به آموزش انتخاب کلمات کلیدی سایت بزنید
  • تا اینکه  ببینید که در طی 90 روز گذشته تعداد بسیاری از آن پست های وبلاگ حداقل یک بازدید ارگانیک دریافت کرده اند.
  • اگر یک پست وبلاگ در این بازه زمانی بازدیدکننده ای نداشته باشد ، احتمالاً آن پست یا یک پستی قدیمی یا قدیمی است یا دارای کیفیت متوسطی است و احتمالاً باید حذف شود ، هدایت شود یا بازنویسی شود.

بروزرسانی محتوای سایت

  • در اینجا برخی از ریاضیات برای کمک به توضیح این مفهوم کمی متفاوت ارائه شده است.
  • بیایید بگوییم که سایت شما 1190 پست دارد
  • اما فقط 291 مورد از آنها طی 90 روز گذشته یک بازدید ارگانیک داشته اند
  • این نسبت تقریبی ” تراکم بازدید ” 4: 1 است.
  • (در حالت ایده آل ، شما یک نسبت 1: 1 می خواهید.) با توجه به این نسبت بالا ، احتمال زیاد محتوای سایت شما در حال کاهش آن نیست و باید مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد.

برای نمونه بارز سایتی مثل HubSpot  این استراتژی جلوگیری از انحراف را “بهینه سازی تاریخی” می نامد. آنها شاهد پیشرفت باورنکردنی در نرخ تبدیل و رتبه بندی سئو ارگانیک خود به سادگی با بهینه سازی پست های قدیمی وبلاگ خود بوده اند. و شما هم می توانید این کار را انجام دهید – همه بدون نوشتن مطالب کاملاً جدید!

کمتر گاهی بیشتر است

آمار پستهای منتشر شده  وردپرس در یکماه

  • در حال حاضر وب زیر فشار بار اضافی محتوا است.
  • براساس وردپرس ، 79.2 میلیون پست جدید فقط در ماه گذشته منتشر شده است
  • (و این فقط در وردپرس است)
  • طی چند سال گذشته ، مشاغل بی شماری تشویق شده اند تا آنجا که می توانند پست های وبلاگ بنویسند.
  • این فشار منجر به جاری شدن محتوای جدید در اینترنت شد
  • بخش اعظم آن از نظر کیفیت پایین تر است.
  • بسیاری از مردم فقط به کمیت و کیفیت فکر می کردند.
  • علاوه بر این ، بیشتر مطالبی که تولید می شوند هرگز درخشیدن در نتایج گوگل  را نمی بینند.
  • به سادگی محتوای بسیار زیادی برای مصرف افراد وجود دارد و فقط تعداد معدودی از آنها می توانند در صفحه اول Google ظاهر شوند.

راهکار انتشار پست در کنار بروزرسانی محتوای سایت

  • اکنون شما هنوز هم باید محتوای جدید ارسال کنید (نهایتا ، محتوای جدید در نهایت به محتوای قدیمی تبدیل می شود)
  • اما در بسیاری از موارد ، ممکن است شما بهتر از انتشار یک پست جدید بهتر باشید.
  • و به یاد داشته باشید ، بهتر است مطالب کمتری ارسال کنید
  • همچنین اطمینان حاصل کنید که مطالبی که می نویسید با کیفیت بالا و مربوط به آنچه بازدید کنندگان شما جستجو می کنند هستند.
  • انتشار تعداد کمی از پست های وبلاگ با کیفیت بالا بهتر از انتشار تعداد زیادی محتوای متوسط ​​است.

بروزرسانی محتوای سایت

نحوه بهبود محتوای قدیمی

اگر متوجه شدید محتوای قدیمی و قدیمی منسوخ زیادی دارید که به عنوان مبدل نیست و در رتبه بندی بالایی قرار نمی گیرد ، می توانید مطالب را به روز کنید یا آن را حذف کنید و یک تغییر مسیر 301 را به یک قطعه جدید انجام دهید مطالبی که عملکرد بهتری دارند. در اینجا چند نکته آورده شده است:

  • رقابت خود را بررسی کنید.
  • صفحاتی را که در رتبه بندی بالایی برای کلمات کلیدی مورد نظر خود قرار می دهید ، با دقت ارزیابی کنید.
  • از خود بپرسید آنها چه کار می کنند و هدف آنها درست است؟
  • چند کلمه در صفحه دارند؟
  • در مورد تصاویر چطور بهینه سازی نیاز دارند یا نه ؟
  • چه سایتهایی به آنها پیوند دارند و اعتبار سایتهای مقابل بالاست یا نه ؟
  • بعضی اوقات فقط نگاه کردن به رقبای رده بالا ، ایده های ساده و آسان برای پیاده سازی در مورد چگونگی بهبود محتوای خود به شما می دهد.
  • اطمینان حاصل کنید که ساختار پست وبلاگ سالم است.
  • هدرها ، برچسب های عنوان ، توضیحات ، لیست های بولت ، تصاویر و غیره را دو بار بررسی کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که ساختار محتوا و استراتژی های سئو مورد استفاده در طول بروزرسانی محتوای سایت ثابت است و کیفیت آن پایین نیاید .
  • صفحاتی را که در حال حاضر در موقعیت های پایین تر از همه دارند را  به روز کنید و بهینه کنید.
  •  اگر صفحه شما در حال حاضر رتبه بالایی دارد ، اما از نقاط ابتدایی یا صفحه اول کاسته نمی شود ، ممکن است بتوانید از طریق بهبود محتوا ، رتبه خود را ارتقا دهید.
  • تصاویر فیلمها را بهینه کنید .
  • همه چیز در اینترنت تقریباً هر روز تغییر می کند ، بنابراین حتماً تصاویر و محتوای رسانه ای سایت را به روز کنید تا بازتاب روز فعلی باشد.
  • و  تگ های alt را به خاطر بسپارید
  • به نظرات در مورد پست های وبلاگ خود نگاه کنید.
  • غالباً با مشاهده نظرات و سوالات در بخش نظرات وبلاگ قدیمی می توانید اطلاعاتی را پیدا کنید که از پست اصلی وبلاگ گم نشده است.
  • در بروزرسانی محتوای سایت باید کلیات داده ها بروز شوند
  • اما در عین حال اگر در وبلاگهای قدیمی اصول سئو را مثلا در تگ عنوان رعایت کرده اید ، آنها را دستکاری نکنید
  • اگر از یک سؤال خوب پرسیده شد یا نکته ای مورد بحث قرار گرفت ، هنگام تجدید نظر در پست وبلاگ ، آن اطلاعات را اضافه کنید.
  • پس از تجدید نظر ، تاریخ پست وبلاگ را تغییر دهید.
  • پس از بازبینی و به روزرسانی مطالب ، یادتان باشد که تاریخ انتشار را تغییر دهید.
  • می توانید این کار را در WordPress با کلیک کردن روی Quick Edit و تغییر تاریخ در آنجا انجام دهید.

بروزرسانی محتوای سایت

نحوه تغییر تاریخ در پست وبلاگ وردپرس

  • پست تجدید نظر شده خود را از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.
  • هر زمان که مطالب جدیدی دارید یا در یک پست قدیمی تجدید نظر کرده اید ، به طرفداران و طرفداران رسانه های اجتماعی خود بگویید و آنها را برای به اشتراک گذاشتن و اظهار نظر تشویق کنید. در صورت کاربرد ، حتماً هنگام اشتراک گذاری در توییتر ، افراد یا شرکتهایی را که در پست وبلاگ نشان داده می شوند ، ذکر کنید. (این عمل خوب اغلب منجر به ارسال مجدد پست در پست های شما خواهد شد.)
  • لیست خود را به ایمیل ارسال کنید
  • بگذارید افراد موجود در لیست ایمیل شما درباره این محتوای تازه به روز شده اطلاعات کسب کنند.
  • حتماً در مطالب جدید در پست و مزایایی که مردم از خواندن پست شما به دست خواهند آورد ، تأکید می کنید.
  • به  افرادی که نظر خود را در مورد پست قدیمی شما داده اند ، دسترسی پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید
  • . از آنها بخاطر بازدید از وبلاگ خود از آنها ایمیل بفرستید و به آنها هشدار دهید که این پست با اطلاعات جدیدی که فکر می کنید علاقه مندید به روز شده باشد ، به روز شده است.

نتیجه گیری کلی ز بروزرسانی محتوای سایت

در آخر ، یک استراتژی محتوا ایجاد کنید تا وبلاگ خود به جلو حرکت کند. برنامه محتوای خود را برای یک یا دو ماه آینده کاملاً مرور کنید. آیا محتوای مناسب است؟ آیا می خواهید بیش از حد منتشر کنید؟ با چه کسی مخالف هستید؟ اگر این موارد را از جلو ارزیابی کنید ، می توانید برای شروع مطالب بهتری بنویسید.

جهت اطلاعات بیشتر عناصر seo به جدول عناصر  seo  مراجعه نمایید

این مقاله یک نوع خانه تکانی استی در خانه تکانی سایت خود موفق باشید!

طراحی و توسعه دهنده سایت  / پارس کمره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *