تغییرات الگوریتم اینستاگرام

تغییرات الگوریتم اینستاگرام

ما در خصوص فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت ها بیش از 250 فاکتور سئو را دنبال میکنیم تا بتوانیم با سایتهای رقیب رقابت کرده و با کلمات کلیدی در نتایج بهتری قرار گیریم . الگوریتم اینستاگرام نیز پیرو گوگل و فاکتورهای خاص خود را دارند . کسانی که میخواهند پس از انتشار پست ، پست ها را بهتر در معرض نمایش قرار دهند باید بتوانند ترفندهای اینستاگرام را از تجربیات خود و دیگران همگام با تغییرات الگوریتم اینستاگرام آنالیز کرده و برای رقابت و افزایش فالوور واقعی و کسب رضایت اینستاگرام دنبال کنند . همراه پارس کمره باشید با 6 نکته  از تغییر جدیدی که به تعامل در اینستاگرام و اهمیت فیلم و هشتگ اختصاص داده میشود و اگر این مطالب برای شما رضایت بخش بود جهت انگیزه بیشتر برای آموزش های رایگان ما را در اینستاگرام فالوو کنید

تغییرات الگوریتم اینستاگرام 2020

1. تعامل کنید

در تغییرات الگوریتم اینستاگرام هیچ چیز مهمتر از تعامل نیست. اگر می خواهید حساب خود را رشد دهید و به جذب فالوور اینستاگرام خود کمک کنید ، باید وقت خود را برای تعامل با دیگران اختصاص دهید.

  • با فالوورهایی که بیشتری فالوورهای آنها واقعی هستند تعامل کنید
  • در تعامل در اینستاگرام درج سوالات مفید در استوری و خواستار نظر سنجی باید صورت گیرد
  • برای شروع گفتگو ، سؤالاتی را مطرح کنید
  • به تمام نظرات خود پاسخ دهید و مکالمه را در نظرات ادامه دهید
  • با گذاشتن نظرات واقعی و معنادار در پستهای خود با افرادی با علاقه های مشابه صحبت کنید
  • که نوع مشابهی از مطالب را برای شما ارسال می کنند.
  • به افرادی که دارای نظرات “خوب” نیستند ، اسپم ندهید و برای آنها  وقت بگذارید
  • در واقع کاری کنید تا پست  را ببینید و  وقت بیشتری در کپشن شما صرف کند

نتیجه گیری تعامل در اینستاگرام

اینکه الگوریتم در حال حاضر چگونه کار می کند این است که نظرات بسیار مهم تر و ارزشمندتر از لایک کردن هستند. هرچه نظرات بیشتری دریافت کنید ، افراد بیشتری در اینستاگرام پست شما یا استوری ( استوری تنها در قالب کلیپ  ) شما را در اسنیپ پست های جدید خواهند دید همچنین مهم نیست که فقط با پیروان و افرادی که دنبال می کنید تعامل داشته بلکه هر کاربری که به سمت شما بیاید الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را ارزشمندتر قلمداد خواهد کرد

تعامل در اینستاگرام

2. تمرکز بالا روی استوری های واقعی

اینستاگرام از یک برنامه  اشتراک گذاری عکس به یک جامعه داستان پردازی تبدیل شده است . بسیاری از افراد از حساب های اینستاگرام خود به عنوان سکوهای “میکروبلاگینگ” استفاده می کنند که در آنجا تجربیات خود را به اشتراک می گذارند ، مشاوره می دهند و کلیاتی آن را در قالب متن ، تصاویر یا ویدیوها استوری میکنند . این کار بروزترین روش افزایش فالوور اینستاگرام شناخته شده است که البته تعامل نیز باید به بهترین شکل زیر مجموعه کار شما در این روش باشد

3. روی هشتگ های کوچکتر متمرکز شوید

با عکس های زیادی که هر روز به اشتراک گذاشته می شود ، پیدا کردن اهداف کاربران راحت است و میتوانیم بهترین راه هشتگ گذاری در اینستاگرام را پیدا کنیم .  به خصوص هنگام استفاده از هشتگ هایی که صدها میلیون پست دارند میتوان به راحتی خاص ترین هشتگ ها را پیدا کرد . دنبال کردن فرمول صحیه هشتگ های اینستاگرام از دیگر معیارهای تغییر الگوریتم اینستاگرام است و شما هم برای تعامل در اینستاگرام و هم جذب لایک ، کامنت ، دایرکت ها برای جمع آوری فالوور و رشد حساب خود به آنهانیاز مبرم دارید

  • به همین دلیل است که باید هشتگ های پر طرفدار را فراموش نکنید
  • (خوب … نه به طور کامل بلکه بیشتر آنها) و روی موارد کوچکتر تمرکز کنید.
  • و بعد از پیدا کردن پر کاربردترین آنها می توان آن را در هشتگ های پست یا استوری نیز اعمال کرد!
  • به همین دلیل فقط هشتگ های تصادفی اضافه نکنید !
  • شما باید  در استفاده از هشتگ ها  هوشمند باشید !
  • برای تحقیق در مورد هشتگ ها وقت بگذارید و بهترین موارد پیدا کنید!

نکته : منظور ما از هشتگ های کوتاه آنهای نیستند که رقابت بسیار بالایی دارند بلکه آنهایی مد نظر ما است که خاص و اتفاقا رقابت پایین تری دارند و همچنین مناسب با پست شما میباشد

هر آنچه درباره هشتگ گذاری اینستاگرام نیاز دارید

4. مخاطب مورد نظر خود را تعیین کنید

برای ایجاد یک برنامه بازی برای حساب کاربری خود ، ابتدا باید در مورد مخاطبان خود اطلاعات بیشتری داشته باشید  آنها کی هستند؟ علایق آنها چیست؟ آنها اهل کجا هستند؟ آن ها چند ساله هستند؟

  • این دسته بندی ها میتواند کار شما را برای تعامل در اینستاگرام و موضوعاتی که قرار است بیان کنید راحت تر کند .
  • تمام این اطلاعات می تواند به شما در درک بهتر آنها و آنچه دوست دارند کمک کند.
  • از تمام این اطلاعات استفاده کنید
  • و محتوایی را ایجاد کنید که به احتمال زیاد با آنها تعامل پیدا میکنید
  • از این گذشته ، این هدف برای مخاطبان شماست که با حساب شما درگیر شوند.
  • همه چیز با تعامل شروع می شود (اولین نکته من را به خاطر می آورید؟)

نتیجه گیری دسته بندی فالوورها

با این اوصاف دریافتیم که تغییرات الگوریتم اینستاگرام به ما این فرصت را میدهد تا بتوانیم در آزمون خطاها هشتگ گذاری و تگ کردن افراد چیزی به اشتراک بگذاریم که متناسب با علاقه مندیهای فالوورهای ما باشد . اگر تازه حساب خود را شروع می کنید فالوور های “ایده آل” خود را دسته بندی کنید ، سن آنها چیست؟ جنسیت؟ منافع؟ پس از جمع کردن “نمایه” آنها و ایجاد محتوا که باعث جذب آنها می شود ، از هشتگ های مربوط به آنها استفاده کنید.

وقت خود را برای هدف قرار دادن همه تلف نکنید.

5. تغییرات الگوریتم اینستاگرام با اهمیت hightlights

highlights  یا همان نکات  برجسته اینستاگرام ابزاری بسیار مفید است که به شما امکان می دهد داستان های خود را در پروفایل خود ، تحت مالکیت خود نگه دارید. برای حفظ برخی از داستان های مهم یا محبوب می توانید نکات برجسته یا همان highlights  ایجاد کنید.

آنها مخصوصاً برای بلاگر اینستاگرام  مفید هستند زیرا می توانید تمام داستانهای ارسال شده در وبلاگ خود را در یک برجسته یا برخی از faq و غیره ذخیره کنید.

  • شما می توانید هر داستان مورد نظر خود را قرار دهید. پس از آن استفاده کنید!
  • مثلا اگر شما خدمات پستیبانی سایت وردپرس انجام میدهید میتوانید کلیه نمونه کارهای خود را برجسته کنید
  • برای  highlights  از بنرهای زیبا و چشمگیر استفاده کنید
  • از برجسته کردن نکات غیر مفید نیز بپرهیزید
  • تنها روی اهدافی تمرکز کنید که میتواند حساب کاربری شما را کاربردیتر کند
  • مثلا دوره های آموزشی که هنوز اعتبار دارند و یا خدماتی که اکنون میتوانید انجام دهید

6. اهمیت فیلم ها در تغییرات الگوریتم اینستاگرام

انواع مختلفی از محتوای ویدیویی وجود دارد که می توانید از آنها به اشتراک بگذارید ، از انتشار فیلم ها در پست های خود گرفته تا استوریها و igtv  از همه این امکانات میتوانید استفاده کنید

  • امروزه محتوای ویدئویی محبوب تر از همیشه است.
  • در تغییرات 2020 الگوریتم اینستاگرام مهم شمردن فیلم ها میباشد
  • مردم تماشای فیلم ها را بیش از تصاویر ترجیح می دهند
  • زیرا آنها را جالب تر و پویاتر می بینند.
  • به همین خاطر اینستاگرام نیز به آن اهمیت بیشتری خواهد داد
  • بیشتر از کلیپ های نیز استفاده کنید که فانتزی نباشند
  • با تلفن همراه خود میتوانید فیلمبرداری کنید و توجه اینستاگرام را در فعالیت بالای خود جلب کنید

توصیه پارس کمره : زمانی که قصد استفاده از بنرهای تبلیغاتی دارید آن را در قالب تصاویر منتشر نکنید . بلکه از تصاویر به عنوان کاور کلیپ ها استفاده کنید . توصیه بعدی ما نیز در خصوص تغییرات الگوریتم اینستاگرام و مهم شمردن ویدیوها این است که از چند کلیپ در یک پست استفاده نکنید و اگر کلیپ شما بیش از 1 دقیقه است آن را در قالب IGTV  منتشر کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *