سایت

تکنیک های سئو

تکنیک های سئو

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”668″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”779″ img_size=”512*800″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

تکنیک های سئو

کلیه تکنیک های سئو را در این برگه با هم مرور خواهیم کرد . باید بدانید که زیر و بم سئو چیست و چه سایتهایی در روند پشتیبانی سایت امتیاز بالاتری دارند . ما به عنوان طراح و توسعه دهنده سایت کلیه تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان میگذاریم و دعوت میکنیم که پس از طراحی سایت ووردپرسی خود این برگه را حتما بخوانید  تا بدانید مجموعه تکنیک seo بر چه اساسی مدیریت میشود

چرا باید به تکنیک های سئو در صفحه توجه کنید؟

دلیل آن ساده است؛ زیرا تجارت شما تنها کسی نیست که در اینترنت سعی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد.

  • به عنوان مثال ، کاربران WordPress بیش از 1 میلیون پست در روز تولید می کنند ،
  • به این معنی که بیش از 1000 پست وبلاگ یک دقیقه قبل درست قبل از اتمام خواندن این جمله منتشر شد.
  • شما باید از این آمار متعجب شوید زیرا وردپرس فقط حدود 25٪ وب سایت را در وب قدرت می دهد.
  • بنابراین ، میزان محتوای منتشر شده در اینترنت روزانه بیشتر است
  • زیرا 75 درصد سایر وب سایتهایی که در سیستم عامل های دیگر میزبانی می شوند نیز روزانه محتوای بیشتری تولید می کنند.
  • در این دریای رقابت ، یک وب سایت جدید یا تجارت آنلاین شبیه یک ماهی کوچک خواهد بود که توسط کوسه ها و نهنگ ها احاطه شده و همه آنها در صفحه تکنیک های SEO تسلط دارند.
  • بنابراین سوال اینجاست که چگونه شما می توانید در چنین فضای رقابتی یک کسب و کار آنلاین موفق را راه اندازی و رشد کنید؟
  • پاسخ ساده است ، بهترین طرفداران تکنیک های سئو باشید باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”781″ img_size=”512*800″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text text_larger=”no”]

چرا حساسیت در یادگیری تکنیک های سئو  ؟

از آنجا که افراد روزانه بیش از 3 میلیون جستجو انجام می دهند و این فقط مربوط به گوگل است ، به این معنی که این ارقام بیشتر است زیرا بیش از ده موتور جستجو در وب وجود دارد. بنابراین ، اگر افراد هنوز هم روزانه به جستجوی اطلاعات می پردازند ، احتمالاً تا زمانی که در صفحه تکنیکهای بهینه سازی SEO بهتر شوید ، بالاتر از سطح رقابت خواهید بود.

فعالیت اولیه ما درباره تکنیک های سئو

  • تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نحوه رتبه بندی در پنج صفحه نتایج نتایج موتورهای جستجو اول (SERP) را مشاهده کنید ،
  • که از طریق نرخ ها (CTR) و باز کردن 70٪ کلیک دریافت می کنند و این منجر به ترافیک بدون پرداخت وب سایت می شود.
  • خبر خوب این است که هر وب سایتی می تواند در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد
  • تا زمانی که از عوامل رتبه بندی Google 200 برخوردار باشد.
  • ما می توانیم این عوامل رتبه بندی را در مورد سایر موتورهای جستجو تعمیم دهیم
  • زیرا Google حدود 90٪ از کل سهم بازار موتورهای جستجو را به خود اختصاص می دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تکنیک های سئو

تنها راه رتبه بالا در موتورهای جستجو ، تسلط بر هنر انجام تکنیک های جستجوگرها در صفحه مانند یک جنگجو جدی است حتی اگر تازه وارد باشید.

بنابراین ، این پست با هدف ارائه راهنمای مفصلی در مورد آنچه در صفحه SEO است و یک لیست چک سئو در صفحه به شما ارائه می دهد ، که می توانید برای تهیه سایت خود برای رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده کنید.

  • نکته مهم: قبل از اینکه بتوانید همه این موارد را در صفحه تکنیک های SEO جستجو کنید ، به یک وب سایت احتیاج دارید.
  • در صورتی که هنوز وب سایت ندارید ، این لینک را دنبال کنید
  • به برگه طراحی سایت بروید  وببیندی چگونه یک سایت به روشی درست ایجاد کنید
  • همین حالا یک سایت درست کنید.
  • یک هاست و دامنه بخرید و یک قالب ووردپرس مطمئن و پر سرعت انتخاب کنید
  • سپس افزونه های مورد نیاز ووردپرس را نصب نمایید
  • همچنین آموزش محتوا نویسی سایت را دنبال کنید و
  • نحوه انتخاب کلمات کلیدی را آموزش ببینید
  • سئو سایت را مرحله به مرحله آموزش ببینید ( از اولین بلاگ از سمت چپ شروع کنید )

آیا می خواهید کتاب هایی که به شما یاد می دهند چگونه بهترین شیوه های SEO را بهتر انجام دهید؟ از سه پیشنهاد زیر استفاده کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”670″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تکنیک های سئو

کتاب مقدس SEO: چگونه به صفحه اول گوگل برویم

SEO 2018 بهینه سازی موتور جستجو را با استراتژی بازاریابی هوشمند بیاموزید.

  • SEO فرایند ایجاد یک وب سایت در نتایج موتورهای جستجو و ایجاد وب سایتهای کاربر پسند است
  • که در آن کاربران موتور جستجو می توانند اطلاعات را سریع پیدا کنند.
  • ویکی پدیا سئو را چنین تعریف می کند:
  • “روند تأثیرگذاری بر دید وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج بدون هزینه موتور جستجو”.
  • بنابراین ، SEO در مورد ایجاد یک وب سایت برای دیدار با الگوریتم جستجوی موتور جستجو و عوامل رتبه بندی است.
  • در زیر پنج دلیل عدم وجود سئو هنوز هم در سال 2018 وجود دارد ،
  • و به همین دلیل هرگز از بین نمی رود.

منبع ترافیک ارگانیک رایگان:

  • اگر می توانید محتوای خود را برای رتبه بندی بالای موتورهای جستجو بدست آورید ،
  • وب سایت شما از افراد مناسب که به دنبال اطلاعات در سایت شما هستند ، ترافیک ارگانیک رایگان هدفمند را دریافت می کند.

    استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد:

  • ایجاد یک وب سایت ، که مطابق با همه تکنیک های موجود در صفحه است ،
  • بهترین شیوه هایی که در این مقاله مورد بحث قرار می گیرد ، همچنین راهی برای ساخت وب سایت های کاربر پسند تر است.
  • اگر کاربران از سایت شما لذت ببرند ، این باعث افزایش سود و فروش شما نیز می شود.

    مزیت رقابتی:

  • برخی وب سایت ها نسبت به سایرین عملکرد خوبی دارند زیرا همه در سئو و سایر فعالیت های بازاریابی دیجیتال از سایرین خوب هستند.
  • از بهترین روشهای SEO برای بیرون راندن رقبا استفاده کنید.
  • علاوه بر این ، رقبای شما این کار را انجام می دهند ، چرا این کار را هم نکنید؟
  • سهم بازار موتورهای جستجو: 75٪ از کل جستجوها و تصمیمات خرید در دنیای بازاریابی در موتورهای جستجو شروع می شود.
  • هیچ دلیلی وجود ندارد که در این مورد از اهمیت سئو صرف نظر کنید.

بینش مشتری و وفاداری به برند را ایجاد می کند:

  • به یاد داشته باشید که SEO یک فعالیت یک زمانه نیست بلکه یک روند مداوم است.
  • در این حالت ، ثابت ماندن باعث ایجاد وفاداری به برند از مشتریان می شود
  • و همچنین به مشاغل شما کمک می کند تا آنها را بهتر درک کنید.

خدمات پشتیبانی سایت با پارس کمره

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”671″ img_size=”900*500″ alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تکنیک های سئو

دسته بندی تکنیک های سئو

الف) کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه

کلاه سیاه فرآیند انجام سئو با استراتژی سریع ثروتمند با استفاده از شیوه های غیرقانونی است.

از سوی دیگر ، سئو کلاه سفید روی بهترین رویه های اخلاقی بلند مدت تمرکز دارد ، که به بلوغ و رسیدن به نتایج زمان می برد.

b) در صفحه در مقابل سئو غیرفعال صفحه

  • عوامل رتبه بندی سئو در صفحه شامل همه مواردی است که به صفحات وب اختصاص دارد . مانند :
  • محتوای سایت
  • ، URL سایت
  • ، لینک های داخلی سایت
  • لینک های خارجی سایت
  •   زمان بارگذاری
  • تصاویر بهینه شده
  • کلمات کلیدی مناسب
  • کلمات کلیدی LSI
  • نقشه های سایت
  • معماری و استایل دهی

تکنیک های سئو خارج از سایت

  • از طرف دیگر ، SEO خارج از صفحه شامل کلیه عوامل بیرونی است که موتورهای جستجو به آن نگاه می کنند . مانند :
  •   ایجاد لینک
  • شبکه های رسانه های اجتماعی
  •  سیگنال کاربر در بین دیگران.

“محتوای پادشاه است ،” من می دانم که شما قبلاً این عبارت رایج را شنیده اید.

معیارهای اصلی محتوای سایت کدامند ؟

  • در صدر فهرست چک جستجوگرها در صفحه ، محتوا یکی از مهمترین تکنیک های سئو برای  جستجوگرها در صفحه است
  •  باید به آن اهمیت دهید.
  • محتوای خوب بر سه عامل رتبه بندی تأثیر می گذارد:
  • میزان گزاف گویی یا BOUNCE RATE
  • عمر محتوا
  • نرخ CTR

تکنیک های سئو : تاثیر محتوای طولانی

  • ارائه مطالب با فرم طولانی که به خوبی تحقیق شده و بدون خطا باشد باعث افزایش زمان سکونت در صفحه می شود
  • زیرا خوانندگان وقت بیشتری را صرف خواندن مطالب و سایر مقالات مرتبط می کنند.
  • علاوه بر این ، تهیه مطالب با عناوین جالب توجه و منطقی بر اساس قوام ، نرخ کلیک محتوای را افزایش می دهد.
  • بنابراین ، محتوای خوبی که تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد در نتایج SERP Google بالاتر است.
  • این یکی از بهترین معیارها بین تکنیک های سئو میباشد

محتوا را آنالیز کنید

محتوا باید فاکتورهای سئو را دنبال کند . در صورتی که در چهارجوب قوانین گوگل نباشید کمتر به جشم می آیید . شما باید محتوای خود را آنالیز کنید و بارها و بارها بروزرسانی محتوا را انجام دهید تا گوگل مدیریت وبسایت شما را تایید کند پز موارد زیر را برای هر مرحله از وبلاگ نویسی خود اعمال کنید

الف) فرم بلند

  • بهترین عمل سئو در سایت مستلزم آن است که محتوایی که می نویسید خیلی کوتاه نباشد.
  • درعوض ، باید طولانی و مفصل باشد.
  • تکنیک های سئو را تنها با طلانی بودن نامفهوم محتوا در نظر نگیرید
  • مطالعات متعددی اثبات كرده اند كه محتوای طولانی در موتورهای جستجو بهتر از محتوای كوتاه است.
  • اما باید محتوای شما بند به بند به هم مربوط باشد
  • چرا که گوگل در کمتر از 24 ساعت محتوای شما را با دیگر محتوای منتشر شده جمع بندی میکند
  •  مقالاتی که 1000+ کلمه هستند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند.

ب) کیفیت محتوا در تکنیک های سئو

  • کیفیت سئو در سایت محتوای مطلوب ، مناسب و به موقع و مفید برای دیدار با همه تکنیک های صفحه SEO است.
  • این محتوا است که به خوانندگان ارزشی ارائه می دهد ، یکی با نرخ باز بالا و دیگری که مشکلات را حل می کند.

این ماده باید به اندازه کافی آموزنده و قانع کننده باشد تا نرخ باز بالایی را بدست آورد.

ج) قابل خواندن

  • این در صفحه تکنیک های SEO با گرامر ، فونت و سازماندهی محتوا ارتباط دارد.
  • از یک نوع و اندازه فونت استفاده کنید که خواندن آن آسان است و از اشتباه نوشتن مطالب با اشتباه و یا طبیعی که جریان ندارد جلوگیری می کند.
  • از ابزارهایی برای بهبود خوانایی مطالب خود مانند Grammarly برای ویرایش خطاها و ابزار تست خوانایی استفاده کنید.
  • نکته خوب در مورد Grammarly این است که آنها یک پسوند Chrome دارند که می توانید از هر کجای وب استفاده کنید.

د) تکنیک های سئو : محتوا کپی نباشد

  • برای پاسخگویی به این روش در صفحه SEO ، مطالبی که می نویسید باید سرقت ادبی باشد و در ابتدا در وب سایت شما منتشر شود.
  • از نرم افزارهایی مانند Copyscape برای بررسی نمره سرقت ادبی استفاده کنید
  • و هرگونه ویرایش را در صورت لزوم انجام دهید.
  • علاوه بر این ، می توانید از Siteliner استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا پست های قبلی منتشر شده شما دارای محتوای تکراری هستند تا از بروزرسانی در تصویر SEO در صفحه خود در موتورهای جستجو جلوگیری کنید.

ه) تکنیک های سئو : بروزرسانی محتوا

  • برای دیدار با این روش در صفحه SEO ، باید محتوای وب سایت خود را تازه نگه دارید.
  • هم گوگل و هم خوانندگان می خواهند یک وب سایت با محتوایی داشته باشند
  • که به طور مداوم و مرتبا به روز می شود و نکته تازه تری را در خود درج میکند
  • منظره SEO هر از گاهی تغییر می کند ،
  • و این توضیح می دهد که چرا برخی از محتوای همیشه سبز باید به طور مرتب به روز شود تا مطابق با تغییرات جدید در صفحه و خارج از صفحه SEO باشد.
  • بسیاری از مطالعات در مورد عوامل رتبه بندی جستجوگرها در صفحه نشان می دهند که وب سایت هایی با محتوا که مرتباً به روز می شوند ، شانس بالاتری برای رتبه بندی در موتورهای جستجو دارند.

ج) تکنیک های سئو : محتوا خوب تحقیق شده باشد

  • طبق این تکنیک سئو در صفحه ، محتوای خوب تحقیق منحصر به فرد و مفصل است.
  • این مسئله نه تنها مسئله را بیان می کند و نه به آن اشاره می کند ، بلکه به بیان علت و راه حل نیز می پردازد.
  • بنابراین ، این محتوا است که یک مسئله را از همه زوایا مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد
  • و به همه سوالات پاسخ می دهد بدون اینکه مجالی برای هرگونه شکاف یا سؤال در فضای خود باقی بگذارد.

. تکنیک های سئو : چینش بلوک ها

  • یکی دیگر از مهمترین تکنیک های سئو صفحه آرای سایت شماست
  • برای پاسخگویی به این روش در صفحه SEO ، شما باید محتوا را در قالب های مختلف مانند متن ، فیلم ، تصویر ، اینفوگرافیک و صدا در میان دیگران تهیه کنید.
  • خب این به یک چینش عالی در بلوک ها نیاز دارد
  • این باعث افزایش میزان جذب مخاطبان و نرخ کلیک می شود
  • زیرا خوانندگان و مشتریان نیازهای اولویت متفاوتی دارند.

ح) محتوای غنی از کلمات کلیدی

  • در این تکنیک در صفحه SEO ، محتوای خوب باید در انتخاب کلمات کلیدی تمرکز کند
  •  و آنها را در کل مطالب در یک جریان طبیعی و بدون هرزنامه قرار دهد.
  • چگالی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع بلاگ خیلی مهم است
  • در آموزش کار با یواست سئو به اسنیپ این بخش از افزونه اشاره شده است
  • هر محتوای خوب با تحقیق در مورد کلید واژه ها شروع می شود.
  • محتوای غنی شده بیشرت در تجربیات شما گنجانده میشود  و پس از مدتی با قوانین آن  و عوامل تاثیر گذار در معیارهای وبلاگ نویسی آشنا خواهید شد
  • تکنیک های سئو همه به هم وابسته اند پس باید همه را بدانید
  • اگر برای بهتر عمل کردن میخواهید طرز نوشتن و انتشا مطالب را بدانید از برگه سئو برای افراد مبتدی استفاده کنید
  • این مقاله در مورد چگونگی استفاده از کلمات کلیدی در محتوای شما ،
  • تمام ترفندهایی را که باید در مورد کلمات کلیدی بدانید ، به شما می دهد ،
  • مانند رها کردن یک کلمه کلیدی در 100 کلمه اول پست شما و همچنین اضافه کردن آن در برچسب های عنوان.

من) تکنیک های سئو :  از عناوین مورد توجه استفاده کنید

  • اگر می خواهید محتوای شما دارای نرخ باز ، CTR و اشتراک رسانه های اجتماعی بالایی باشد ، این عادت را برای نوشتن عناوین عالی تمرین کنید.
  • این در صفحه تکنیک SEO اثبات می کند که محتوای با عناوین عالی به اشتراک گذاشته شده برای گوگل عزیزتر است
  • و این احتمال مشاهده شدن به عنوان یک مجوز توسط موتورهای جستجو را افزایش می دهد.
  • در واقع به گوگل میفهمانید که وبلاگ شما با چه عنوانی منتشر میشود
  • یکی از تکنیک های سئو که در واقع عصای دست سایت شما در آینده است همین عنوان سئو میباشد
  • شما می توانید چندین ابزار ، از جمله CoSchedule Headline Analyzer را برای آزمایش عناوین خود ایجاد کنید.
  • همچنین ، می توانید از این مقاله برای یافتن نکات بیشتر در مورد چگونگی نوشتن عناوین بهتر برای تقویت معیارهای جستجوگرها در صفحه خود استفاده کنید.
  • در صفحه موفقیت SEO با استفاده از کلمات کلیدی مناسب شروع می شود
  • زیرا همه چیز در مورد نوشتن مطالب مرتبط است که  Google و کاربران  شما متوجه خواهد شد.

کلمه کلیدی مشابه چیست ؟

  • کلمه یا پرس و جو است که کاربران برای یافتن اطلاعات در جعبه جستجوی موتورهای جستجو و وب سایتهای دیگر مانند فروشگاه های تجارت الکترونیکی وارد می شوند.
  • در همین راستا ، در جستجوگرها در سایت ، کلمات کلیدی به عنوان قطب نمای در استراتژی SEO و بازاریابی محتوا عمل می کنند
  • زیرا به شما کمک می کنند الگوریتم رتبه بندی مخاطبان و موتورهای جستجو عملکرد شما را به خوبی انجام دهد.

چند نوع کلمه کلیدی وجود دارد ؟

 3 نکته مهم تکنیک های سئو درباره کلمات کلیدی

الف) از کلید واژه های دم بلند استفاده کنید

  • از جدول بالا می توانید بگویید که بهترین کلمات کلیدی برای استفاده در SEO در محل ، کلمات کلیدی دم بلند هستند
  • زیرا درصد اسپم پایین و CTR بالایی دارند.
  • بله ، این کلمات کلیدی از حجم جستجوی کم برخوردارند
  • ، اما بیشترین سود را دارند زیرا آنها منعکس کننده قصد مشتریان در مرحله خرید هستند.
  • کسانی که تکنیک های سئو راجدی میگیرند همیشه لیست کاملی از کلمات کلیدی طولانی

b) کلمات کلیدی را با نیاز مخاطبان خود مطابقت دهید

  • هدف اکثر تکنیک های صفحه در زمینه ارائه بهترین مطالب به کاربران است و این همیشه هدف اصلی موتورهای جستجو است.
  • برای موفقیت در این روش در صفحه SEO ، شما باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید
  • زیرا هر سندی دارای کلمات کلیدی مختلف و نیازهای مخاطبان است.

ج) برای کسب نتایج بهتر از ابزارهای مناسب استفاده کنید

  • برای برنده شدن در بازی تکنیک های سئو ، باید از ابزارهای مناسب SEO استفاده کنید.
  • برای ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، می توانید از ابزارهای رایگان برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مانند
  • Google AdWords ، Soovle ،
  • Ubersuggest
  • و Keyword Everywhere در میان ابزراهای رایگان استفاده کنید.

ابزارهای پولی انتخاب کلمات کلیدی

  • از طرف دیگر ، می توانید از ابزارهای پولی مانند SemRush ، KwFinder ، LongTailPro ، Jaaxy و Keyword Tool استفاده کنید.
  • کسانی که رقابت تنگاتنگی در تکنیک های سئو دارند بدون شک از یکی از این ابزارها استفاده میکنند
  • نکته خوب در مورد یک ابزار پولی این است که آنها نسبت به ابزارهای رایگان نتایج محکمی به دست می آورند
  • و می توانید تمام تحقیقات کلمات کلیدی را از یک سایت واحد انجام دهید.

چرا تصاویر در صفحه تکنیک های سئو مهم هستند؟

  • اصطلاح رایج را بخاطر بسپارید که “یک عکس هزار کلمه ارزش دارد”
  • مغز ما 80٪ از مطالبی را که می بینیم و 20٪ از مطالبی که می خوانیم ، حفظ می کند.
  • به این معنی که ذهن ما شش برابر سریعتر از متن پردازش می کند همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

8  . تکنیک های سئو : ویژگی تصویر دوستانه SEO

الف) تصاویر مناسب را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید

  • هر تصویری که در وب سایت و مطالب خود استفاده می کنید باید به درستی هدف جستجوگرها در سایت باشد.
  • بنابراین ، برای دیدار با این روش در صفحه SEO ، تصاویر باید به متن متنی مربوط باشند و به عنوان تقویت کننده عمل کنند نه جایگزینی.
  • علاوه بر این ، شما باید سعی کنید از تصاویر بدون حق چاپ استفاده کنید.
  • من می دانم که بسیاری از وب سایت های عکس سهام رایگان وجود دارد که می توانید تصاویر بسیاری را به صورت رایگان بدست آورید ،
  • اما در صورت امکان از تصاویر اصلی و با کیفیت بالا استفاده کنید تا سئوی خود را به سطح بعدی برسانید.
  • تصاویر علاوه بر داشتن تگ alt  میتواند به عنوان یک جذب کننده کاربر در بهینه سازی سئو سایت شما تاثیر گذاشته و همچنین بتوانید به عنوان یکی از مهمترین تکنیک های سئو در داده های تصویری سایت از آن استفاده کنید
  • برای یافتن تصاویر مناسب به این ده نکته توجه کنید تا برای تصویر خود در صفحه سئوی بهترین نتیجه را داشته باشید.

b) از قالب صحیح فایل تصویری استفاده کنید

  • بسیاری از قالب های فایل تصویری وجود دارد که می توانید برای برنده شدن در این روش در صفحه سئو از آنها استفاده کنید.
  • JPEG ، PNG و GIF رایج ترین قالب های تصویر در آنجا هستند.
  • هر کدام برای کارکردهای مختلف مناسب ترین هستند.
  • به عنوان مثال ، JPEG برای تصاویر با کیفیت بالا و رنگهای زیادی مناسب است ،
  • در حالی که PNG برای تصاویر میتواند پس زمینه را در فتوشاپ بهتر مانور دهد است.

ج) تکنیک های سئو تصاوی : از نام صحیح استفاده کنید

  • برای پاسخگویی به این روش SEO در صفحه ، باید هر تصویری که در وب سایت خود بارگذاری می کنید ، در مناطق زیر به وضوح ذکر شود.
  • در مرحله اول ، عنوان تصویری را اضافه کنید ، که نام تصویر را مشخص می کند.
  • ثانیا ، در صورت امکان برای اهداف SEO متن و عنوان را اضافه کنید.
  • این امر در شرایطی که تصویر قادر به بارگذاری کامل نباشد ، کمک می کند.
  • متن alt به خوانندگان شما می گوید تصویر درباره چیست.
  • این یک سئو در سایت توصیه می شود کلمه کلیدی تمرکز را در متن alt alt درجایی که ممکن است درج کنید
  • برای درک چگونگی نامگذاری تصاویر خود در وردپرس ،برگه جدول عناصر سئو و  بهینه سازی تصاویر را بخوانید .

د) مقیاس تصاویر برای سئو

  • در صفحه SEO ، اندازه گیری تصاویر به سادگی باعث کاهش اندازه پرونده آنها می شود.
  • اکثر عکس های با کیفیت بالا اندازه پرونده ای بیش از 5 مگابایت دارند که در صورت قرار دادن وب سایت شما بسیار بزرگ است.
  • در تکنیک های سئو به شما توصیه میکنیم که حجم تصاویر را تا حدی که کیفیت آن نسبت به سایز مورد نیاز خراب نشود پایین بیاورید
  • سایز بزرگ تصاویر سایت شما را کند می کند ، که نمی خواهید این اتفاق بیفتد
  • زیرا وب سایت های کند سرعت bounca rate ، زمان ساکن کم و CTR های پایین دارند که برای سئو وحشتناک است.

تکنیک های سئو تصاویر : ابزارهای بهینه سازی

  • برای مقیاس کردن تصاویر می توانید از نرم افزارهای آنلاین مانند TinyPNG استفاده کنید ،
  • همچنین می توانید از یک نرم افزار آفلاین  مانند Photoshop یا در وردپرس استفاده کنید ،
  • می توانید از افزونه ای مانند EWWW Image Optimizer استفاده کنید.
  • از افزونه smush  نیز میتوانید استفاده کنید
  • اما به نطر من از این سایت استفاده نمایید .
  • بهترین سرعت عمل را در بهینه سازی تصاویر تکی و گروهی دارد

ه) تصاویر را با ابزار بهبود بخشید

  • ابزارهای زیادی مانند Canva ، Jing ، Pic Monkey و Pablo در بین دیگران وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود کیفیت تصاویر خود استفاده کنید.
  • نکته خوب این است که اکثر این ابزارها رایگان هستند.
  • این مقاله  ابزارهایی را که می توانید برای بهبود تصاویر خود برای وب استفاده کنید ، در اختیارتان قرار می دهد
  • و این باعث می شود که سئو تصویر شما تقویت شود.
  • بنابراین ، می توانید از این تکنیک در صفحه SEO برای بیرون رقیبان خود استفاده کنید
  • و توجه بی نظیر موتورهای جستجو را به خود جلب کنید.

f) نقشه سایت تصویر ایجاد کنید

  • در تکنیک های سئو این مورد خیلی مهم است و به فعالیت شما بستگی دارد
  • در واقع یک کار اضافه بر سازمان است
  • نقشه سایت روشی است که موتورهای جستجو برای سازماندهی صفحات و منابع با اطلاعات مشابه از آن استفاده می کنند.
  • به عنوان مثال ، می توانید از افزونه ای مانند Yoast SEO استفاده کنید تا یک نقشه سایت برای همه تصاویر خود ایجاد کنید.
  • سپس باید آن نقشه سایت را به موتورهای جستجو ارسال کنید ،
  • اما قبل از انجام این کار ، باید وب سایت خود را با این موتورهای جستجو تأیید کنید.
  • بنابراین ، یک نقشه سایت ، نمایه سازی تصاویر شما را بهبود می بخشد. مثال زیر را از افزونه Yoast SEO ببینید.

g) از کارت های Open Graph و Twitter استفاده کنید

  • این روش در صفحه SEO به شما کمک می کند تا تصاویر شما در رسانه های اجتماعی بیشتر به اشتراک گذاشته شوند.
  • سیگنال های شبکه های اجتماعی یک عامل اساسی در SEO off-page است.
  • بهترین شبکه اجتمای برای ایندکس کردن تصاویر شما پینترست است
  • آموزش راه اندازی پینترست را دنبال کنید
  • هرچه محتوای وب سایت شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود ، کشف شما بالاتر می رود و منجر به رتبه های بالاتر می شود.
  • در این مقاله راهنماهای مفصلی در مورد نحوه ایجاد این دو را در اینجا و اینجا بیابید.
  • در وردپرس می توانید از افزونه ای مانند Yoast SEO استفاده کنید تا این تنظیمات را به راحتی پیکربندی کنید.
  • پیوندها عامل SEO در صفحه ضروری هستند زیرا موتورهای جستجو از پیوندها برای یافتن اطلاعات در وب استفاده می کنند.
  • تنها راه محتوا از وب سایت شما و هر جای وب می تواند در گوگل رتبه بندی کند ، در صورت داشتن پیوندی است که موتورهای جستجو می توانند از آنها برای هدایت کاربران به محتوا استفاده کنند.

خرید بهترینهای بک لینک های پینترست

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تکنیک های سئو

الف)تکنیک های سئو : پیوندهای داخلی

  • لینک داخلی سایت  پیوندهایی هستند که خوانندگان را به محتوای همان وب سایت یا دامنه باز می گردانند.
  • به عنوان مثال ، اگر شما در حال نوشتن یک پست وبلاگ جدید هستید و خوانندگان خود را به پست قبلی ارجاع می دهید که یک پیونددر این  بین است.
  • با این نوع از تکنیک های سئو شما میتوانید سئو یک صفحه را با صفحه دیگر به اشتراک بگذارید
  • ور واقع تعاملی بین سئو صفحات به وجود می آید
  • این نوع پیوندها به دلایل زیر برای تکنیکهای جستجوگرها در صفحه ضروری هستند.:

دلایل ضرورت درج لینک های داخلی سایت

  • آنها به کاربران و موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا از طریق یک محتوای وب سایت حرکت کنند
  • آنها به شما کمک می کنند تا سئو و مزایای بازاریابی را در تمام مقالات سایت خود پخش کنید.
  • آنها معماری و ساختار سایت را ایجاد می کنند که یک سیگنال و فاکتور مهم رتبه بندی است.
  • پیوند داخلی به محتوای همیشه سبز و سایر اطلاعات مرتبط در وب سایت اولویت می بخشد.
  • برای درک نحوه انجام پیوند داخلی در وردپرس ، به تصویر زیر مراجعه کنید.
  • من بارها گفته ام که لینک داخلی اگر منظم باشد میتواند از بک لینک هایی که از سایتهای دیگر خریداری میکنیم بهتر و در بهینه سازی سئو سایت بسیار مفیدتر واقع شوند
  • چرا که برای رشد سئو سایت از طریق لینک ها باید به مباحثی همچون متن لنگر ، چگالی متن لنگر در صفه ای که هستیم و برخی نکات تخصصی توجه ویژه داشت
  • که احتمال در نظر گرفته شدن این نکات در لینک های داخلی بیشتر است

ب) پیوندهای خارجی

  • از طرف دیگر ، پیوندهای خارجی لینکهای ارتباطی هستند که به محتوای دیگر وب سایتها و حوزه هایی که پیوندها در آن وجود دارند ، باز می گردند.
  • به عنوان مثال ، اگر شما در حال نوشتن مقاله ای در زمینه بهینه سازی سئو هستید
  • و پس از آن پیوندی را به یک پست عالی در صفحه خارج از سئو که در وب سایت رقیب شما یافت می شود اضافه می کنید ،
  • این یک لینک خارجی است.
  • یکی از تکنیک های سئو که موجب انتقال بخشی از اعتبار سایت مبدا به سایت هدف میشود بک لینک است

پیوندهای خارجی به دلیل دلایل زیر در صفحه سئو ضروری است.

  • پیوند دادن به محتوای سایر سایتهای معتبر ، وب سایت شما را برای خوانندگان شما با ارزش تر می کند.
  • شما از الگوریتم رتبه بندی موتورهای جستجو طرفداری می کنید
  • زیرا پیوندهای سایتهای دارای مجوز در وب سایت شما پیدا می شود.
  • این مشارکت و مشارکت در مطالب شما توسط افرادی که در حال حاضر مخاطبان آن سایتهای خارجی هستند تشویق می شود.
  • url آدرس وب است که یک محتوای وب یا منبع را مشخص می کند.
  • این یک تکنیک مهم در صفحه SEO است
  • زیرا URL های خوب از آنجا که قابلیت خوانایی بالایی دارند ، نرخ کلیک بالایی دارند.
  • در زیر 4 ویژگی URL های دوستانه جستجوگرها آورده شده است

الف) آن را قابل خواندن کنید

  • برای پاسخگویی به این عامل SEO در سایت ، از شخصیت های خاص و کلمه گیج کننده به هر قیمت خودداری کنید.
  • یکی از تکنیک های سئو که شما را با نحوه لینک سازی قیاس میکند همین مورد است

به عنوان مثال ، http://www.example.com/product.aspx؟ID=11526&IT=5f7d3d و http://www.example.com/sitegroundsharedhosting/ دو URL هستند که همه آنها به یک منبع وب مشابه پیوند دارند.

  • می توانید توجه داشته باشید که برخلاف URL دوم ، URL اول زشت است
  • و در بخش محصول برای انسان قابل خواندن نیست و به همین ترتیب باید از هر قیمتی اجتناب شود.
  • برای داشتن URL های زیبا در وردپرس ، همیشه پیوند یکتا “post name” استفاده کنید
  • با این کار به صورت اتوماتیک پایه و اساس یکی از تکنیک های سئو را رعایت کرده اید

b) آن را کوتاه نگه دارید

  • طبق این روش در صفحه SEO ، یک URL دوستانه برای SEO باید به اندازه کافی 15 تا 60 نویسه کوتاه باشد تا در فضای موتور جستجو قطع نشود.
  • هرچه URL کوتاه تر باشد ، بهتر می شود زیرا این امر قابلیت خواندن و CTR را بهبود می بخشد.

ج) کلمات کلیدی را اضافه کنید

  • در صورت امکان ، این سئو خوب است که کلید واژه مورد نظر خود را در URL اضافه کنید
  • تا این روش را در صفحه تکنیک های سئو نیز به خوبی انجام داده باشید .
  • برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب که باعث افزایش CTR و زمان ماندن در وب سایت شما می شود ، می توانید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید.
  • اما به دلیل اشتباه در پر کردن بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی در URL گرفتار نشوید.

د) URL را با برچسب عنوان مطابقت دهید

برای توسعه بیشتر قوام در محتوا ، که یکی از سیگنال هایی است که موتورهای جستجو برای رتبه بندی به آن اعتماد می کنند ، مهم است که عنوان را با URL مطابق با تصویر زیر مطابقت دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به برگه انواع برچسب های سایت مراحعه نمایید

آیا بین SEO و زمان بارگذاری وب سایت شما ارتباطی وجود دارد؟

  • معلوم می شود که بین این دو ارتباط وجود دارد ،
  • و این باعث می شود این یکی از تکنیک های سئو درون صفحه ای باشد که باید به آن توجه کنید.
  • در سال 2010 ، گوگل اعلام کرد که سرعت یکی از عوامل الگوریتم رتبه بندی آن است.
  • در سال 2018 ، افزایش شاخص اول Google Mobile حتی به اهمیت سرعت منجر شده است ، به خصوص برای SEO موبایل.

در زیر رابطه بین سرعت و سئو وجود دارد

الف) چگونه سرعت صفحه بر SEO تأثیر می گذارد

  • نرخ گزاف گویی یا همان bounce rate  برای وب سایت های سرعت لود بیش از 5 ثانیه بیش از 100٪ افزایش می یابد.
  • میزان گزاف گویی یک سیگنال است که به موتورهای جستجو می گوید سایت دارای مشکلی است ،
  • بنابراین برای سئو مناسب نیست.

b) علل و راه حل های کم سرعت صفحه

  • سرعت صفحه تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند زمان پاسخگویی سرور ، حافظه پنهان و CSS در بین دیگران قرار دارد.
  • میزبان شما ، استفاده از مضامین پف کرده ، تصاویر بیش از حد بزرگ و استفاده از تبلیغات زیاد بسیاری از عواملی هستند
  • که می توانند منجر به کندتر سرعت صفحه شوند.
  • بنابراین ، برای رعایت استانداردهای سئو در بار صحیح در صفحه برای این عامل ، باید کلیه مشکلات مربوط به دلایل سرعت پایین صفحه را در بالا حل کنید.

ج) ابزار اندازه گیری سرعت صفحه

  • می توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی در صورت کند بودن وب سایت خود از جمله :
  • GTmetrix ، Pingdom و Google Page Speed Insights استفاده کنید.

از دو مطالعه زیر برای یادگیری چگونگی بهبود زمان بارگذاری وب سایت برای تقویت SEO ، راهنمای مبتدیان برای بهینه سازی سرعت وب سایت و راهنمای نهایی برای افزایش سرعت و عملکرد وردپرس استفاده کنید.

  • به یاد داشته باشید که سئو همه چیز در مورد دوستانه تر کردن سایت شما برای موتورهای جستجو و کاربران آنها است.
  • در این حالت ، من معتقدم که ابتدایی ترین کار SEO در صفحه باید با اطلاع رسانی به این موتورهای جستجو مبنی بر وجود وب سایت شما آغاز شود.
  • این یکی از تکنیک های سئو نخواهد بود ، اما نباید باعث شود شما از آن چشم پوشی کنید.

در زیر 2 روش آگاه سازی موتورهای جستجو وجود دارد

الف) موجودیت سایت را به ابزارهای وب مستر ارسال کنید.

به عنوان مثال ، مالکیت سایت خود را با سه موتور جستجوگر تأیید کنید: Google ، Yahoo و Yandex.

نحوه ارائه و تأیید مالکیت وب سایت خود با Google.

تأیید وب سایت با بینگ

نحوه ارسال سایت به یاهو

ب) نقشه های ارسال کنید

  • ارسال نقشه ها هر زمان که شما به روز می شوید یا محتوای جدید یا هر منبع دیگری را در سایت خود ایجاد می کنید ، یک روش SEO پیشنهاد شده در صفحه محسوب می شود.
  • در صفحه فاکتورهای جستجوگرها ، نقشه سایت فایلی است
  • که صفحات مرتبط را در یک پرونده مانند پست ها ، تصاویر و نقشه های ویدیویی مرتبط می کند.
  • این پرونده ها به خوانندگان موتورهای جستجو مانند Googlebot برای خواندن کلیه مطالب در یک وب سایت خاص کمک می کنند.
  • نقشه های نقشه ضروری است
  • زیرا به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا محتوای وب سایت شما را پیدا کنند ،
  • و این باعث می شود نمایه سازی آسان تر شود.
  • این کمک می کند که به موتورهای جستجو بگویید وب سایت شما دارای معماری واضح و مداوم است
  • و این باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می شود.

در زیر 2 فرآیند SEO نقشه سایت وجود دارد

الف) ایجاد نقشه ها

بنابراین چگونه می توانید نقشه سایت را برای انجام این کار در صفحه تکنیک SEO ایجاد کنید؟

  • شما می توانید یکی از آنها را با ژنراتورهای آنلاین مانند ژنراتور نقشه سایت XML یا با افزونه وردپرس مانند Yoast Seo درست کنید که در تصویر زیر مشاهده می کنید.
  • البته این را بگویم در نسخه پریمیوم افزونه یواسن سئو به صورت خودکار نقشه سایت ایجاد میشود

ب) ارسال نقشه سایت به موتورهای جستجو

بنابراین چگونه یک نقشه سایت برای موتورهای جستجو ارسال می کنید؟

اگر نسخه پریمیوم یواست سئو را دنبال کنید به صورت اتوماتیک کلیه لینک های شما پس از انتشار به صرت آنی در نقشه سایت ثبت میشود

تکنیک های سئو : سایت فعال و بروز

در زیر چند عامل SEO در صفحه وجود دارد که شما باید برای رفع این نیاز SEO در سایت خود در وب سایت خود به آنها توجه کنید.

پاسخگو:

  • یک سایت خوب باید پاسخگو باشد
  • تا بتواند وسایل مختلفی مانند دسک تاپ ، تلفن های هوشمند و تبلت ها را در بین سایرین شکل دهد.
  • چندین برنامه افزودنی Chrome وجود دارد
  • مانند User Agent Switcher که می توانید از آنها استفاده کنید تا در صورت پاسخگویی سایت شما ، تست کنید.
  • علاوه بر این ، می توانید از ابزارهای آنلاین رایگان مانند Responsinator استفاده کنید تا میزان وب سایت شما پاسخگو باشد یا نه.
  • کلیه مدیریت سریع شما در تکنیک های سئو تاثیر گذارند
  • همینطور کمترین کمکاری از شمت شما میتواند بیشترین آسیب را به سئو سایت شما بزند

سازگاری قالب با دستگاه ها :

  • امکان سازگاری با طراحی سایت اصلی به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا وب سایت شما را در طولانی مدت بهتر بترسانند.

ناوبری آسان:

  • از منوها ، ابزارک ها ، برچسب ها ، دکمه ها و سایر کلیدهای میانبر ناوبری استفاده کنید
  • تا کاربران به بخش های مختلف وب سایت شما به صورت کارآمد هدایت شوند.

از گواهینامه های SSL برای مرور ایمن استفاده کنید:

  • موتورهای جستجو از وب سایت های مربوط به هرزنامه و سایر مشکلات اتصال ناامن متنفر هستند.
  • نصب گواهینامه های SSL و پروتکل های HTTP به شما کمک می کند سیگنال هایی را فراهم کنید که سایت شما برای کاربران ایمن باشد.
  • این نکته از تکنیک های سئو در واقع پوشش نهایی سایت شما برای گوگل است

تلفن همراه دوستانه :

  • 50٪ از کاربران شما از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند.
  • Google حتی سایتهایی را که دوستانه موبایل دارند ، پاداش می دهد.
  • به همین دلیل ، هر شخصی که در سال 2018 یک وب سایت ایجاد می کند ، باید به سایت هایی رعایت کند که قوانین سئو موبایل را رعایت کنند.

WWW یا بدون WWW:

  • شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آدرس وب سایت شما WWW داشته باشد یا نداشته باشد ،
  • مانند sproutmentor.com و www.sproutmentor.com.
  • همه اینها به اولویت شما بستگی دارد ، اما برخی از کارشناسان سئو معتقدند که آدرس وب سایت با WWW از نظر سئو دوستانه تر است ،
  • همانطور که در این دو مقاله در اینجا و اینجا توضیح داده شده است.

ایجاد خطای بدون خطا:

  • یک سایت باید از خطاهای رایج مانند پیوندهای شکسته ، تغییر مسیر اشتباه ، 404 صفحه و سایر خطاها و خطاهای وحشتناک سئو عاری باشد.
  • این نکته از تکنیک های سئو نشان دهنده موقعیت و موارد نیاز به تعمیر سایت شماست
  • ابن موارد را باید هر از گاهی یک بار با ابزارهای رایگان چک کنید
  • در اینجا ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای تجزیه و تحلیل تمام موارد فوق در صفحه عوامل SEO در وب سایت و سایر رقبا استفاده کنید
  • این ابزارها به شما کمک می کنند برخی از اشتباهات سئو را در سایت خود کشف کنید
  • که نیاز به حذف یا ضعف عوامل در سایت هستند که باید تقویت شوند.

تکنیک های سئو : ابزراهای آنالیز سایت

آنالایزر SEO
اکسپلورر سایت را باز کنید
SemRush برای تجزیه و تحلیل رقبا
جستجوگر
Google Page Insights
برای یافتن لیست کامل ابزارهای جستجوگرها ،به برگه ابزارهای رایگان سئو بروید

امیدوارم که این راهنما برای شما آموزنده و مفید باشد. من ساعتها تحقیق صرفاً برای شما کردم.

اکنون این وظیفه شماست که این شیوه های بهترین جستجوگرها را که در صفحه انجام می شود ، در مورد محتوا ، معماری وب سایت ، محتوا ، نشانی اینترنتی ، پیوندها ، سرعت صفحه ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و برچسب های HTML اعمال کنید.

پایان مقاله تکنیک های سئو

موفق و پیروز باشید

مدیر وبسایت پارس کمره  : میثم کمره ای

در صورت درخواست خدمات پشتیبانی سایت با من تماس بگیرید

09012414116

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

یک نظر در “تکنیک های سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *