سایت

جدول عناصر سئو

سئو چیست

[vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مقاله سئو * سئو چیست ؟

کسانی که با  بحث سئو سروکار دارند پیشنهاد میشوند جدول عناصر seo را نکته به نکته مرور کنند .حال شاید از خود بپرسید سئو چیست و چگونه میشود یک سئو کار حرفه ای شد .   seo مخفف عبارت “بهینه سازی موتور جستجو” است. این روند دریافت ترافیک از نتایج جستجوی “رایگان” ، “ارگانیک” ، “تحریریه” یا “طبیعی” در موتورهای جستجو است. کلیه موتورهای جستجوگر اصلی مانند گوگل ، بینگ و یاهو نتایج جستجوی اولیه را دارند که در آن صفحات وب و سایر مطالب مانند فیلم ها یا لیست های محلی بر اساس آنچه موتور جستجو برای کاربران مناسب تر می داند ،  رتبه بندی می شوند.  برای مشاوره ابتدایی تر اما همچنین عمیق تر ، جدول دوره ای عوامل مؤثر در جستجوگرها ، که در زیر نشان داده شده است را مطالعه کنید  . این جدول معیارهای رتبه بندی سایت و نحوه درخشیدن در نتایج گوگل با رعایت فاکتورهای سئو  را با کلیه مفاهیم کلیدی که باید بدانید توضیح خواهد داد

طراحی سایت پشتیبانی سایت با پارس کمره

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”212″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

سئو چیست ؟

راهنمای موتور جستجوگر ها برای SEO

شما جدول تناوبی را در نظر بگیرید  .  راهنمای موتورهای جستجو در زمینه های علمی   و سایر مباحث از عناصر خاصی تشکیل شده است که شما باید این عناصر را بیشتر بشناسید . حدود بیش از 300 فاکتور در مبحث سئو سایت وجود دارد .این جدول عوامل رتبه بندی را با عمق بیشتری توضیح می دهد ، در یک آموزش با ارائه نکات و توصیه هایی در مورد اجرای آنها پیش خواهیم رفت .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

فاکتورهای سئو

مقاله جدول عناصر seo

آن کلمات اختصاری دو حرفی که در نمودار بالا مشاهده می کنید چه معنایی دارد ؟

  • این بازی ما در جدول تناوبی عناصر شیمیایی و نشان نامه یا نماد ، از هر عنصر است.
  • شاید به یاد داشته باشید که نماد طلا یا آهن چه  بود.
  • در اینجا نیز هر عنصر دو حرفی نماد فاکتورهای مهم سئو هستند
  • سئوکارهای حرفه ای این جدول را گردآوری کردند تا بتوانیم ارتباط  داده ها را در نتایج گوگل به صورت تکنیکال درک کنیم

در جدول دوره ای SEO ، ما سعی کرده ایم تا آن را کمی دقیق تر کنیم. حرف اول “عنصر SEO” از زیر گروهی که در آن قرار دارد آمده است ، و نام دوم مخفف فاکتور فردی است. پس ما با جدول عناصر seo سرو کار داریم

فاکتورهای جستجوگرها به صورت ترکیبی کار می کنند

  • هیچ یک از فاكتورهای جستجوگر كل رتبه بندی موتورهای جستجو را تضمین نمی كند.
  • همه عناصر با یکدیگر در طبیعت گوگل کار میکنند و به نوعی با هم در ارتباطند
  • هر عنصر کارایی خود را دارد و همانند فلزات و نافلزات و فلزات وابسته اینجا نیز عنصرها دسته بندی میشوند  . در واقع عنصر ها در فاکتورهای سئو به سئو صفحه و سئو خارج از صفحه دسته بندی میشوند
  • رابطه محتوای صفحه و دیزاین  و سئو خارج از صفحه همگی تجربی است و باید در میدان رقابت قرار بگیرید تا حساب کار دستتان بیاید
  • اما در نهای گاهی اوقات خیلی بهم وابسته میباشند

مثلا : اگر یک صفحه دارای محتوای کم کیفیت باشد ، داشتن یک عنوان HTML عالی در سئو سایت  کمک نمی کند.

یا اگر همه محتوای سایت  کیفیتشان مناسب نباشد ، هیچ بک لینکی  به سایت  کمک نخواهند کرد.

  • داشتن چندین عامل مثبت می تواند شانس موفقیت را افزایش دهد
  • در حالی که وجود عوامل منفی می تواند این شانس  را برای موتورهای جستجوگر بدتر کند.

عوامل موفقیت در نتایج گوگل

عوامل رتبه بندی سایت در صفحه مواردی هستند که کاملاً تحت کنترل خود وبمستر میباشند . پس بهانه ای نیست . چرا که وبمستر از صفر تا صد سایت را تحت کنترل دارد . پس مهم است بدانیم که :

  • چه سایت هاستینگی ا انتخاب میکنید؟
  • چه نوع محتوایی را منتشر می کنید؟
  • آیا عنوان های مفید  HTML را به گوگل ارائه می دهید که به موتورهای جستجو (و کاربران) در تعیین ارتباط کمک می کند؟
  • چگونه معماری یا همان طراحی سایت شما به موتورهای جستجو کمک می کند یا تاثیر منفی دارد ؟
  • با اصول بک لینک آشنا هستید یا خیر
  • آیا خرید بک لینک انجام داده اید ؟ منبع آن کجاست ؟ آیا فاکتورهای سئو را سایت منبع رعایت میکند ؟
  • آیا هزینه کافی در پشتیبانی سایت پرداخته اید یا اینکه خودتان آزمون و خطا میکنید ؟ آیا میدانید که هر آزمون خطا کردنی در سایت میتواند در آیند سایت خیلی موثر باشد ؟
  • از دامین اتوریت و پیج اتوریتی چیزی میدانید  ؟
  • از چه راه هایی نسبت به افزایش اتوریتی دامنه و پیج استفاده کرده اید ؟
  • اولویت فاکتورهای سئو را از جذب ترافیک از راه های مختلف درک کرده اید یا محتوای با کیفیت
  • درباره اسپم اسکور سایت چیزی میدانید ؟
  • موضوع کاربری سایت خود را حفظ میکنید یا نه ؟
  • پشتیبانی سایت را به کسی سپرده اید که روزانه سایت را بروز کند یا نه ؟

عوامل موفقیت سایت در نتایج گوگل

رتبه بندی در نتایج  گوگل  مبحثی است که سئوکاران مستقیماً آنها را کنترل نمی کنند. اما این را بدانید که تعداد سیگنال ها مهمترین معیار رتبه بدی در نتایج گوگل است و کل فاکتورهای سئو در نتیجه به ارسال سیگنال ها ختم میشوند

  • موتورهای جستجو از این موارد استفاده می کنند
  • زیرا آنها زود یاد گرفتند که با تکیه بر سیگنال های تحت کنترل ناشر تنها نتایج بهترین نتیجه را نمی گیرند.
  • با این حال ، برخی وبمسترها ممکن است سعی کنند خود را بهتر از دیگری جلوه دهد
  • ارسال سیگنال های ثانیه ای به گوگل میدان رقابت را تنگ تر و تنگ تر میکند
  • داده های رتبه یک گوگل را جابجا میکنند و تلاش شما باید هر لحه بیشتر شود

مخلص کلام این است که میلیاردها صفحه وب برای مرتب سازی در رتبه بندیها  در نظر گرفته شده اند . پس بدانید که برای رتبه بندی مناسب در نتایج گوگل به سیگنال های بیشتری نیاز است.

نقض SEO و مجازات های رتبه بندی سایت

  • اشتباه نکنید  موتورهای جستجو می خواهند مردم مبحث  SEO را انجام دهند
  • زیرا این امر می تواند به بهبود نتایج گوگل و  جستجوی آنها کمک کند.
  • موتورهای جستجو به منظور ترغیب تکنیک های خاص SEO در قالب دستورالعمل ها ، پست های وبلاگ و فیلم ها کمک می کنند.
  • با این حال ، برخی از تکنیک ها وجود دارد که موتورهای جستجوگر آن را “اسپم” یا “کلاه سیاه” می دانند ، که منجر به این می شود که صفحات شما مجازات رتبه بندی یا بدتر از آن را به طور کامل از موتورهای جستجو ممنوع کنند.
  • تخلفات معمولاً تاکتیکی برای فریب یا دستکاری درک موتور جستجوگر از اهمیت و قدرت واقعی یک سایت است.

 

“موتور جستجو گرها” عوامل SEO و فلسفه راهنما

  • سئو کارها با تجربه ممکن است از این موضوع که چرا برخی از عوامل نمایش داده نمی شوند ، تعجب می کنند.
  • به عنوان مثال متن ALT و کلمات پررنگ چگونه به عنوان عوامل HTML درج نمی شوند؟
  • جواب؟ ما فکر نمی کنیم که این چیزها به نسبت به اینگونه که به نظر میرسند مهم باشند
  • ما در تلاش نیستیم که از هر سیگنال ممکن (Google دارای بیش از 200 عدد از آنها) و سیگنال های فرعی باشد (Google دارای بیش از 10،000 از آن است).
  • در عوض ، هدف از جدول دوره ای از فاکتورهای سئو  و این راهنمای آنلاین همراه این است که به افراد جدید SEO کمک کند تا روی تصویر بزرگ تمرکز کنند و شاید به SEO کارهای مجرب اجازه دهند در صورت از دست رفتن خیره کننده به دکمه “تنظیم مجدد” ضربه بزنند.

تگهای هدر و وزن آنها از نظر موتورهای جستجو

به همین دلیل این راهنمای SEO به مهمترین کلمات کلیدی شما در ابتدای یا انتهای برچسب عنوان HTML نمی پردازد. ما همچنین در تلاش نیستیم که وزن تگ H1 را نسبت به برچسب H2 وزن بیشتری داشته باشیم.

ما عمداً از خاص بودن خودداری می کنیم زیرا چنین چیزهایی اغلب حواس پرت می شوند و ما را از سوراخ خرگوش می کشند. درعوض ، ما امیدواریم که این درک را بدست آورید که صفحات باید عناوین توصیفی داشته باشند ، که نشان دادن ساختار صفحه با برچسب های هدر ممکن است کمک کند ، و پر کردن موارد با داده های ساخت یافته ایده خوبی است.

این موارد را به خوبی انجام دهید ، و احتمالاً 90 درصد از مهمترین عوامل HTML را مورد توجه قرار داده اید.

حساب اجتماعی معتبر از نظر موتور جستجو

به همین ترتیب ، این مهم نیست که آیا اعتبار خوب در توییتر از فیس بوک ارزش بیشتری دارد یا خیر. درعوض ، ما در تلاش هستیم تا به مردم کمک کنیم درک کنند که داشتن حسابهای اجتماعی معتبر ، و به دنبال آن سهم اجتماعی خوبی را جذب می کند ، در نهایت می تواند به شما در دستیابی به موفقیت جستجو کمک کند.

مشخصات بیشتری در مورد عوامل موفقیت می خواهید؟
ما می دانیم که برخی از شما ممکن است بخواهیم مشخصات خود را مرور کنید. در این حالت ، بررسی رتبه بندی عوامل جستجوگر موتور جستجو ارزشمند است. هر دو سال یکبار ، صدها نفر از سئو های خوب در نظر گرفته شده برای تعیین اهمیت عوامل خاص رتبه بندی. ما امیدواریم که شما هر یک از عوامل رتبه بندی خاص را در زمینه اصول مندرج در جدول ما حفظ کنید.

علاوه بر این ، بسیاری از عوامل موفقیت اصلاً فاکتورهای الگوریتمی نیستند. تحقیقات در زمینه محتوا (عنصر Cr) یک عامل “بسیار مهم” در صفحه است که فرایند تحقیق در مورد کلماتی را که مردم برای یافتن مطالب شما استفاده می کنند ، توصیف می کند. درک کاربر شما برای موفقیت SEO شما مهم است ، حتی اگر این یک عامل “رتبه بندی” نباشد.

همچنین می توانید از بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگر ما استفاده کنید؟ صفحه ، که برخی از راهنماهای مفید برای اصول (از جمله یکی از خود Google) را به همراه منابع SEO دیگر دارد.

البته ، راهنمایی که اکنون می خوانید منبع خوبی برای درک عوامل کلیدی SEO است. بنابراین برای ادامه خواندن از طریق راهنمای موتور جستجوگرها برای سئو از لینک های زیر استفاده کنید.

مقاله جدول عناصر seo

مقاله جدول عناصر seo

عوامل موفقیت محتوا و موتور جستجو

  • محتوا پادشاه است.
  • این موفقیت را هنگام بارگیری موفقیت سئو بارها و بارها می شنوید.
  • در واقع ، به همین دلیل است که جدول دوره ای از عوامل موفقیت SEO با محتوای “عناصر” شروع می شود ، و اولین عنصر مربوط به کیفیت محتوا است.
  • محتوای خود را به درستی دریافت کنید
  • و شما یک پایه محکم را برای پشتیبانی از سایر تلاشهای SEO خود ایجاد کرده اید.

Cq: کیفیت محتوا

بیش از هر چیز دیگر از خود این سوالها را بپرسید  .

  • آیا شما محتوای با کیفیت تولید می کنید؟
  • اگر چیزی را می فروشید ، آیا جز یک بروشور ساده با همان اطلاعاتی هستید که در صدها سایت دیگر یافت می شود؟
  • آیا دلیلی برای مردم فراهم می کند که بیش از چند ثانیه برای خواندن صفحات خود بگذرانند؟
  • آیا شما به بازدید کنندگان ارزش واقعی ، چیزی را برای بازدید کنندگان ارائه می دهید که بی نظیر ، متفاوت و مفید است که آنها در جای دیگری پیدا نمی کنند؟

اینها فقط برخی از سؤالاتی است که می توانید از خودتان در ارزیابی اینکه آیا محتوای با کیفیت ارائه می دهید بپرسید. این جایی برای کوچک کردن نیست ، زیرا این سنگ بنایی است که تقریباً همه عوامل دیگر به آن بستگی دارند.

می توانید اطلاعات بیشتری را در بخش جستجوگرها در بخش موتور: نوشتن مطالب و نوشتن ها پیدا کنید.

Cr: تحقیق در مورد محتوا / تحقیقات کلمه کلیدی

شایداز مهمترین فاکتورهای سئو پس از ایجاد محتوای خوب ، تحقیق در مورد کلید واژه های خوب باشد . شما می خواهید با استفاده از آن کلید واژه ها ، اصطلاحات جستجوی واقعی که مردم از آنها استفاده می کنند ، محتوا ایجاد کنید ، بنابراین می توانید محتوایی تولید کنید که به طور موثری به آن پاسخ دهد

به عنوان مثال ،عبارتی همچون “اجتناب از ملانوما” ممکن است از ژارگون تکنیکی برای توصیف روش های جلوگیری از سرطان پوست استفاده کند. اما اگر افراد به دنبال جستجوی “نکات پیشگیری از سرطان پوست هستند” ، ممکن است موتور جستجو  آن صفحه را بالا ببرد یا رتبه بندی نکند .

  • محتوای شما باید به زبان صحیح نوشته شود
  • زبانی که مشتری یا کاربر شما هنگام جستجو از آن استفاده می کند.
  • برای آگاهی  بیشتر به برگه آموزش محتوانویسی مراجعه نمایید

CW: کلمات محتوا / استفاده از کلمات کلیدی

  • با انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود (شما این کار را کردید ، درست است؟)
  • آیا واقعاً از آن کلمات در محتوای خود استفاده کرده اید؟
  • آیا میدانید چگالی کلمات کلیدی در ساتی باید چگونه انجام پذیرد
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب کلمات کلیدی کلیک کنید
  • یا اگر پیش از انجام تحقیق مقداری با کیفیت ایجاد کرده اید ، محتوای خود را آپدیت کنید
  • کلمات کلیدی را طبق توصیه های داده شده با چکالی مناسب تنظیم کنید
  • با این کار موتورهای جستجو سیگنالهای قویتری از برگه شما دریافت خواهد کرد
  • کلمه کلیدی مترادف نیز یکی دیگر از موارد  تاثیرگذار در رتبه بندی سایت شماست
  • اگر می خواهید صفحات شما برای کلمات خاص یافت نشود ، ایده خوبی است که در واقع از آن کلمات در نسخه خود استفاده کنید.

چگالی کلمات کلیدی

نکته :  برای دستیابی به بهترین نتیجه هر کلمه ای را که می خواهید حداقل 5 بار در متن خود تکرار کنید یا به دنبال تراکم کلمات کلیدی 2.45 درصد باشید . اما برای نتیجه گرفتن بهتر کلیه قوانین سئو سایت را باید رعایت نمایید تا در رتبه بندی سایت در نتایج گوگل امتیاز منفی نگیرید .

نه نه نه ، این یک شوخی بود! تعداد دفعات دقیق وجود ندارد حتی اگر “تراکم کلمات کلیدی” به نظر علمی برسد ، حتی اگر به برخی “ایده آل” متعجب برسید ، این هیچ چیز را تضمین نمی کند.

کلمات کلیدی مناسب برای موتور جستجو

  • فقط از عبارتهای استفاده کنید  که می خواهید یک کاربر برای یافتن آن فکر کرده باشد
  • کلماتی که احساس می کنید از تحقیقات کلمات کلیدی شما مرتبط هستند.
  • سپس از آنها به طور طبیعی در صفحه استفاده کنید.
  • تلاش کنید به هیچ عنوان کلمات کلیدی را در برگه های دیگر سایت تکرار نکنید .
  • به چراغهای یواست اهمیت دهید  و حتی تلاش کنید از کلمات کلیدیهای مشابه نیز استفاده نکنید .

برای اطلاعات بیشتر به برگه آموزش محتوانویسی مراجعه کنید

همچنین ما پکیج جامعی را درمورد سئو سایت آماده کرده ایم که اگر مبتدی هستید این پیج را حتما دنبال کنید

Cf: طراوت محتوا در رتبه بندی سایت

موتورهای جستجو عاشق محتوای جدید هستند. یکی از مهمترین فاکتورهای سئو همین است که  معمولاً وقتی می گوییم “تازه” منظور ما تنوع در محتوا میباشد .

شما نمی توانید صفحات خود (یا تاریخ انتشار) را هر روز به روز کنید و فکر کنید که آنها را “تازه” کرده و به احتمال زیاد رتبه بندی می کنند. همچنین نمی توانید فقط به خاطر داشتن صفحات جدید ، دائماً صفحات جدید اضافه کنید و فکر کنید که باعث افزایش طراوت می شود.

  • با این حال ، گوگل ابزاری دارد که آن را “Query Desified Freshness (QDF)” می نامد.
  • “اگر یک جستجوی وجود داشته باشد که به طور ناگهانی در مقابل فعالیت عادی خود قرار بگیرد ، گوگل QDF را برای آن اصطلاح اعمال می کند و می خواهد ببیند آیا محتوای تازه ای در آن موضوع وجود دارد یا خیر.
  •  در صورت وجود ، به محتوای جدید یا تازه در نتایج جستجو افزایش می یابد.
  • بهترین راه برای فکر کردن در مورد این موضوع در مورد اصطلاحاتی مانند “طوفان” است.
  • اگر هیچ طوفانی فعال وجود نداشته باشد ، نتایج جستجو به احتمال زیاد حاوی لیست هایی برای سایت های دولتی و مرجع خواهد بود.
  • اما اگر یک طوفان فعال وجود داشته باشد ، نتایج تغییر خواهند کرد و ممکن است داستان ها ، اخبار و اطلاعات مربوط به طوفان فعال را منعکس کنند.

تاثیر محتوای مناسب در نتایج گوگل

  • اگر محتوای صحیحی را کسب کرده اید ، در موضوع صحیح هنگام بازدید QDF ، ممکن است از روزها یا هفته ها در نتایج برتر لذت ببرید.
  • فقط توجه داشته باشید که پس از آن ، صفحه شما در نتایج جستجو باز می شود.
  • اینگونه نیست که شما اشتباهی مرتکب شده باشید.
  • این فقط باعث افزایش قدرت تنوع محتوا و لینک شما شده است.
  • سایت ها می توانند با تولید محتوای مناسب مطابق با نبض در زمان واقعی صنعت خود از این تقویت تنوع محتوا استفاده کنند.

CV: جستجوی عمودی

  • عوامل دیگر این جدول موفقیت محتوای وب سایت در موتورهای جستجو را پوشش می دهد.
  • اما در کنار این لیست های صفحه وب نیز اغلب نتایج “عمودی” دارند.
  • اینها از موتورهای جستجوگر “عمودی” به چیزهایی مانند تصاویر ، اخبار ، محلی و فیلمبرداری اختصاص یافته است.
  • اگر در این زمینه ها محتوا دارید ، احتمالاً در بخش های خاصی از صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود.

با “جستجوی عمودی” و “جستجوی افقی” آشنا نیستید؟

  • بگذارید از Google به عنوان نمونه استفاده کنیم.
  • موتور جستجو مرتب آن به امید تطبیق بسیاری از سؤالات عمومی در طیف گسترده ای از موضوعات ، محتوا را از سراسر وب جمع می کند.
  • این یک جستجوی افقی است ، زیرا تمرکز در طیف گسترده ای از موضوعات قرار دارد.
  • Google همچنین موتورهای جستجوی تخصصی را اجرا می کند که بر تصاویر یا اخبار یا محتوای محلی متمرکز هستند.
  • این موتورها به موتورهای جستجوی عمودی گفته می شوند
  • زیرا به جای اینکه طیف وسیعی از علاقه ها را بپوشانند ، آنها روی یک بخش متمرکز شده اند ، یک قطعه عمودی از طیف کلی علاقه.
  • وقتی در Google جستجو می کنید ، فهرست های وب را دریافت خواهید کرد.
  • اما غالباً در نتایج نتایج بخش های خاصی دریافت خواهید کرد که ممکن است نتایج عمودی را به نظر مرتبط نشان دهند.
  • داشتن محتوا که در جستجوی عمودی عملکرد خوبی دارد می تواند به شما کمک کند
  • در هنگامی که محتوای صفحه وب شما موفق نمی شوند ، موفق شوید.
  • همچنین می تواند علاوه بر داشتن یک صفحه وب در نتایج برتر ، در موفقیت شما نیز موفق باشد.
  • بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که در مناطق عمودی مهم مرتبط با خود ، محتوا تولید می کنید.

Ca: پاسخ مستقیم

  • موتورهای جستجو در تلاش هستند تا پاسخهای مستقیم را در نتایج جستجو نشان دهند.
  • سؤالاتی مانند “چرا آسمان آبی است” یا “رئیس جمهور چند ساله است” ممکن است بدون نیاز به کلیک روی یک صفحه وب ، جواب شما را بدهد.

موتورهای جستجو این پاسخ ها را از کجا می گیرند؟

  • بعضی اوقات آنها را مجوز می دهند ، مانند شعرهای منوها یا موسیقی.
  • در موارد دیگر ، آنها را مستقیماً از صفحات وب بیرون می آورند و پیوندی را به صورت اعتبار به شما ارائه می دهند.

بحث در مورد اینکه استفاده از محتوای شما به عنوان پاسخ مستقیم موفقیتی است یا نه وجود ندارد. از این گذشته ، اگر کسی پاسخ مورد نیاز خود را بدست آورد ، ممکن است کلیک نکند . پس چه تاثیری دارد ؟

ما در حال حاضر سایتها را به عنوان منبع پاسخ مستقیم به دو دلیل اصلی موفقیت می دانیم.

  • اول ، این یک نشانه اعتماد است ، که می تواند به یک سایت برای انواع دیگر سؤالات کمک کند.
  • دوم ، در حالی که نگرانی وجود دارد ، شواهدی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه یک پاسخ مستقیم می تواند در واقع ترافیک را ایجاد کند.

آموزش راه اندازی  و امنیت اینستاگرام با پارس کمره

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مقاله جدول عناصر seo

عوامل مؤثر در معماری سایت و موتور جستجو

گروه مهم بعدی در صفحه در جدول دوره ای عوامل مؤثر درنتایج گوگل ، معماری سایت است. ساختار درست سایت می تواند به شکوفایی تلاشهای شما کمک کند در حالی که همچنین یک اشتباه ممکن است آنها را فلج کند.

Ac: Crawlability سایت

موتورهای جستجو وب سایتها را  بررسی  می کنند ، از یک صفحه به صفحه دیگر به طرز باورنکردنی و سریع عمل می کنند ، مانند کاربران حتی با سرعت بیشتری عمل می کنند. آنها نسخه هایی از صفحات شما را تهیه می کنند که در آنچه “اصطلاح” نامیده می شود ، ذخیره می شوند .

  • هنگامی که شخصی جستجو می کند ، موتور جستجوگر از طریق این نسخه های بزرگ جابجا می شود
  • تمام صفحات مربوطه را پیدا می کند
  • سپس آنچه را که فکر می کند بهترین موارد اول برای نمایش است را در نتایج گوگل بررسی می کند.
  • برای یافتن لینک شما توسط کاربر  ، باید در این نسخه ها باشید تا در رتبه بندی سایت بدرخشید .
  • برای اینکه در این نسخه های گوگل باشید باید خزنده شوید.

پنهان شدن لینک سایت در نتایج گوگل

  • اکثر سایت ها عموماً مشکلات خزنده ندارند
  • اما مواردی وجود دارد که می تواند باعث بروز مشکل شود.
  • به عنوان مثال ، JavaScript یا Flash می تواند پیوندها را پنهان کند و صفحاتی را که پیوندها به موتورهای جستجو پنهان می شوند ، تبدیل می کنند.
  • و هر دو به طور بالقوه می توانند باعث پنهان شدن کلمات واقعی در صفحات شوند.
  • به هر سایتی بودجه خزیدن داده می شود
  • مبلغ تقریبی زمان یا صفحاتی که موتور جستجو هر روز می خواهد براساس اعتماد و اقتدار نسبی یک سایت خزنده شود.
  • سایت های بزرگتر ممکن است به دنبال بهبود کارآیی خزیدن خود باشند
  • تا اطمینان حاصل شود که اغلب صفحه های “درست” خزیده می شوند.
  • استفاده از robots.txt ، ساختارهای لینک داخلی و مشخصاً گفتن موتورهای جستجو برای خزیدن صفحات با پارامترهای خاص URL ، همگی باعث افزایش کارایی خزیدن می شوند.

آیا حل مشکلات خزنده ها آسان است ؟

  • در اکثر موارد ، مشکلات خزیدن را می توان به راحتی اجتناب کرد.
  • علاوه بر این ، این کار خوب است که از نقشه های سایت ، HTML و XML استفاده کنید
  • با این کار موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را به راحتی انجام دهند.
  • در مورد نقشه های نقشه و مقابله با مشکلات خزنده بالقوه در دسته موتورهای موتور جستجو در زیر اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد:

سازگاری سایت  با موبایل چیست ؟

  • جستجوهای Google بیشتر در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد تا در دسک تاپ.
  • با توجه به این ، جای تعجب نیست که Google به سایت هایی که از نظر موبایل برخوردار هستند ، پاداش می دهد
  • همچنین در رتبه بندی سایت در نتایج گوگل بهتر در جستجوهای تلفن همراه قرار می گیرند
  • در حالی که مواردی که ظاهر نمی شوند زمان سخت تری دارند. بینگ نیز همین کار را انجام می دهد.
  • بنابراین سایت خود را با موبایل همراه کنید.
  • شما می توانید موفقیت خود را با رتبه بندی جستجو و همچنین خوشحال کردن بازدید کنندگان تلفن همراه خود افزایش دهید.
  • علاوه بر این ، اگر برنامه دارید ، از نمایه سازی برنامه و پیوند استفاده کنید ، که هر دو موتور جستجوی ارائه می دهند.

تبلیغ: تکثیر / کانونیزه کردن

  • گاهی اوقات نسخه مجموع لینکهای گوگل ، فهرست جستجو ، نامرتب میشود
  • موتور جستجوگر با جستجوی آن ، می تواند صفحه ای را بعد از صفحه پیدا کند که به نظر می رسد در واقع همان محتوا است
  • تشخیص این که کدام یک از آن صفحات را باید برای یک جستجوی معین برگرداند ، دشوارتر می کند. این خوب نیست.
  • حتی اگر افراد به طور فعال به نسخه های مختلف همان صفحه پیوند برقرار کنند ، بدتر می شود.
  • این پیوندها ، نشانگر اعتماد و اقتدار ، ناگهان بین این نسخه ها تقسیم می شوند. نتیجه یک درک تحریف شده (و پایین تر) از ارزش واقعی کاربران است که آن صفحه را اختصاص داده اند.
  • به همین دلیل استعمار کانونی بسیار مهم است.
  • شما فقط می خواهید یک نسخه از یک صفحه در دسترس موتورهای جستجو باشد.
  • روش های بسیاری وجود دارد که نسخه های تکراری یک صفحه می توانند به وجود بیایند.
  • یک سایت ممکن است به جای اینکه یکی را به لینک اصلی هدایت کند ، دارای نسخه های www و غیر www سایت باشد.
  • یک سایت تجارت الکترونیکی ممکن است به موتورهای جستجوگر اجازه دهد صفحه های صفحه بندی شده خود را فهرست بندی کنند.
  •  یا پارامترهای فیلتر ممکن است به یک URL اضافه شوند
  • و آن را مانند صفحه دیگری به نظر می رساند (به موتور جستجو)

چکار کنیم تا گوگل در رتبه بندی سایت لینکهای ما دچار سر در گمی نشود ؟

  •  اجرای صحیح 301 تغییر مسیر
  • استفاده از برچسب های rel = canonical
  • مدیریت پارامترهای URL و استراتژی های موثر صفحه بندی

سرعت سایت

  • گوگل می خواهد وب را به مکانی سریعتر تبدیل کند
  • همچنین اعلام کرده است که سایت های سریع نسبت به سایت های کندتر از یک رتبه بالاتر برخوردار هستند.
  • با این حال ، سرعت بخشیدن به سایت شما یک حرکت صریح تضمین شده به صدر نتایج جستجو نیست.
  • طبق گفته گوگل ، سرعت یک عامل جزئی است
  • اما سرعت می تواند عوامل دیگری را تقویت کند
  • در واقع ممکن است رتبه بندی سایت را بهبود بخشد.
  • ما این روزها یک دسته از افراد بی صبر هستیم ، به خصوص وقتی در دستگاه های تلفن همراه خود قرار داریم! بنابراین مشارکت (و تبدیل) در یک سایت ممکن است براساس زمان بارگذاری سریع بهبود یابد. این از مهمترین فاکتورهای سئو است  . به آن اهمیت دهید
  • با سرعت سایت بالا موتورهای جستجو و کاربران هم از آن قدردانی می کنند.

در زیر برخی از پوشش گذشته ما در مورد اهمیت سرعت سایت آورده شده است:

آیا موضوع سایت  شما خاص است؟

بله داشتن کلماتی که می خواهید در نام دامنه یا نشانی اینترنتی صفحه پیدا کنید می تواند به چشم انداز رتبه بندی شما کمک کند. این یک عامل اصلی نیست ، اما اگر معنی دارد که کلمات توصیفی در URL های خود داشته باشید ، این کار را انجام دهید. مقالات موجود در زیر ، قدرت URL را در عمق بیشتری بررسی می کنند:

SEO: نام دامنه و URL ها
HTTPS / سایت امن
گوگل دوست دارد تمام وبهای سرور HTTPS را اجرا کند ، تا امنیت بهتری را برای مرورگرهای وب فراهم کند. برای کمک به تحقق این امر ، به سایتهایی که از HTTPS استفاده می کنند با یک رتبه بندی کوچک پاداش می دهد.

همانطور که با افزایش سرعت سایت ، این تنها یکی از بسیاری از عواملی است که گوگل هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا صفحه وب باید از رتبه خوبی برخوردار باشد استفاده می کند. این به تنهایی تضمین دستیابی به نتایج برتر را ندارد. اما اگر به هر حال به فکر اجرای یک سایت امن هستید ، می توانید به موفقیت کلی جستجوی شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به دسته بندی ما در زیر مراجعه کنید:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مقاله جدول عناصر seo

کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو

  • HTML کد اساسی است که برای ایجاد صفحات وب استفاده می شود.
  • موتورهای جستجو می توانند سیگنال های رتبه بندی را از عناصر HTML خاص انتخاب کنند.
  • در زیر برخی از مهمترین عناصر HTML برای دستیابی به رتبه بندی سایت  شده است.

Ht: برچسب عنوان HTML

استفاده از عناوین محتلف در سایت

  • تصور کنید که شما 100 کتاب مختلف را نوشتید اما همه آنها را با همان عنوان اولیه منتشر کرده اید
  • چگونه کسی می فهمد که کلیات محتوا درمورد موضوعات مختلف است؟

استفاده از عناوین خاص و پرمفهوم برای محتوای سایت

  • تصور کنید که شما 100 کتاب مختلف را نوشتید
  • در حالی که آنها عناوین مختلفی داشتند ، عناوین خیلی خاص نبودند
  • شاید فقط یک یا دو کلمه.
  • باز هم ، چگونه کسی با یک نگاه می داند که کتابها در مورد چیست؟
  • شما باید برای محتوای سایت و کسب رتبه مناسب در نتایج گوگل از عناوین با مفهوم مرتبط و پر مفهوم استفاده کنید .

چرا عنوان سایت در نتایج گوگل تغییر پیدا میکند ؟

عناوین HTML همیشه مهمترین سیگنال HTML است که موتورهای جستجو از آن استفاده می کنند تا بفهمند موضوع یک سند سایت چیست . عناوین بد در صفحات شما مانند عناوین کتاب بد در مثالهای بالا است. در واقع ، اگر عناوین HTML شما توصیفی بد یا توصیفی نیستند ، Google آنها را تغییر می دهد.

بنابراین با تکیه بر تحقیق در مورد کلمه کلیدی شما قبلاً انجام داده اید و فکر کنید که هر صفحه برای شما یافت می شود. سپس عناوین توصیفی منحصر به فرد را برای هر یک از صفحات خود ایجاد کنید.

Hd: برچسب توضیحات متا در نتایج گوگل

  • برچسب توضیحات متا ، یکی از قدیمی ترین عناصر HTML پشتیبانی شده است
  • به شما امکان می دهد که چگونه می خواهید صفحات خود را در لیست های جستجو توصیف کنید.
  • اگر عنوان HTML معادل یک عنوان کتاب باشد ، توضیحات متا مانند آشفتگی در پشت توصیف کتاب است.
  • مامورین SEO می گویند که برچسب توضیحات متا یک “عامل رتبه بندی سایت ” نیست
  • در واقع به صفحات شما زیاد کمک نمی کند که رتبه بالاتری داشته باشند.
  • اما در عوض ، این یک “عامل نمایشگر” است ، چیزی که به شما کمک می کند در صورت ظاهر شدن در نتایج برتر به دلیل عوامل دیگر ، به شما کمک کند.
  • و در نتیجه به روند رتبه بندی سایت شما در نتایج گوگل میتواند کمک کند

خلاصه تاثیر متای توضیحات برای موتور جستجو

  • توضیحات متا شامل کلمات کلیدی جستجو شده (به صورت پررنگ) ممکن است توجه کاربر را به خود جلب کند.
  • توضیحات متا به کار رفته ممکن است به ” نمایش بهتر ” نتیجه جستجوی کاربر کمک کند.
  • همچنین می توانند منجر به کلیک های اضافی به سایت شما شوند.
  • چرا که کلمات کلیدی بنسبتا بیشتری را همراه دارد .
  • به همین ترتیب ، منطقی است که برچسب توضیحات متا به عنوان یک عامل موفقیت حساب شود.

حساسیت توضیحات بکار رفته متا در نتایج گوگل

از قبل هشدار داده شده باشید ، زیرا داشتن برچسب توضیحات متا تضمین نمی کند که از توضیحات شما در واقع استفاده می شود. موتورهای جستجو ممکن است توصیفهای متفاوتی را بر اساس آنچه معتقدند برای یک پرس و جو خاص مرتبط است ایجاد کنند. اما داشتن یکی این شانس را افزایش می دهد که آنچه شما ترجیح می دهید ظاهر شود. و انجام آن آسان است پس این کار را انجام دهید

دسته زیر نگاهی دقیق تر به برچسب توضیحات متا می دهد:

برچسب های هدر از نظر موتور جستجو

عنوان بالای صفحه را مشاهده می کنید؟

  • در پشت صحنه ، از کد HTML برای ایجاد یک برچسب عنوان استفاده می شود.
  • یک برچسب H1 بکار رفته ا در نظر بگیرید
  • عناوین فرعی را در صفحه مشاهده می کنید؟ ( h2  تا h6 )
  • برچسب های هدر از h1 تا h6  میباشند .
  • با استفاده از برچسب های H2 ، هر یک از هدرهای بعدی سطح پایین تری دارند .
  • برچسب های هدر راهی رسمی برای شناسایی بخش های کلیدی یک صفحه وب است.
  • موتورهای جستجو مدتهاست که از آنها به عنوان سرنخ آنچه در مورد یک صفحه است استفاده می کنند.
  • اگر کلماتی که می خواهید برای یافتن آنها در برچسب های هدر قرار بگیرید ، شانس کمی برای ظاهر شدن در جستجوهای آن کلمات را دارید.

استفاده مناسب از برچسب هدر در فاکتورهای سئو

  • طبیعتاً این دانش باعث شده است که برخی از افراد از این مسیر خارج شوند.
  • آنها کل پاراگراف ها را در برچسب های هدر قرار می دهند.
  • این کمکی نمی کند.
  • برچسب های هدر همان اندازه برای خواندن مطالب آسان برای کاربران است که برای موتورهای جستجو است.
  • برچسب های هدر هنگامی که ساختار منطقی (یا رئوس مطالب) یک صفحه را منعکس می کنند مفید هستند.
  • اگر عنوان اصلی دارید ، از برچسب H1 استفاده کنید.
  • زیر عناوین مربوطه باید از برچسب H2 استفاده کنند.
  • از هدرها به عنوان معنا استفاده کنید ، و ممکن است سایر عوامل رتبه بندی را تقویت کنند.

شناختن عنوان سایت شما از نظر موتور جستجو

آیا سایت شما شناخته شده است؟ ( مانند سایتهایی مثل ویکی پدیا )

آیا این یک الگوی سایت  شناخته شده در زمینه ، منطقه ، تجارت و یا به طریقی دیگر است؟

هیچ کس دقیقاً نمی داند موتورهای جستجو چگونه قدرت را محاسبه می کنند و در واقع ، احتمالاً چندین سیگنال ” اقتدار ” وجود دارد. نوع پیوندهایی که سایت شما دریافت می کند (تعداد زیادی پیوند با کیفیت یا “محله”؟) یا منابع اجتماعی (از حساب های محترم؟) و معیارهای تعامل (کلیک های طولانی؟) ممکن است همه در اقتدار سایت نقش داشته باشند. البته ، احساسات منفی و بررسی ها ممکن است به اقتدار سایت آسیب برساند.

عدالت در چینش لینکها در نتایج گوگل

  • خود گوگل این ایده را که سایتها دارای قدرت زیادی هستند ، پایین آورده است
  • هرچند که گفته می شود اعتبار سایت این کار را انجام می دهند.
  • اما ببینید چگونه Google اختیارات صفحات وب را برای اطلاعات بیشتر در  این مورد اندازه گیری می کند.

bounce rate  : te

  • یک سایت با کیفیت باید تعامل معنی دار با کاربران ایجاد کند.
  • موتورهای جستجو ممکن است سعی کنند این تعامل را به روشهای مختلفی اندازه گیری کنند.
  • به عنوان مثال ، کاربران چه مدت در صفحه شما باقی می مانند؟
  • آیا آنها جستجو کرده اند ، به فهرست شما کلیک می کنند  اما سپس بلافاصله “گزاف گویی” را به نتایج برگردانید تا چیز دیگری را امتحان کنید؟
  • این رفتار “pogosticking” می تواند توسط موتورهای جستجو سنجیده شود و می تواند نشانه عدم جذب محتوای شما باشد.
  •  bounce rate در سایت شما دیگر کاری به نوع رفتار شما در سایت ندارد
  • در واقع bounce rate  یک کارشناس نهایی سایت است
  •  bounce rate   معیاری برای محبوبیت سایت شما نزد گوگل است
  • پس کاربر اگر سایت شما را نپسندد و سریعا از سایت خارج شود درصد  bounce rate بالا میماند
  • با این کار شما نزد گوگل برای رتبه بندی سایت محبوبیتی ندارید

محبوبیت محتوا برای کاربر و رعایت فاکتورهای سئو

  • حالت عکس مطلب بالا را مرور میکنیم .
  •  آیا افراد مدت زمان بالایی در رابطه با محتوای مشابه در سایتهای دیگر ، محتوای شما را مرور می كنند؟
  • این متریک “زمان در سایت” یا “کلیک طولانی” نوع دیگری از تعامل است
  • موتورهای جستجو می توانند برای ارزیابی ارزش نسبی محتوا اندازه گیری و استفاده کنند.

ارتباط بیشتر با کاربران برای بهبود رتبه بندی سایت

  • حرکات اجتماعی مانند اظهارنظرها ، اشتراک ها و “پسندیدن” بیانگر روشی دیگر برای سنجش تعامل است.
  • ما در بخش اجتماعی این راهنما این موارد را با جزئیات بیشتر پوشش خواهیم داد.
  • موتورهای جستجو معمولاً نسبت به استفاده از معیارهای تعامل احتیاط دارند
  • با این حال ، ما اعتقاد داریم که مشارکت در اطلاع رسانی نتایج جستجو اندازه گیری و استفاده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مقاله جدول عناصر seo

فاکتورهای سئو

ایجاد لینک و رتبه بندی در موتورهای جستجو

  • پیوندها اولین عامل مهم رتبه بندی سایت میباشد
  • در واقع شما تماما فعالیت خود را انجام میدهید که ارزش لینک سایت بالا برود
  •   لینکها نشانه اصلی یک سند است که مورد استفاده موتورهای جستجو قرار میگیرد
  • Google نخستین موتور جستجوگر نبود که پیوندها را ارزش بخشید .
  • اما اولین موتور جستجوگر بود که به شدت به تجزیه و تحلیل پیوندها اعتماد کرد
  • همچنین به عنوان روشی برای بهبود ارتباط استفاده کرد.

با وجود گپ و گفتگو در اطراف سیگنال های دیگر ، پیوندها به همراه محتوا مهمترین سیگنال خارجی برای رتبه بندی جستجوی Google هستند. اما همانطور که پیدا خواهید کرد ، برخی پیوندها با ارزش تر از سایرین هستند.

Lq: کیفیت لینک

اگر بیمار بودید ، به کدام اعتماد بیشتری خواهید داشت ، توصیه های پنج پزشک یا از 50 نفر تصادفی که هنگام قدم زدن در خیابان توصیه های خود را ارائه می دادند؟ مگر اینکه تجربه ای بد از نسخه های دکتر داشته باشید  ، احتمالاً به توصیه پزشکان اعتماد خواهید کرد. حتی اگر شما نظرات کمتری دارید ، این نظرات را از متخصصان می گیرید. کیفیت نظرات آنها بهتر است ، بنابراین وزن بیشتری را تحمل می کنند.

اعتماد به لینکها در نتایج گوگل و تعیین فاکتورهای سئو

  • به همین روش با موتورهای جستجو کار می کند.
  • آنها همه پیوندهایی را که در وب سایت ها مشاهده می شوند (به جز آنهایی که با استفاده از nofollow یا روشهای دیگر مسدود شده اند) به حساب می آورند
  • اما همه آنها را به همان اندازه حساب نمی کنند.
  • آنها وزن بیشتری به پیوندهایی می دهند که از کیفیت بهتری در نظر گرفته می شوند.

لینک با کیفیت چیست؟

  • لینکهای آشنا حرف اول را میزنند
  • اما پیوندی از هر سایت بزرگ و قابل احترام در مقیاس کیفیت بالاتر از پیوندی است که شما از اظهار نظر در مورد یک وبلاگ دریافت خواهید کرد.
  • همچنین لینکهایی که از سایتهای معروف می آیند برای موتور جستجو ارزش بالایی دارند
  • هم لینک دادن به سایتهای معروف و هم لینک گرفتن از آنها نتایج مضری در رتبه بندی سایت ندارد

Lt: متن پیوند / متن لنگر

  • آمازون میلیون ها پیوند دارد که به آن اشاره دارند.
  • با این حال ، این امتیاز برای لینکها نیست
  • این برای محتوای سایت میباشد  . آمازون در صورت داشتن محتوای بهینه و مناسب میتواند رتبه خوبی در نتایج گوگل داشته باشد
  • متن انکر تکست   و یا  متن پیوند یا “متن لنگر”  توسط موتورهای جستجو به عنوان روشی که یک وب سایت در حال توصیف دیگری است ، مشاهده می شود.
  • گویا که کسی در حال معرفی شخص دیگری به شماست
  • ارزش انکر تکست یا متن پیوند از فاکتورهای سئو میباشد و بسیار حائز اهمیت است
  • شما اغلب نمی توانید کلماتی را که مردم برای پیوند با شما استفاده می کنند ، کنترل کنید
  • اما میتوانید انکرتکست را در لینکهای داخلی به خوبی رعایت کنید

Ln: تعداد پیوندها در رتبه بندی سایت

  • تعداد زیادی از سایت ها دریافتند که گرفتن تعداد زیادی پیوند می تواند به موفقیت SEO کمک کند.
  • حتی اگر بسیاری از سایتهای مختلف پیوندهای زیادی به دست آورید
  • حتی بیشتر از این نیز میتوانید از یک سایت بک لینک داشته باشید
  • اما باید بدانید که در صورت مدیریت انکرتکست بک لینک نتیجه بهتری خواهید گرفت
  • تعداد بک لینکها از یک سایت به تنهایی نمیتواند در رتبه بندی سایت کمک شایانی داشته باشد
  • 1000 پیوند از یک سایت به معنای بسیار کمتر از 1000 لینک از 1000 سایت است.
  • سایتها باید مرتبط با حیطه بازار کار شما باشند
  • پیوندها نباید از یک برگه باشند .
  • دامین اتوریتی و پیج اتوریتی و اسپم اسکور سایت باید مناسب باشند
  • رعایت این موارد نیز از جمله فاکتورهای سئو  و بسیار حساس میباشند .
  • چرا که با یک اشتباه سایت شما ممکن است پنالت شود

تعداد بک لینک ها و لینکهای اسپم

مدتها پیش ، تعداد پیوندهای بسیار مهم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند ، زیرا موتورهای جستجو آموخته اند که چگونه کیفیت لینک ها را بهتر ارزیابی کنند.

تاکتیک هایی از قبیل کارزارهای پیوند زدن به ویروس ها ، نشان ها و ابزارک ها همه می توانند در تأمین تعداد زیادی از پیوندها مؤثر باشند و حتی نمایندگان موتورهای جستجو این روش ها را پیشنهاد کرده اند.

اما در جستجوی پیوندها احتیاط کرده و با  وبلاگهای اسپم  شروع نکنید. این از خیلی جهات بد است ، همانطور که بعداً در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

فصل 7:

رتبه بندی دستی و موتور جستجو

  • سالها پیش ، همه دقیقاً همان نتایج جستجو را می دیدند.
  • رتبهی بندی سایت در نتایج گوگل قابل پیش بینی بود
  • امروز ، هیچ کس دقیقا همان نتایج جستجو را نمی بیند
  • نه در گوگل ، نه در بینگ و…
  • البته ، هنوز مشترکات زیادی وجود دارد. این طور نیست که همه نتایج کاملاً متفاوتی می بینند.
  • در عوض ، همه بسیاری از همان لیست های “عمومی” را می بینند.
  • اما همچنین برخی از لیست ها به دلیل جایی که شخصی است ، چه کسی می داند یا چگونه در وب گشت می زند ظاهر می شود.

رایانه: کشور

یکی از ساده ترین عوامل رتبه بندی شخصی برای درک این است که به مردم نتایج مربوط به کشوری که در آن قرار دارند نشان داده می شود.

کسی که در ایالات متحده به دنبال “فوتبال” است ، در مورد فوتبال آمریکایی نتیجه خواهد گرفت. کسی در انگلیس در مورد نوع فوتبالی که آمریکایی ها آنرا فوتبال می نامند ، نتیجه خواهد گرفت.

اگر به نظر نمی رسد سایت شما مربوط به یک کشور خاص باشد ، در صورت وقوع شخصی سازی کشور ، شانس بیشتری برای نشان دادن ندارید. اگر احساس می کنید باید مرتبط باشید ، احتمالاً باید روی سئوی بین المللی خود کار کنید.

مقالاتی که در زیر قرار دارند نکات بین المللی و چند زبانه ارائه می دهند:

Pl: محل شما از نظر موتورهای جستجو

  • موتورهای جستجو شخصی سازی در سطح کشور را متوقف نمی کنند.
  • آنها مطابق با موقعیت کاربر ، نتایج متناسب با شهر یا کلان شهر را ارائه می دهند.
  • مانند شخصی سازی کشور ، اگر می خواهید وقتی شخصی به نتایج اختصاصی در شهر می رسد ظاهر شوید ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما به آن کشور مربوط است.

 آنالیتیکز نتایج گوگل

  • چه کسی از نتایج جستجوی خود جستجو کرده و روی آن کلیک کرده است؟
  • آنها به طور مرتب از چه سایت هایی بازدید می کنند؟
  • این نوع تاریخ شخصی برای تأثیرگذاری بر نتایج جستجو توسط Google و Bing در درجات و روش های مختلف استفاده می شود.
  • بر خلاف شخصی سازی کشور یا شهر ، هیچ راه ساده ای برای امتحان کردن و مرتبط کردن خودتان وجود ندارد.
  • در عوض ، اهمیت بیشتری به برداشت اول و وفاداری از برند می دهد.
  • هنگامی که یک کاربر بر روی نتیجه جستجو “معمولی” کلیک می کند ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که تجربه خوبی را ارائه می دهید تا دوباره بیایند.
  • با گذشت زمان ، آنها ممکن است مارک تجاری شما را در نتایج جستجو جستجو کنند
  • حتی اگر پایین تر از لیست های دیگر قرار دارد ، روی آن کلیک می کنند.
  • این رفتار سایت شما را به عنوان روشی تقویت می کند که باید بیشتر به آن کاربر نشان داده شود

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مقاله جدول عناصر seo

فاکتورهای سئو

رسانه های اجتماعی و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو

  • استفاده از پیوندها به عنوان یک عامل رتبه بندی خارج از صفحه جهشی عالی برای موتورهای جستجو بود
  • . اما با گذشت زمان ، به دلایل مختلف ، پیوندها بخشی از ارزش خود را از دست داده اند.
  • برخی از سایتها در مورد پیوندهای خارجی از تگ نوفالو استفاده میکنند .
  • برخی دیگر پیوندها را برای کمک به مبارزه با هرزنامه مسدود می کنند.
  •   پیوندها خریداری و به فروش می رسند ، و باعث می شود  گوگل اعتماد کمتری پیدا کنند.
  • در نتیجه فاکتورهای سئو حساس تر عمل میکنند موتور جستجو لینکهای ما را در نظر نمیگیرد
  • یا حتی ممک است با اصرار بیشتر ما در دریافت نرخ موقعیت لینک الگوریتم پنگوئن به سراغ سایت ما بیاید

راهکار مفید برای دریافت بک لینک قوی از شبکه های اجتماعی

  • وارد رسانه های اجتماعی شوید.
  • اگر پیوندها همراه با تگ نوفالو نبود بک لینک قرار درج کنید
  • اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی راهی برای ادامه این رفتار رای گیری است.
  • سیگنال های اجتماعی به عنوان عوامل بالقوه رتبه بندی ظاهر می شوند ، زیرا موتورهای جستجو چگونگی بهره گیری از تعامل و رفتار اجتماعی ما را تعیین می کنند.
  • Google بارها و بارها گفته است که از شبکه های اجتماعی اصلی Facebook و Twitter به عنوان ابزاری برای رتبه بندی صفحات استفاده نمی کند.
  • با این حال ، عقل متعارف در بین بسیاری از جستجوگرها – و نظر خود ما – این است که هر شبکه اجتماعی به عنوان یک عامل غیرمستقیم اهمیت دارد.
  • محتوائی که به صورت اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند ، می توانند مفید باشد
  • به نوبه خود پیوندهایی را انتخاب کرده یا درگیر شوند که اینها عوامل رتبه بندی مستقیم هستند.
  • در نتیجه توجه به رسانه های اجتماعی برای موفقیت سئو و رتبخ بندی سایت مهم است

Sr: شهرت اجتماعی

چگونه لینک سایت را توسط شبکه های اجتماعی معتبر کنیم ؟

درست همانطور که موتورهای جستجو همه پیوندها را به طور یکسان حساب نمی کنند ، همه حساب های اجتماعی را یکسان نمی بینند. این امر منطقی است ، زیرا هر کسی می تواند یک حساب جدید در یک شبکه اجتماعی ایجاد کند. داشتن بازدید و فالوورهای بالا میتواند شما را در نتایج گوگل درخشانتر کند .  کلیک ها از سمت فالوورهای شما برای رتبه بندی سایت شما مفید است  . برای مثال عبارت کابینت روشویی رنگی را در گوگل سرچ کنید  . سایت کلاسیک وود و محصولاتش صفحه و لینکهای اول گوگل را تصرف کرده اند  و یا عبارت عطر خودکاری ، عطر 10 میل و عطر 25 میل یا عطر جیبی  . تمام این لینکها از شبکه اجتماعی پینترست آمده اند . همچنین ارزش این لینکها ، لینک سایت کلاسیک وود را هم بیشتر و بیشتر کرده اند .

کدام شبکه اجتماعی برای سایت ما مفید است ؟

  • البته باید ببینیم که سایت شما در مورد چیست ؟
  • اگر یک فروشگاه اینترنتی میباشد ما به شما با جدیت سایت پینترست را پینهاد میکنیم
  • پکیج آموزش پینترست از صفر تا صد نیز در حال آماده سازی میباشد .
  • اگر سایت شما یک سایت خبری میباشد ما به شما reddit و  linkedin را پیشنهاد میکنیم .
  • اگر مالک یک شرکت هستید ما به شما پیشنهاد میکنیم زیاد سمت شبکه های اجتماعی نروید
  • سایت مدیوم برای سایت شرکتی خیلی عالی بود که متاسفانه کاربرهای معمول نمیتوانند  از تگ فالو استفاده کنند

از فعالیت در اکانتهای فیک بپرهیزید

  • کلیک کردن های بی هدف و نامرتبط  هیچ تاثیر مثبتی روی سایت شما ندارند
  • بلکه میتواند درگیر مبحث bounce rate شود و سایت شما را به زیر بکشد
  • شما اگر بتوانید هدف یک کاربر شوید خیلی بهتر است از اینکه لینک سایت را در مکانهای نامربوط به اشتراک بگذارید
  • پس اکانتهای یک و کاربران بی انگیزه به کارتان نمی آید
  •   اکانتهایی که  به راحتی برای کاربران نامربوط به موضوع سایت  قابل مشاهده باشند تاثیر مثبت ندارند
  • ممکن است از کنار مطالبی که به اشتراک می گذارید به راحتی عبور کنند.

شرکت در گروهها و کانالهای مربوط به دسته بندی خدمات سایت

  • در حالت ایده آل برای بهبود رتبه بندی سایت  و رعایت فاکتورهای سئو  ، شما می خواهید با استفاده از اعتبار خوب ، منابع خود را از حساب های اجتماعی دریافت کنید.
  • داشتن حضور اجتماعی خود که مورد توجه واقع می شود مهم است.
  • بنابراین ، دقیقاً همانطور که با وب سایت خود یا با مشتریان در یک حالت آفلاین ، در سیستم عاملهای اجتماعی مربوطه شرکت کنید
  • به روشی واقعی و معتبر شرکت کنید.
  • در کانالها و گروههای مربوط به صنف کاری خودتان شرکت کنید
  • اکانت را پیشرفته کنید  و تنها از تگهای مربوط به موضوع سایت خود استفاده کنید
  • با این کار کاربرانی شما را پیدا میکنند که قصد کنکاش کردن سایت شما را دارند
  • با این کار میتوانید بسیاری در مبحث نرخ ctr ، کسب درصد پایین bounce rate ، کسب نرخ مناسب average position  و در نهایت پس از مدتی افزایش pa  و da  بهترین عملکرد را خواهید داشت .

 

Ss: سهام اجتماعی از نظر موتور جستجو

  • مشابه لینک ها ، به دست آوردن سهام اجتماعی با کیفیت ایده آل است
  • اما به اشتراک گذاری گسترده در شبکه های اجتماعی هنوز هم کمک کننده است.
  • اتفاقات خوب وقتی رخ می دهد که افراد بیشتری سایت یا مارک شما را می بینند.
  • در کل شما باید با  موتورهای جستجوی گوگل همکاری کنید
  • اگر برند خود را در شبک های اجتماعی مشهور کنید ، کمک بزرگی در رتبه بندی سایت خود به موتور جستجو گوگل کرده اید
  • باز هم ، مشارکت در سایت های اشتراک اجتماعی بسیار مهم است.
  • اگر یک حساب توییتر ، یک صفحه فن Facebook یا یک صفحه پینترست  و یا لینکدین  ندارید ، گم شده اید.
  • شما در حال ایجاد شبکه ای نیستید که بتواند به گسترش محتوای (سایت) و مارک تجاری شما کمک کند.
  • پس باید دست به کار شوید و روی یک آدرس ایمیل همه این شبکه ها را راه اندازی کنید

Vt: محتوای “کم عمق” یکی دیگر از فاکتورهای سئو

  • گوگل در پاسخ به  شکایت در مورد نتایج جستجوی ضعیف ، به روزرسانی “پاندا” خود را در فوریه 2011 حذف کرد.
  • Panda  محتوای کم عمق یا کم عمق را هدف قرار میدهد .
  • این مجازات در سطح دامنه سایتها را با میزان غالب مطالب بسیار پسندیده هدف قرار می دهد
  • اساساً آن را به طور مشابه با نحوه برخورد با تکنیک های آشکار هرزنامه رفتار می کند.
  • امروز دیگر این سؤال وجود ندارد که آیا محتوا صرفاً مرتبط است یا نه
  • بلکه آیا برای کاربر ارزشمند است یا خیر.
  • موتور جستجو این محتوا را آنالیز میکند
  • اما مدت زمان صرف شده کاربر برای خواندن محتوا را نیز در نظر میگیرد
  • در واقع تمام بعدهای موجود را گوگل برای جمع بندی در نتایج گوگل آنالیز میکند
  • خزنده های گوگل آنالیز میکنند تا ببینند شما فاکتورهای سئو را رعایت کرده اید یا خیر
  • آنگاه موتور جستجو سیگنالهایی از همان لینک شما دریافت میکند
  • ارزش محتوا را گوگل در نظر میگیرد
  • یک امتیاز منفی با کفیتهای متفاوت  در خصوص رتبه بندی سایت شما در نظر میگیرد
  • و بیشترین تاثیر را همان لینک دریافت خواهد کرد .

Vc: پوشش سایت از نظر موتورهای جستجو

  • بیایید با پنهان کردن پیچیده صحبت کنیم.
  • چگونه می توان سایت خود را تقلب کرد
  • به گونه ای که موتورهای جستجو نسخه کاملاً متفاوتی از نسخه ای که انسان می بیند نشان داده شود؟
  • به اصطلاح cloaking.
  • خب این cloaking چیست ؟
  • زمانی که شما میخواهید متنی را در سایت قرار دهید و آن را از دید موتورهای جستجو مخفی نگه دارید در واقع دارید از cloaking استفاده میکنید

بگذارید مثالی را برای شما بزنم

در مدرسه به ما میگفتند اگر کسی تقلب کند و ما او را نبینیم ما حلالش میکنیم . اما اگر ما فهمیدیم هیچ راهی برای بخشیدن نیست و نه تنها از همان امتحان بلکه از معدل کل او نیز حسابی جریمه خواهد شد . گوگل نیز همین پیام را به ما داده است  .  اگر گزارشی در خصوص استفاده از cloaking به گوگل ارسال شود نه تنها لینک موجود اسپم میشود حتی ممکن است برای مدت طولانی سایت خود را در نتایج گوگل نبینیم .  پس بسیار در این خصوص محتاط باشید  و رتبه بندی سایت خود را با این کار به خظر نیندازید  .

رفتار گوگل در رتبه بندی سایت شما در خصوص cloaking

  • موتورهای جستجو واقعاً آن را دوست ندارند.
  • این یکی از بدترین کارهایی است که شما می توانید انجام دهید.
  • هک ، Google حتی خود را به خاطر ربا کردن ممنوع اعلام کرد. به طور جدی.
  • در حالی که اکثر مردم بعید نیستند که به طور تصادفی از موتور جستجو اسپم کنند ، اما در مورد پنهان کاری برعکس است.
  • به همین دلیل اگر مجاز به انجام آن باشید ، چنین مجازات سنگینی وجود دارد.
  • این یک طعمه و تغییر است ، و به عنوان تلاشی عمدی برای دستکاری نتایج جستجو تلقی می شود.

تکرار  کلمات کلیدی از نظر موتورهای جستجو

  •  این یکی از قدیمی ترین تاکتیک های مربوط به اسپم در مورد محتوای سایت است
  • اما هنوز از آن استفاده می شود ، و موتورهای جستجو هنوز آن را دوست ندارند.
  • موتورهای جستجو می گویند از کلماتی که می خواهید در صفحات خود پیدا کنید استفاده می کنند.
  • خوب ، من آنها را بارها و بارها به آنها می گویم!
  • چرا 100 بار کلمات کلیدی سایت را در یک ردیف قرار میدهید ؟
  • این کار برای شما ، رو برگرداندن خزنده های  Google است
  • “پر کردن کلمات کلیدی”  می تواند شما را مجازات کند
  • پس فاکتورهای سئو را زیر پا نگذارید

چگالی کلمات کلیدی باید چگونه باشد ؟

  • در هر خط یکبار خیلی زیاد است؟
  • پاسخ صحیح در اینجا وجود ندارد ، اما شما واقعاً باید به افراط و تفریط بروید تا این پنالتی وارد شود.
  • این به احتمال زیاد برای غیر SEO هایی اتفاق می افتد که فقط بهتر نمی دانند و ممکن است بارها و بارها تصمیم بگیرند که کلمه ای را بچسبانند.
  • یک ردیف ، به طور معمول در انتهای یک صفحه وب و هرجای دیگر حتی در تگهای هدر
  • نه این کار درستی نیست
  • اگر دیدید که سایت رقیب این کار را کرده است و جواب گرفته است موفقیت او را به پای تکرار بیهوده کلمات کلیدی نگذارید
  • چکالی کلمات را برای بهبود رتبه بندی سایت تنظیم کنید
  • در هر 150 کلمه یکبار و یا نهایتا دو بار عبارت کلیدی را تکرار کنید

Vd: ابزار دزد دریایی / DMCA

بروزرسانی “دزد دریایی” سایتهایی را هدف قرار داد که به نقض قانون حق چاپ پرداختند. تحت فشار انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) ، خانه های قدرت و هالیوود ، گوگل شروع به مجازات سایت هایی کرد که تعداد زیادی از قانون کپی رایت هزاره دیجیتال (DMCA) را دریافت کرده اند.

بعید به نظر می رسد که اکثر سایت ها باید با این مشکلات کنار بیایند ، اما شما باید با همه اعلان های حذف شده DMCA که در حساب کنسول جستجوی Google شما نمایش داده می شوند ، رسیدگی کنید.

Vp: پیوندهای پرداخت شده

صحبت از ممنوعیت خود گوگل ، هنگامی که مشخص شد که این بخش در حال خرید پیوند است ، گوگل ژاپن را نیز ممنوع اعلام کرد. به مدت 11 ماه

این طولانی تر از J.C. پنی است که در سال 2011 مجازات شد (سه ماه). اما J.C. پنی بعد از خرید لینک پیوند پرداخت شده در یک مقاله غول پیکر New York Times متحمل مجازات دیگری شد. همینطور چندین گل فروشی بزرگ آنلاین. و Overstock از طریق مقاله Wall Street Journal چکش خورد.

بحث در مورد اینکه آیا Google باید با چنین تهاجمی نسبت به کسانی که لینک خرید و فروش می کنند ، عمل کند ، سالها ادامه داشته است. نکته آخر این است که برای رتبه بندی در گوگل ، باید قوانین Google را دنبال کنید – و قوانین می گویند هیچ لینک خرید و فروش به روشی نیست که اعتبار رتبه بندی موتور جستجو را منتقل کند.

اگر تصمیم به نادیده گرفتن قوانین Google دارید ، اگر گرفتار شوید ، برای رحمت کمی آماده شوید. و باور نکنید که برنامه هایی که به شما می گویند پیوندهای پرداخت شده آنها غیر قابل کشف است. آنها اینگونه نیستند ، به ویژه هنگامی که بسیاری از افراد سرما خورده توسط احمق ها اداره می شوند.

در مورد Bing ، رسما ، مجازات پیوندهای پرداخت نشده مجازات نمی شود ، اما از این عمل اخم می کند.

دسته زیر دارای پستهای دارای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای پرداخت شده است:

Vl: اسپم پیوند

  • به کمک نرم افزارهای خودکار ، وسوسه می شوید که پیوندها را در انجمن ها و وبلاگ ها اجرا کنید
  • همه با متن لینک بسیار بهینه شده (مانند “کیف های دستی louis vuitton 2013”)؟
  • شما همچنین SEO را انجام نمی دهید
  • اگرچه متأسفانه همه افرادی که از هرزنامه ای که شما را رها می کنند متنفرند این تصور را می دهند که SEO چیست.
  • بنابراین SEO نیز از شما متنفر است – با اشتیاق.
  • اگر با آن پیش بروید ، اکثر پیوندها اعتبار مورد نظر خود را برای شما نمی دهند.
  • از این گذشته ، شما می توانید خود را در پایان شدید یک پنالتی پیدا کنید.
  • این مجازات در این نسخه از جدول بر اساس تلاش های گوگل در خنثی سازی و مجازات هرزنامه ها و به ویژه شروع به روزرسانی “پنگوئن” انجام شده است.
  • اگر از طرف تاریک گول خورده اید ، یا اگر یک شرکت هواپیمایی “SEO” شبانه سایت شما را در آب گرم قرار داده است ، می توانید این لینک ها را در Google و Bing به امید بازخرید و شروع تمیز کنید.
  • یک نسخه مرجع از جدول تناوبی دریافت کنید

تبریک می گویم! اگر از ابتدا این مقاله را  خوانده اید مطلب زیر را درک خواهید کرد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1036″ img_size=”900*400″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مهمترین فاکتورهای سئو

  1. محتوانویسی در صفحه

عبارت ” محتوا پادشاه است ” را اگر در زمینه سئو فعالیت دارید بدون شک تا کنون شنیده اید . بدون شک محتوا پادشاه است و بدون محتوای بهینه  هیچ کدام از فاکتورهای سئو به کار شما نخواهد آمد . اما برخی از کاربران بر این تصور هستند که محتوا تنها محتوای متنی میباشد. نه اینگونه نیست  محتوا چند دسته دارند که عبارتند از :

محتوای متنی

محتوا در قالب تصاویر

محتوا در قالب ویدیوها

محتوا در قالب اسلاید ها

محتوا در قالب فرم ها و دکمه ها

بله ما به مجموع این عناصر محتوا میگوییم . در برگه محتوانویسی سایت به ارزش واقعی محتوا خواهیم پرداخت

محتوانویسی سایت با پارس کمره

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

2. لینک های اساسی

بک لینک

این موضوع خیلی حساس است . پیشنهادی که بنده با توجه به تجربیات خودم در پیاده سازی فاکتورهای سئو داشتم به شما این است  که اگر اطلاعات کامل از بک لینک ندارید به هیچ وجه سمت خرید بک لینک حتی از سایتهای معتبر نروید . در برگه کلیات بک لینک هز آنچه که لازم دارید را میتوانید مطالعه کنید و پس از آن هم میتوانید با ما تماس بگیرید تا کلیات ارزش ها و تاثیرات منفی و مثبت آن را در اختیارتان قرار دهیم .

لینک داخلی

در هر پاراگراف شما باید از لینک های داخلی استفاده کنید  این لینک ها باید روی کلماتی درج شوند که مفهوم مشخصی نسبت به سند مورد نظر به گوگل و کاربر برساند که این خلاصه ای از موضوع است و باید جهت کسب اطلاعات بیشتر به برگه لینک های داخلی سایت مراجعه کنید

لینک خارجی

لینک خارجی یا همان اکسترنال لینک ها را اگر بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم باید گفت : لینک های خارجی میتوانند به افزایش دامین اتوریتی سایت کمک کنند

خرید بک لینک با پارس کمره

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

یک نظر در “جدول عناصر سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *